Accessoires / tuning / techniek
-
- 0 antwoorden
- 885 weergaven
bedankt voor de feedback!groeten maarten Lees meer...
Laatste antwoord door Administrator, -
- 0 antwoorden
- 956 weergaven
Hallo maarten,nog even terug komen op de kia joyce.het was de power tr unit.alles is weer ok. Groetjes hans Lees meer...
- 0 antwoorden
- 693 weergaven
Goed dat je het hebt gevonden,nog veel rijplezier. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 641 weergaven
hey thx jongens , gevonden . :-)blauw/groen* testen via een positieve pool ( massa wordt onderbroken) daarom vond ik er eerst geen Lees meer...
- 0 antwoorden
- 827 weergaven
Raildruk sensor vervangen zonder resultaat. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 831 weergaven
Maarten wij hebben een nieuwe power tr unit besteld zo heet dat volgens het schema,is een module met dubbele werking. komt morgen binnen.ik hou je op de hoogte gr.hans Lees meer...
- 0 antwoorden
- 945 weergaven
het is toch een dis bobine of niet? Lees meer...
- 0 antwoorden
- 698 weergaven
hallo maarten,wij krijgen geen knippersignaal met led spanningzoeker ? terwijl hij wel op 2 cilindes loopt? Lees meer...
- 0 antwoorden
- 746 weergaven
meet eens met een led spanningszoeker op die 3 draden. je zult wel 1 plus hebben (12v) en (waarschijnlijk de buitenste 2) 2 signaal draden. krijg je hier een knippersignaal op tijdens starten??? Lees meer...
- 0 antwoorden
- 796 weergaven
hebben een nieuwe geplaatst,het is een bobine unit compleetop steun gemonteerd,maar vonkt alleen op cilinder 2en 3? er gaat een kabel met 3 aansluitingen er naar toe Lees meer...
- 0 antwoorden
- 728 weergaven
nieuwe of gebruikte bobine? houd je wel aansturing op de bob als je geen vonk hebt?voeding/massa blijft ook goed? Lees meer...
- 0 antwoorden
- 881 weergaven
geen vonk op 1e en 4e cilinder,hebben bobine vernieuwd echter geen resultaat? wie heeft er een idee? Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
hij moet een lambdasensor hebben ! Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
Beste,De wagen heeft geen lamdasonde ik had een nieuwe besteld en toen ben ik onder de auto gaan zoeken en heb de volledige uitlaat nagezien.Raar maar ik heb niets gevonden.nog iemand die een optie heeft.alvast bedankt.grts Peter Lees meer...
- 0 antwoorden
- 905 weergaven
Heb hem vanavond eraf gekregen: losgeslepen en toen kwam hij los,zat gewoon een circlip in alleen muur en muur vast! Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
volgens my zit de homokineet vast aan de aandrijfas,een complete as is de enigste oplossing. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo,Omdat mijn homokineet stuk is wil ik hem vervangen, maar ik stuit op het volgende probleem:Ik heb van Scangrip zo'n homokineet trekker in m'n bezit en daarmee geprobeerd het ding er af te trekken,lukt niet zit muur vast!Mijn vraag is hoe krijg ik hem er met een beetje fatsoen af, zie ik iets over het hoofd moet je een circlip open duwen o.i.d?De nieuwe homokineet van nipparts monteer je in ieder geval wel met een circlip.Alvast bedankt voor de tips!Patrick Lees meer...
- 0 antwoorden
- 2,2k weergaven
Voor degenen die op het punt staan een Cee'd of Venga te kopen: http://www.kia.nl/News/Actions/3-jaar-geen-rente.aspx
Laatste antwoord door Sportage2010, -
- 0 antwoorden
- 877 weergaven
wie o wie helpt me aan een tekening van de distributie van een carnival v6 2005 van alle drie de riemen?? Lees meer...
- 0 antwoorden
- 895 weergaven
Turbo versleten? Veel olie in de slangen van de intercooler, worden ze ook poreus van. Heb je al gevoeld aan de turbo of meet de turbodruk eens. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
een klant van mij heeft met zn sorrento al 3 keer de intercoolerslang gebarsten gehad de turbodruk lijkt normaal te zijn er staan geen storingen opgeslagen heeft iemand hier ervaring mee gr Lees meer...
- 0 antwoorden
- 825 weergaven
Olieverbruik van de 2.4 is helaas nooit aangepakt......... Lees meer...
- 0 antwoorden
- 932 weergaven
Frankhttp://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=156677Er is post.... reageren wordt op dit forum erg op prijs gesteldModerator Problemcar Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hoi kennersWij zijn ook aan het kijken voor een sorento benzine met een G3 installatie.Nu lees ik hier veel over olieverbruik van de motorIs er bij jullie ook bekend vanaf welk jaar of welk motornr het olieverbruik aangepakt is?En als ik de peilstok eruit trek met lopende motor moet ik toch carterdruk voelen of bij de olievuldop???Wij rijden nu met een renault scenic 1.6 van 98 op G3met caravan rijden is dit een ramp(1000 kg)is dit bij een sorento wel oke of is dit ook huilen met de pet op?Bedankt alvast Lees meer...
- 0 antwoorden
- 822 weergaven
Verstuivers zijn 3 maanden geleden al vervangen.Vind raar dat een auto van 2005 geen OBD aansluiting heeft............Morgen maar eens meten hier en daar Lees meer...
Laatste antwoord door Administrator,