Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Aanstaande dinsdag is het zover en mag ik mijn nieuwe Kia ProCeed ophalen. Deze wil ik voorzien van een afneembare trekhaak. Is iemand hier bekend mee? Volstaat een horizontaal model en toch een verticaal model. 

2.jpg

Geplaatst

Ik heb de dealer een afneembare trekhaak eronder laten zetten. Deze werkt goed. Ik neem aan een verticale. Ik steek de trekhaak er vanonder de bumber recht naar voren in de houder.

Geplaatst
1 uur geleden, Kabl zei:

Ik heb de dealer een afneembare trekhaak eronder laten zetten. Deze werkt goed. Ik neem aan een verticale. Ik steek de trekhaak er vanonder de bumber recht naar voren in de houder.

Bedankt voor je reactie. Is de trekhaak zonder knobbel dan mooi weggewerkt of zie je nog een deel als de trekhaak eraf is?  Heb jij dit model?

2020-12-04 11_23_10-Trekhaak Kia Proceed verticaal afneembare kogel Stationwagon vanaf 2019.png

Geplaatst

Die heb ik ook onder mijn SW. Als ie er niet onder zit zie je helemaal niks. Er is alleen een klein stukje uit het onderste stuk van de bumper gehaald als uitsparing. Maar daar zie je verder niks van. Zal zo ff een foto maken.

Geplaatst
35 minuten geleden, Starry zei:

Die heb ik ook onder mijn SW. Als ie er niet onder zit zie je helemaal niks. Er is alleen een klein stukje uit het onderste stuk van de bumper gehaald als uitsparing. Maar daar zie je verder niks van. Zal zo ff een foto maken.

Super. Dank je wel alvast.

Geplaatst

Ik heb er ook eentje onder m'n Ceed Hatchback laten zetten, je ziet hier enkel een stukje van de stekker zitten. Die zit in de opgeklapte stand op de foto, je kunt hem nog naar beneden trekken. 

20200713_111917~2.jpg

• Like 1
Geplaatst

Hier zit een afneembare trekhaak onder (van Kia). Zie je niets van.58eadb2145c39c990657217b770b134f.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

Geplaatst
Hier zit een afneembare trekhaak onder (van Kia). Zie je niets van.58eadb2145c39c990657217b770b134f.jpg

Dank je Huub, prachtige kleur.

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

• Like 1
Geplaatst
Op 4-12-2020 om 17:48, Huuv zei:

Hier zit een afneembare trekhaak onder (van Kia). Zie je niets van.

58eadb2145c39c990657217b770b134f.jpg

Same here; geen zaagwerk in de bumper en als de haak er af is, zie je ook de stekkerdoos niet (wegklapbaar). Keurig gedaan. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...