ProCeed
2018->heden
Alles over de Kia ProCeed vind je hier
150 topics in dit forum
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Laat ik mij even voorstellen, mijn naam is Robin en samen met mijn vriendin hebben wij een Proceed gekocht. Betreft een Gt-line Demo model met 5000km in Deluxe white. Na veel afspraken bij de dealer en bijna de nieuwe Rio Gt-line MHEV besteld te hebben toch de keuze gemaakt om voor de Proceed te gaan die wij maandag 14 december in ontvangst mogen nemen! we zijn erg enthousiast (vooral ik natuurlijk) en kijken erg uit naar de overstap aangezien ik 4 jaar in mijn vw polo heb rond gereden toch toe aan een grotere auto gezien mijn dagelijkse woon-werkverkeer. De Proceed word geleverd op de standaard 17” wielen echter zou ik graag naar de 18” Kimhae wi…
Laatste antwoord door Robo2133, -
- 12 antwoorden
- 5,2k weergaven
Aanstaande dinsdag is het zover en mag ik mijn nieuwe Kia ProCeed ophalen. Deze wil ik voorzien van een afneembare trekhaak. Is iemand hier bekend mee? Volstaat een horizontaal model en toch een verticaal model.
Laatste antwoord door Wutroe, -
- 10 antwoorden
- 2,7k weergaven
Hoi, Ik sta op het punt om een ProCeed te bestellen en vindt deze auto prachtig met een schuifdak. Zelf ben ik ongeveer 1.83 en merk dat mijn koppie tegen het dak aankomt tijdens het proefrijden. Hebben alle ProCeed gebruikers hier met schuifdak hetzelfde probleem? Is hier een truucje voor? Ik merk alleen dat het handig is om de stoel aardig schuin te leggen, wil je 'fijn' zitten. En anders haal ik die optie er natuurlijk uit, maar was benieuwd naar jullie ervaringen Thanks.
Laatste antwoord door Wutroe, -
Eerste 5000km
door Carfreak- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
De eerste 5000km zitten er ondertussen op. Ben deze week ook bij dealer geweest voor een kaartupdate en vervangen achterlicht unit wegens water insijpeling in het lichtblok. Eveneens nummerplaat verlichting nu met LED's. Verder alle km's zonder problemen verlopen. Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Laatste antwoord door Carfreak, -
Equalizer JBL
door LC88- 1 volger
- 14 antwoorden
- 7,2k weergaven
Wat is jullie ervaring met de JBL set en hoe hebben jullie de equalizer ingesteld?
Laatste antwoord door olivierdemoustier@gmail.co, -
- 3 antwoorden
- 2,1k weergaven
Graag zou ik even jullie mening weten over de geventileerde lederen zetels. (wie deze heeft uiteraard). Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze altijd op maximum zet, en daar eigenlijk met moeite iets van voel.. Soms als ik dan mijn rug van de leuning afhaal, voel ik soms wat wind blazen, maar dat is het ook. Als ik degelijk in mijn stoel zit, ervaar ik zogoed als niets. Is er iets mis met mijn zetel, of is dit gewoon zo ?
Laatste antwoord door Toby, -
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
Even een vraag hoe haal je de deur panelen bij deze auto eraf bij Rio was twee schroeven er uit en los klikken? Alvast bedankt Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Laatste antwoord door Marckooij, -
- 1 volger
- 5 antwoorden
- 2,2k weergaven
Weet iemand waar de instellingen zitten van het keyless systeem? In het begin als ik weg ging van de auto met de sleutels, sloot de auto zichzelf, nu doet hij dit plots niet meer. Maar ik vind nergens iets terug in het systeem?
Laatste antwoord door cobalt, -
- 1 volger
- 3 antwoorden
- 3,1k weergaven
Beste Kia rijders. Ik mag binnenkort een auto van de zaak kiezen en mijn keuze gaat uit naar de Kia Proceed 1.4 GT plus line met automaat. Alleen probeer ik op internet foto's te vinden van alle beschikbare kleuren want op de Kia website zie je het niet duidelijk. Ook de dealer heeft beperkt assortiment. Zouden jullie een link kunnen plaatsen of jullie Kia Proceed foto's met kleur willen plaatsen? Dit zou mij enorm helpen. Op dit moment zit ik te twijfelen over Lunar silver of Penta Metal, maar wellicht kunnen jullie mij overtuigen met jullie mooie foto's! Alvast bedankt!
Laatste antwoord door Da_JoJo, -
Hoeveel km's halen jullie gemiddeld uit een volle tank? Voornamelijk zelf enorm geïnteresseerd in de diesel motoren, en wat die eruit halen uit een volle tank.
Laatste antwoord door Da_JoJo, -
- 4 antwoorden
- 3,1k weergaven
Ik heb mijn Proceed laten uitleveren met een afneembare trekhaak en 13-polige aansluiting. Mij was door Kia aan gegeven dat hier ook constante stroom op zou zitten. Je kan evt nog een extra setje bestellen voor geschakeld stroom zodat je koelkast uitgaat maar dat is enkel voor geschakeld stroom dus. Ik ben met de caravan op pad geweest, maar helaas geen constante stroom, ik zie ook geen draad getrokken vanaf de accu voor constante stroom. Ik heb vandaag een mail gestuurd naar de dealer welke de auto heeft geleverd. Ik vroeg mij af of meerdere mensen dit ook hebben gehad? Ik las hier op het forum bij een Kia Niro een zelfde constatering. Alvast bedankt
Laatste antwoord door Huuv, -
- 3 antwoorden
- 3,4k weergaven
Hi, Handleiding doorlopen en zoekactie verder; Kan ik nog steeds geen SD-kaart slot vinden in de my2020. Is deze wel aanwezig? Zo ja, weet iemand mij te wijzen waar deze zich ergens bevind? Alvast bedankt voor de hulp, Mark
Laatste antwoord door Yuanes, -
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
13 polige aansluiting en geen stroom op de fietsendrager. aansluitingen zijn in orde . vraag : wat voor nummer is eventueel de zekering naar de 13 polige aansluiting/
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
- 4 antwoorden
- 4,6k weergaven
Ik heb sindskort een proceed mogen ontvangen. Maar ik merk dat er nu al redelijk snel lichte krassen ontstaan op de delen wat in hoogglans zwart zijn uitgevoerd. Zonde natuurlijk. Heeft iemand tips om deze krasjes weg te krijgen?
Laatste antwoord door Vince, -
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo, zouw er een volwaardig reserven wiel passen onder de koffer vloer. Of moet je die opberg vakjes verwijderen ?
Laatste antwoord door Nick de dycker, -
Zojuist van de dealer te horen gekregen; Bestellingen vanaf juni zullen mj2020 uitgevoerd worden. Eerste leveringen hiervan wordt verwacht eind van dit jaar / begin volgend jaar. Wat houdt mj2020 in voor de ProCeed (geldt overigens voor alle Ceed modellen, ze hebben geen uitzondering gemaakt voor de ProCeed ondanks dat deze nog maar kort op de markt is); Standaard vanaf de GT-line modellen; - 12,3-inch groot digitaal instrumentarium. - 10,25-inch groot infotainmentscherm. - panorama schuifdak wordt een optie tegen meerprijs.
Laatste antwoord door Marc Schartz, -
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hoi, Heeft er iemand al geprobeerd een Brodit Proclip voor het monteren van een mobile telefoon geplaatst in een proceed met het 10inch scherm? Ik vraag me af of er wel voldoende ruimte is voor het smallere ventilatie kanaal. Groeten Frans
Laatste antwoord door Huuv, -
- 1 antwoord
- 3,3k weergaven
Ik heb een Kia Proceed modeljaar 2019. Bij het op slot doen klappen de zijspiegels in. Kom ik aangelopen met de sleutel klappen de spiegels weer uit. Nu is het zo dat dit soms niet gebeurd. Dan blijft de spiegel links of rechts in of uitgeklapt. Om dit goed te krijgen moet ik de spiegel met de hand in de juiste stand duwen. De volgende keer als dan de spiegels weer in of uit klappen hoor ik een harde tik, vervolgens werkt het weer een tijdje. Hebben meer mensen hier last van? Ik ben er al mee langs de garage geweest. Deze hebben aangegeven niks te kunnen vinden.
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
Proceed
door Geert Van Vuuren- 2 antwoorden
- 1k weergaven
Hallo allemaal zal me eerst even voorstellen mijn naam is Geert en ben 54 jaar voor het eerst in mijn leven ben ik over gestapt op een kia proceed uit 2013 nadat ik jaren opel heb gereden moet zeggen hij bevalt mij prima Nu had ik een vraag ik zou graag mijn lampen willen vervangen voor led verlichting kan dit zo ja welke raden jullie mij aan en moeten ze canbus geschikt zijn ik hoor graag van jullie Gr Geert
Laatste antwoord door Yuanes, -
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Hallo, Iemand een idee of deze motor daar ook zo veel last van heeft. Zoals de meeste direct injectie motoren.
Laatste antwoord door ehombie, -
Vandaag onze Proceed gehaald , hieronder wat foto’s , review komt tzt
Laatste antwoord door Vibravis, -
Hallo wie rijden er allemaal al in de nieuwe Proceed , en wat zijn jullie bevindingen?ben erg nieuwsgierig.
Laatste antwoord door Plompieproceed, -
18 inch velg Proceed
door Tw75- 5 antwoorden
- 2,3k weergaven
Hi Binnenkort weer winterbanden tijd. Ik heb bewust de standaard 17 inch eronder gelaten en daar gaan de winterbanden op. Ik vond de 18 inch Kimhae volledige set met banden nogal prijzig bij Kia. Wel hele mooie velg. Heeft iemand een mooi alternatief 18 inch? Of de in Kimhae in de aanbieding? Hoor graag jullie reacties?
Laatste antwoord door pdakkerman, -
Bagagerails ProCeed
door LC88- 1 volger
- 16 antwoorden
- 3,1k weergaven
Heeft iemand enig idee bij welke uitvoering je deze 'rails' kunt krijgen? Of is het een accessoire?
Laatste antwoord door Kayu, -
- 14 antwoorden
- 3,3k weergaven
Goedendag , Sinds een twee maanden de eigenaar van een ProCeed (1,0 is genoeg voor mij). Mooie auto die fantastisch stuurt met een goede wegligging. Wat mij opvalt en een beetje irreteerd is dat vaak de auto stand van het ventilatiesysteem niet juist werkt. Er wordt regelmatig te koude lucht te hard het interieur in geblazen, ook wanneer de zon niet schijnt. Natuurlijk kan je deze ook van auto afhalen, maar dat is in mijn optiek niet de bedoeling. Hebben hier meer mensen last van? Verder zoals vaker besproken is het afrolgeluid te hoog. Weet iemand ook of de topsnelheid in 5 of 6 wordt gehaald? Er staan inmiddels voldoende km op om te proberen. In 6 k…
Laatste antwoord door Sanderw1974,