Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb een Kia Proceed modeljaar 2019. Bij het op slot doen klappen de zijspiegels in. Kom ik aangelopen met de sleutel klappen de spiegels weer uit. 

Nu is het zo dat dit soms niet gebeurd. Dan blijft de spiegel links of rechts in of uitgeklapt. 

Om dit goed te krijgen moet ik de spiegel met de hand in de juiste stand duwen. 

De volgende keer als dan de spiegels weer in of uit klappen hoor ik een harde tik, vervolgens werkt het weer een tijdje. 

Hebben meer mensen hier last van?

Ik ben er al mee langs de garage geweest. Deze hebben aangegeven niks te kunnen vinden.

Geplaatst

Dat klinkt als een stroef draaiende spiegel.
De motortjes draaien, maar de spiegel komt niet mee. De keer dat je de klik hoort koppelt de spiegel weer aan het motortje.
Die klik hoor je waarschijnlijk ook als de spiegel in- of uitgeklapt blijven en je dan met de knop de spiegels een keer heen en weer laat gaan. (Mits ze dan WEL meegaan).

Ik zou zeggen dat het scharnierpunt gesmeerd moet worden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...