Accessoires / tuning / techniek
-
- 0 antwoorden
- 730 weergaven
deurkaart dem,stang van kruk naar slotmechaniek loswippen,3 bouten los van slotmech. naar beneden trekken dan kun je bij de twee schroeven van de kruk.deze gaan vaak stuk,nieuwe bestellen dan uit elkaar trekken en gespoten deel overzetten,dan hoef je de nieuwe niet te spuiten Lees meer...
Laatste antwoord door Administrator, -
- 0 antwoorden
- 650 weergaven
@Peter, ik vervang de droger als een systeem is lek geweest ofwel bij een reparatie.Airco 's waar duidelijk problemen mee zijn adviseer ik om de droger te vervangen, (moet niet) de mensen worden vooraf duidelijk ge
- 0 antwoorden
- 745 weergaven
2e Katalysator is dus kapot. Het voorste gedeelte was totaal vergruisd / gesmolten. Gruis met de stofzuiger verwijderd. Rest zag er nog redelijk goed uit maar kan gezichtsbedrog zijn. Nog steeds geen vermogen. Morgen de hele katalysator dan maar leeg halen. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 578 weergaven
Oei, komt er ineens weer een stuk theorie terug, ofwel niets aan de hand met die airco!Vraagje, ik ben overtuigd dat als je een systeem opnieuw vacumeert en vult* je de droger moet vervangen, ben jij het daar ook mee eens Theo?Of vervang je de droger slechts als je het systeem echt "opent" ?Gr,Peter Lees meer...
- 0 antwoorden
- 686 weergaven
Kan iemand me vertellen waar ik de RKE (remote keyless entry) module kan vinden bij een Carens?Ik heb nl op een Amerikaanse site gelezen dat er bij deze module een program knop moet zitten.Het gaat hier om een ingevoerde Carens.Bij voorbaat dank Lees meer...
- 0 antwoorden
- 633 weergaven
graag gedaan.. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 770 weergaven
ok harstikke bedankt!! Lees meer...
- 0 antwoorden
- 794 weergaven
Carterplug 30-40 NmBougies 25-30 Nm Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
ik ga morgen avond een kia rio een onderhouds beurt geven, maar weet iemand de kracht waarmee de olie carter dop aan gedraait dient te worden, en de bougies? Lees meer...
- 0 antwoorden
- 790 weergaven
Kan iemand mij uitleggen hoe ik het beste een buitengreep van een achterdeur kan demonteren.Je komt er namelijk zeer lastig bij. Misschien heeft iemand een tekening van het binnenwerk.BVD Lees meer...
- 0 antwoorden
- 880 weergaven
Ik heb het zelfde probleem.Ik heb contact gehad met de dealer.Deze kan proberen de sleuten opnieuw in te leeren. koste 20 euro ex btw.Succes Lees meer...
- 0 antwoorden
- 679 weergaven
Inmiddels contact gehad met de dealer.Alleen de dealer schijnt de sleutel opnieuw te kunnen inleeren.Koste 20 euro ex btw. Ik ga dat dan maar proberen.Bedankt voor de reacties. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 792 weergaven
het portierslot van het linker voorportier is kapotgegaan. is een gebroken veer uit komen vallen.Het portier gaat niet meer open. Weet iemand hoe ik het portier open kan krijgen en hoe ik het portierslotmechanisme het beste kan vervangen?Alvast bedankt! Lees meer...
- 0 antwoorden
- 900 weergaven
Ja sorry dat klopte idd niet.Ik zoek ff verder ...Gr. Harry Lees meer...
- 0 antwoorden
- 806 weergaven
Katalysator (die aan het spruitstuk vastzit) is echt vervangen want zelf gedaan. Gasklephuis had ik ook al gereinigd. Vwb dat ding wat direct achter de voorpijp zit, is dat nou een 2e katalysator of een demper (zegt lokale Brezan nl.) Daar heb ik nog niets mee gedaan, maar wilde deze er morgen onder weg halen, dan zien we meteen of dit een katalysator is en of deze al dan niet verstopt zit. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 704 weergaven
Helaas heeft dat op gas niet zoveel nut bedenk ik net... daar heb je geen v-power etc etc van.... Lees meer...
- 0 antwoorden
- 690 weergaven
En tank eens een brandstof met toevoegingen, dus niet de goedkoopste aan de pomp, maar een v-power, excellium, supreme of super,98 met loodvervanger... loopt ie ook beter en wordt ie ook zuiniger van.grPeco Power Lees meer...
- 0 antwoorden
- 672 weergaven
reinig je gasklep maar eens. doet wonderen bij deze motoren. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 807 weergaven
p 0130 is bank 1 sensor 1 en dat is je voorste lambdasonde. zeker weten dat er een nieuwe kat onder gekomen is? kode zit er nu ook steeds weer in?ook na de vervanging? Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
Mijn Kia Rio uit 2002 wil zowel op gas als benzine niet boven ongeveer 3500 toeren. Trekt erg slecht. Heb ook de indruk dat de temeratuur onder de motorkap hoger is dan normaal. Uitlezen geeft foutcode P0130. Bij controle bleek het uitlaatspruitstuk gescheurd (gevolg van de hoge temperatuur die ik vermoedde ?). Spruitstuk + 1e katalysator + 1e Lambdasonde zijn inmiddels vervangen maar het probleem bestaat nog. Iemand een idee ? Lees meer...
- 0 antwoorden
- 2,3k weergaven
berendonck schreef:P1188nl * * Lineaire lambdasonde compensatieweerstand* * kortsluiting naar mindu * * Lineare Lambda-Sonde/Kompensationswiderstand* * Kurzschluss nach Masseen * * Linear 02 Sensor / Compens. Resistor* * Short to GroundExtra info bij de foutcodes.* *IntermittentMogelijke oplossingen:* * * Lambdasonde en lambdaregeling v
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
Via onderstaande link kan je de verkoopcijfers per merk en type bekijken. De Rio maar 1 in heel de maand geregisteerd van de Carens 0..... Picanto loopt goed. Bij Hyundai kunnen ze blij zijn met de Ix35 anders zou het effe de helft minder zijn..... http://www.automotive-online.nl/upload/feitencijfers/1280917583autoverkopen_op_merk_en_model_juli_2010.xls
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hall, ik wil mijn Becker Indianapolis inbouwen in de Kia Sorento van 2004. Waar kan ik de speed pulse weghalen. Iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt
Laatste antwoord door jackveld, -
- 0 antwoorden
- 818 weergaven
http://www.kia.nl/content/services/kia- ? N2010.ashx Lees meer...
- 7 antwoorden
- 1,7k weergaven
Ik heb sinds van de week een kras in mijn voor ruit en het komt van de ruiten wisser een koreltje zand of zo ! nou was mijn vraag of je die er zelf uit kan poetsen want het zit precies ik het gezichts veld lekker irritant ik ben er al meer naar een de dealer geweest en die konden er ook niet veel mee ja een nieuwe ruit laten plaatsen nou dat vond ik wel te vergaan op een auto van 7 maanden oud heeft iemand hier ervaring me dan hoor ik het graag Mvg pro-ceed-laaf
Laatste antwoord door lund 1775,