Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    Invoeren Cadenza

    Nee, ik ben dol op "foute" en veel te grote Koreaanse Kia's. Heerlijk ! Ook de oude types die je hier amper ziet rijden. Prachtig !
  2. Jazekers ! maar anders Verzonden vanaf mijn iMac met behulp van Eneco en Tele2
  3. Hey Rick, inruilen man dat ouwe hok van je. Die heeft nu toch al zeker 7000 km gereden toch ? De automaatversie staat voor ca 40.000 eurootjes bij je op de stoep, kant en klaar !
  4. ga.naar.ijsselstein....
  5. Ik zeg doen; ze vragen er zelfs om https://www.facebook.com/kianederland?ref=ts&fref=ts bericht 27/3
  6. bigwade

    Invoeren Cadenza

    Be creative..plastidip etc. en ehh het is niet gezegd dat de voiture van loweherz een witte is
  7. Ow help, hoe krijgen ze die spullen toch altijd weer rammelvrij in elkaar ??
  8. bigwade

    Invoeren Cadenza

    Sowieso meenemen dat ding ! Zie ik nou V8 of is dat V6 Heb je foto's van die auto in het straatbeeld van Dubai ? Vinden we hier helemaal leuk !
  9. Van Harte Baggio !
  10. Zo goedkoop is 'tie niet meer hoor.....
  11. Gisteren hebben Warmentuuter en ondergetekende een dagje mogen toeren met de nieuwe Sportage 2014. Verslagje met foto's volgt Lees: Lekker bezig geweest vandaag..
  12. ja Wim
  13. nee Jack, achter Arnhem, oostwaarts, is alles weer normaal.
  14. bigwade

    Sportage 3a ?

    De facelift is nogal.. nihil. Het gaat om de gril, tellerklokken, remlichten, velgjes en dat is het zo'n beetje Voor de 2.0 roerbak is er een 6 bak ingeschroefd en voor de 2.0A schijnt de automaat aangepast te zijn. Ah ! ja het sturen is nu gewoon oké ! Was em even vergeten.
  15. Beetje nichterig voor een suf, vind je ook niet ?
  16. Dit is de rest van de auto.. Mocht met Tuut een rondje karren; verslagje komt later
  17. de leuk altijd Wim, life is short.
  18. Die auto is gewoon te kort
  19. onnodig links rijden. Zowel dame als heer missen wat hersencellen, dat dan weer wel
  20. Dat zeg ik; goed bezig geweest vandaag
  21. Deze is misschien wat rustiger als achtergrond
  22. en waar is hier dan ?
  23. Beetje rechts en onder 1634 En natuurlijk welkom Michel !
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...