Accessoires / tuning / techniek
-
- 0 antwoorden
- 1,8k weergaven
Ik wil een versterker inbouwen in mijn Sportage. Weet iemand of de standaard Kia autoradio een RCA uitgang heeft? Zo niet is er nog een alternatief?
Laatste antwoord door HvDriel, -
- 0 antwoorden
- 759 weergaven
Raildruk onder de 300 bar door lekkende verstuiver(s), lektest uitvoeren op de retouren, heb je de fout er zo uit. Lees meer...
Laatste antwoord door Administrator, -
- 0 antwoorden
- 791 weergaven
inderdaad even de verstuivers testen dmv retour lektest,waarschijnlijk zijn er een of twee lek.succes Lees meer...
- 0 antwoorden
- 752 weergaven
Als je 'm een beetje starthulp op de inlaat geeft, slaat de motor dan wel aan? Als de motor vervolgens met wat toeren wel (op diesel!) blijft lopen zou de openingsdruk van je verstuivers te hoog kunnen zijn. Dat haalt de pomp niet op het start toeretal maar wel als de motor even loopt. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 763 weergaven
als jij hem niet kan uitlezen weet je nooit of er wel voldoende raildruk is... mits je op de raildruksensor zelf hebt gemeten dan... heb je een toerentalsignaal? Lees meer...
- 0 antwoorden
- 878 weergaven
Sorento diesel afgeslagen tijdens rijden. Slaat niet meer aan. Compressie zat.Krijgt diesel tot aan verstuivers, uitlezen niet mogelijk ivm ontbreken van OBD aansluitingIemand met een tip voor ik hem naar de dealer breng???MvGrRamon Lees meer...
- 0 antwoorden
- 679 weergaven
Volgens mij is het blauw zwart maar let op in de stekkers achter de teller zitten meerdere blauw zwarte draden. ik werk al ruim een jaar niet meer bij kia maar vroeger wist ik ze uit mijn hoofd helaas. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 784 weergaven
Hier staat blauw/zwart of blauw/groen,maar of het klopt? link Lees meer...
- 0 antwoorden
- 798 weergaven
hoi achter de tellerklok zit hij zowieso,dan heb je niet goed gemeten. Led tester en wielen draaien. Maar hij zit ook in de diagnose stekker onder het dashboard, ik dacht pootje 9 maar meet hem even na voor de zekerheid. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 739 weergaven
hallovoor mijn gps toestel (BECKER) heb ik een pulse nodiger is geen kilometerteller kabel dus moet er 1 zijn ergens waar kan hij zitten ? niet achter de teller zelf ( heb ik al uitgetest) wordt hij door de abs doorgezonden , of via de versnellingsbak ?welke kleur van draad is het ????? ( dit is ook een ramp in deze wagen , veranderd 3 keer van kleur op 1 lijn )mvg mr-toon Lees meer...
ATH Tunning
door CaVeY^- 2 antwoorden
- 2k weergaven
http://www.ath-hinsberger.de Staan wat kia's bij zoals de: Ceed Picanto Rio Shuma Sorento Sportage Over 8 weken nu 2 juni 08 komt er volgens de shop hun body kit uit van de PRO 'Ceed ben erg benieuwd
-
- 0 antwoorden
- 905 weergaven
ik heb zelf het zelfde model kia rio dat probleem had ik ook. je kunt eerst v-power tanken en injector cleaner bij doen(moet je wel je tank vol tanken) dat helpt wel Lees meer...
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
hi,mijn centrale deurvergrendeling leid een eigen leven. als ik met de sleutel of de afstandsbediening de deur ontgrendel knalt deze gelijk weer op slot.is dit een bekend probleem? deur links heeft het erg en rechts amper, het meganiek lijk verschoven/verbogen, moet de deurbekleding er nog ag halen....grtn vdwalle Lees meer...
Laatste antwoord door backwood, -
- 0 antwoorden
- 796 weergaven
Even zoeken via www.google.nlintikken: ruilturbo Lees meer...
- 0 antwoorden
- 752 weergaven
voertuig rijdt normaal ,maar vanaf ik er een caravan aanhang haalt* ie 90 km per uur,men zei me dat de turbo stuk is,indien stuk waar kan ik een ruil vinden? Lees meer...
- 0 antwoorden
- 792 weergaven
hellbat schreef:2003 is een overgangsjaar. Geef ( of mail ) je kenteken even. Ik ben ervan uitgegaan dat je het latere type hebt, en daar zit de kat in de pijp die jij bedoelt. Die is aftermarket ( Nog) niet leverbaar dus dat is origineel Stealerwerk ( chingching kassa) Dan is het verschil tussen de pijp compleet vervangen en het stukje ertussenlassen ongeveer een
- 0 antwoorden
- 787 weergaven
Toeter doet het weer:Nieuwe kabel getrokken van de accu naar de toetter. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 931 weergaven
2003 is een overgangsjaar. Geef ( of mail ) je kenteken even. Ik ben ervan uitgegaan dat je het latere type hebt, en daar zit de kat in de pijp die jij bedoelt. Die is aftermarket ( Nog) niet leverbaar dus dat is origineel Stealerwerk ( chingching kassa) Dan is het verschil tussen de pijp compleet vervangen en het stukje ertussenlassen ongeveer een
- 0 antwoorden
- 740 weergaven
Heel belangrijk bij de Sorento. Regelmatig wielen omgooien. Staat ook in het boekje (om de 12.000 km).Als er een omtrekverschil van meer dan 1 a 2 cm tussen voor en achterwielen ontstaat gaat de tussenbak kapot als je er te lang mee door rijdt. Spreek uit eigen ervaring.Een paar mm profieldiepteverschil zijn al dodelijk. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 756 weergaven
Ik heb exact hetzelfde gehad bij mijn vorige Sorento. Met vrij grote zekerheid zit de borgmoer van de flens van de achterste kardanas op het differentieel (te) los. Om daaraan te komen moet de kardan-as eraf. Dan zie je de grote borgmoer. Die vastzetten met ongeveer 200Nm en dan is het probleem opgelost. Niet veel werk.Zie mijn bericht van toen HIER Lees meer...
- 0 antwoorden
- 739 weergaven
maar als ik enkel de flexibele overgang koop, moet ik de pijp er onderuit halen, lambda sonde loshalen. en dan de nieuwe overgang er tussen lassen. ofwel vervang die pijp en pakkingen ook meteen mee...???!!! toch? ofwel een complete buis met flex overgang affabriek er aan vast is toch veel makkelijker? Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
Hoi.Mijn benzinewijzer doet ineens niks meer, is ie nou gewoon stuk of kan dit ook aan een zekering liggen?Gr Frans Lees meer...
- 0 antwoorden
- 786 weergaven
Hallo allemaal,Ik heb een Kia Clarus 2.0i sedan handgeschakeld met een probleem. Als de motor koud is, hikt de auto gigantisch in eerste en (af en toe) de tweede versnelling.Bij het rustig wegrijden in de straat is er verder geen probleem, maar bij het wat vlotter optrekken bij het stoplicht bijvoorbeeld schud de auto je helemaal door elkaar. Ik vind het echt jammer, want het is verder een heerlijk comfortabele auto.Nu zou ik graag willen weten wat het probleem kan zijn. Ik ga de auto eind deze week particulier verkopen en wil graag gezeur voorkomenals dit probleem door iets simpels op te lossen is.Ik hoor graag van jullie!Gr Bryan Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
De aandrijfassen zijn niet losgekomen. Helaas, zitten nog steeds vast als een huis!!@@@. Brander, poelietrekker, hamer, het mocht niet baten@##!!Hoe heb ik het probleem opgelost: Rechts:* het fusee moest toch vervangen worden omdat het lager kapot was, Dus ik heb het fusee met aandrijfas en al gedemonteerd* de as met fusee van de sloop weer gemonteerd.Het gedeelte van de as wat in de bak zit heb ik laten zitten door de ashoes los te maken aan de bak kant, de as trek je dan zonder problemen uit elkaar (wel opleten dat de naaldlagers niet uitelkaar vallen). De olie blijft zo ook in de bak zitten. Links: heb ik ook het fusee met as en al gedemonteerd, daar heb ik ook het ged…
- 0 antwoorden
- 777 weergaven
hoi ik hoorde vandaag dat er hyundai sonata 2.0 16v in zit, klopt dit???? Lees meer...
Laatste antwoord door Administrator,