-
Aantal Items
11027 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
218
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door bigwade
-
Nee, ik ben dol op "foute" en veel te grote Koreaanse Kia's. Heerlijk ! Ook de oude types die je hier amper ziet rijden. Prachtig !
-
Jazekers ! maar anders Verzonden vanaf mijn iMac met behulp van Eneco en Tele2
-
Hey Rick, inruilen man dat ouwe hok van je. Die heeft nu toch al zeker 7000 km gereden toch ? De automaatversie staat voor ca 40.000 eurootjes bij je op de stoep, kant en klaar !
-
ga.naar.ijsselstein....
-
Ik zeg doen; ze vragen er zelfs om https://www.facebook.com/kianederland?ref=ts&fref=ts bericht 27/3
-
Be creative..plastidip etc. en ehh het is niet gezegd dat de voiture van loweherz een witte is
-
Ow help, hoe krijgen ze die spullen toch altijd weer rammelvrij in elkaar ??
-
Sowieso meenemen dat ding ! Zie ik nou V8 of is dat V6 Heb je foto's van die auto in het straatbeeld van Dubai ? Vinden we hier helemaal leuk !
-
Van Harte Baggio !
-
Zo goedkoop is 'tie niet meer hoor.....
-
Gisteren hebben Warmentuuter en ondergetekende een dagje mogen toeren met de nieuwe Sportage 2014. Verslagje met foto's volgt Lees: Lekker bezig geweest vandaag..
-
ja Wim
-
nee Jack, achter Arnhem, oostwaarts, is alles weer normaal.
-
De facelift is nogal.. nihil. Het gaat om de gril, tellerklokken, remlichten, velgjes en dat is het zo'n beetje Voor de 2.0 roerbak is er een 6 bak ingeschroefd en voor de 2.0A schijnt de automaat aangepast te zijn. Ah ! ja het sturen is nu gewoon oké ! Was em even vergeten.
-
Beetje nichterig voor een suf, vind je ook niet ?
-
Dit is de rest van de auto.. Mocht met Tuut een rondje karren; verslagje komt later
-
de leuk altijd Wim, life is short.
-
Die auto is gewoon te kort
-
onnodig links rijden. Zowel dame als heer missen wat hersencellen, dat dan weer wel
-
Dat zeg ik; goed bezig geweest vandaag
-
Deze is misschien wat rustiger als achtergrond
-
en waar is hier dan ?
-
+1
-
Beetje rechts en onder 1634 En natuurlijk welkom Michel !