Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Leuk web adresje http://stores.ebay.com/Rainbow-Store-Online/ Net zonnekap besteld voor een lens die ik nog moet kopen. 2 euro en 1 cent incl. verzenden !!!!! Het ding van Canon kost 42 euro bij Kamera Express ! ex verzenden.
  2. De Venga is een bewezen goede auto ! Jammer is dat een 2e hands automaat zo duur is Veel plezier ermee !
  3. Je ex vloeide naadloos mee door het putje ? Da's 2 voor de prijs van 1, tog ?
  4. Nooit eerder gezien. Met mega toeter !
  5. Ik neem aan dat je daar ook gewoon WB voor moet betalen ? of heb je een aparte regeling ? Laat es even weten
  6. We zijn hier lekker direct Er is vast iemand van de SP3-clan die je kan helpen. Komt goed. Al is die Brabantse bea moeilijk de mond te snoeren
  7. all-seasonsbanden = altijd goed en altijd prima (IN NL)
  8. Da's angst hè Vanwege die CD. Dat Barcelona kun je ook gewoon afzeggen tenslotte.
  9. Hoi ! http://www.kiaclub.nl/forum/39-nieuwe-leden-introductie/
  10. SM kennende, kon hij die dirty mind prima volgen. Hij heeft het nog net niet uitgevonden
  11. Tja, ik heb m'n BW T-shirt (als mevrouw BW dat niet weg heeft gegooid) Ik zou die avatar even op een shirtje laten printen, voorkomt ook lastige vragen
  12. Verplicht Wim ! We willen onze forum wel en wee bak wel eens IRL zien shinen Anacje vooraf ?
  13. Gek hè, en wij hebben de naam
  14. Nee maar ik moet nog naar de tandarts en pimpmasters houden van harde knaken.
  15. Ik doneer 2 euro op 1 juni voor het forum archief.
  16. Met wetransfer is dat gratis over en ik heb vast nog wel wat serverruimte. Kom jongens het gaat om een Back-Up ! die we kunnen delen.
  17. Of gewoon een bijl.
  18. bigwade

    weke dealer?

    Die bedoel ik, haha ! Heb het aangepast. OOSTERHOUT DUS !
  19. Dat lijkt mij ook de beste en goedkoopste oplossing Desnoods kunnen we die back up ook veilig op een server zetten
  20. Aangevallen, nee hoor, ik leg het alleen even uit voor je hoe het hier werkt. Dat schijnt nogal anders te zijn dan op andere auto fora
  21. @Filipke Ik sluit aan bij Smart @ http://www.kiaclub.nl/topic/15300-filipke-meldt-zich-aan-met-zijn-kia-carens-rp/?p=148483 Als de actieve leden, in jouw ogen steeds dezelfde, weg zouden blijven, heb je hier heel snel de sfeer van een willekeurig Honda forum met 1 vraag en antwoord per maand. Of dat relevant is is nog maar de vraag. Vragen worden hier doorgaans heel vlot behandeld, opgelost of je krijgt links met oplossingen. Er zijn diverse techneuten regelmatig online, verder hebben we een poetsbrigade en veel kennis whatsoever hier op de rol. De kennismensen reageren vaak iets later dan de gangmakers, dat is een feit. Maar de gangmakers zijn zeker van belang ! Wel willen we dat iedereen het hier naar zijn zin heeft en daar kun je zelf met je kennis ook aan bij dragen. We horen/lezen graag van je !
  22. Zeg Ki’aad, humor kunnen we hier beslist waarderen, zuigen niet. Dat doe je nou op meerdere topics en vooral tegen de meest actieve leden. Geen idee waarom. Hou hier eens mee op en doe gewoon leuk en gezellig mee en als je de sfeer van dit forum niet zint ga je gewoon ergens anders mopperen. Toedels !
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...