Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Verschilt per type. Auto is 2 jaar oud en heeft 32000 km gereden Allemaal geen probleem. Maar er is geen bewijs van oliebeurt (+carrosserie inspectie !) na jaar 1 Nu na 2 jaar heeft de auto 2000km meer gelopen dan zou mogen volgens onderhoud. Het doet allemaal niks voor de auto, maar het zijn allemaal handvaten om onder garantie uit te komen MOCHT er iets aan de hand zijn. Zelf zou het me niet boeien, maar dat terzijde
  2. nergens voor nodig.. kopje verse muntthee?
  3. Ron is vast nu al de weg kwijt
  4. Dit zijn hele handige tips Bedankt ! NB de bedankknop zit naast de rapporteerknop rechtsonder het bericht.
  5. 12 maanden of 15000km een oliebeurt (niet gedaan waarschijnlijk, en is ook geen punt voor de auto) en 30.000 km 1e beurt. Nu 2000 km te laat. Leg die garantie schriftelijk vast met Kia Nederland en je dealer !
  6. Bij een welkom van Henkpicanto krijgen we nooit 2 pagina's vol. Gek genoeg met Amber wel Heren toch.....
  7. Mooi dat rood
  8. Hoe meer basis kennis er is des te beter. De bigwade cursus staat nog helemaal niet vast, het is een idee..
  9. Leuk linkje: http://www.cursus-fotografie.nl
  10. Dat zal misschien oktober zijn. Kijk het even aan tot eind mei, daarna gebeurt er niks meer tot de Photokina sept. 1e/2e/3e week aug is aankondigingstijd voor Canon.
  11. Kleur, motor, bouwjaar, gepimpt etc.. wijsneus...
  12. Kan deze toegevoegd worden aan de forumbieb ? Carens body etc http://tinyurl.com/o9w2due Dank.
  13. 1 juni, be there.....
  14. Hoi Robert, Welkom ! plaatjes, vinden we leuk. En ehhh....... wat is het voor kleurtje ?
  15. Je moet dat oude fiatje van mij eens zien... Ook met de Anac kortingspas Heul strak !
  16. Welkom en veel plezier met je Pica. Wat is het er voor één ?
  17. Ding is binnen en past goed, voelt goed aan en werkt. De accu houder erin prakken ging even wat lastiger maar loopt nu goed. Blij mee, zeker voor het geld. Ebay is eigenlijk geweldig als je weet wat je wilt hebben. Heb vanmiddag nog wat close-up filters en filteradapters voor de SX50 besteld. Het is allemaal eurootjes werk waar je hier de volle mep voor betaald.
  18. Zo gek is die wasstraat dus nog niet
  19. Hoe ze het kunnen doen voor dat geld weet ik niet, maar dit kon ik niet laten lopen. http://tinyurl.com/mpxglw8 Heb eigenlijk alleen de adapter-ring nodig maar die kost bij Lensmate hetzelfde/meer als dit pakket. We gaan het zien
  20. Misschien is dit wat voor je http://www.dpreview.com/reviews/canon-powershot-sx50-hs of http://www.photographyblog.com/reviews/canon_powershot_sx50_hs_review/ Ik heb er één en de Kia ProCeed GT-testdrive foto's op dit forum zijn er mee gemaakt. Geen losse lenzen, goed bereik, prima beeldkwaliteit en 1 ding wat je gewoon bij je kan hebben in een prut-tasje. Prijs is gunstig, camera kan RAW beeldjes maken en heeft dezelfde uitstekende software die bij een reflex wordt geleverd. Ik zeg doen prijzen: http://www.kieskeurig.nl/digitale_camera/canon/powershot_sx50_hs/prijzen/bezorgen/1097499
  21. Een 7D kan dat misschien hebben, de plastic varianten niet echt. Maar het framework inside is metaal en zo lang je die dingen niet laat vallen gaat het goed. Er zijn overigens rubber covers/skins voor diverse camera's, zoek maar eens op eBay.
  22. Vind type 2 gek genoeg steeds leuker weer, vooral de 2007-2008 versies
  23. Ik heb de inhoud van de hele DVD voor Xtra40 online gezet met een extra "leesmij" bestandje. Het komt goed
  24. De body repair manual van PeterD is als PDF versie hier te downloaden: http://tinyurl.com/o9w2due Een DVD-kopieversie-link gaat naar Xtra40 Het gaat om ruim 500Mb en de DVD versie is Windows only. Of er buiten de body repair manual nog meer op staat is mij onbekend als Mac gebruiker. (kan ik niet lezen) Dank PeterD
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...