-
Aantal Items
11027 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
218
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door bigwade
-
Leuk web adresje http://stores.ebay.com/Rainbow-Store-Online/ Net zonnekap besteld voor een lens die ik nog moet kopen. 2 euro en 1 cent incl. verzenden !!!!! Het ding van Canon kost 42 euro bij Kamera Express ! ex verzenden.
-
De Venga is een bewezen goede auto ! Jammer is dat een 2e hands automaat zo duur is Veel plezier ermee !
-
Je ex vloeide naadloos mee door het putje ? Da's 2 voor de prijs van 1, tog ?
-
Nooit eerder gezien. Met mega toeter !
-
Ik neem aan dat je daar ook gewoon WB voor moet betalen ? of heb je een aparte regeling ? Laat es even weten
-
We zijn hier lekker direct Er is vast iemand van de SP3-clan die je kan helpen. Komt goed. Al is die Brabantse bea moeilijk de mond te snoeren
- 4 antwoorden
-
- navigatievolume
- uitzetten
-
(en 2 meer)
Getagd met:
-
all-seasonsbanden = altijd goed en altijd prima (IN NL)
-
De mijne
-
Hoi ! http://www.kiaclub.nl/forum/39-nieuwe-leden-introductie/
- 4 antwoorden
-
- 1
-
-
- navigatievolume
- uitzetten
-
(en 2 meer)
Getagd met:
-
Of gewoon een bijl.
-
Die bedoel ik, haha ! Heb het aangepast. OOSTERHOUT DUS !
-
+1
-
Filipke meldt zich aan met zijn Kia Carens RP
bigwade reageerde op Filipke's topic in Nieuwe leden / Introductie
Aangevallen, nee hoor, ik leg het alleen even uit voor je hoe het hier werkt. Dat schijnt nogal anders te zijn dan op andere auto fora -
Filipke meldt zich aan met zijn Kia Carens RP
bigwade reageerde op Filipke's topic in Nieuwe leden / Introductie
@Filipke Ik sluit aan bij Smart @ http://www.kiaclub.nl/topic/15300-filipke-meldt-zich-aan-met-zijn-kia-carens-rp/?p=148483 Als de actieve leden, in jouw ogen steeds dezelfde, weg zouden blijven, heb je hier heel snel de sfeer van een willekeurig Honda forum met 1 vraag en antwoord per maand. Of dat relevant is is nog maar de vraag. Vragen worden hier doorgaans heel vlot behandeld, opgelost of je krijgt links met oplossingen. Er zijn diverse techneuten regelmatig online, verder hebben we een poetsbrigade en veel kennis whatsoever hier op de rol. De kennismensen reageren vaak iets later dan de gangmakers, dat is een feit. Maar de gangmakers zijn zeker van belang ! Wel willen we dat iedereen het hier naar zijn zin heeft en daar kun je zelf met je kennis ook aan bij dragen. We horen/lezen graag van je ! -
Zeg Ki’aad, humor kunnen we hier beslist waarderen, zuigen niet. Dat doe je nou op meerdere topics en vooral tegen de meest actieve leden. Geen idee waarom. Hou hier eens mee op en doe gewoon leuk en gezellig mee en als je de sfeer van dit forum niet zint ga je gewoon ergens anders mopperen. Toedels !