-
Aantal Items
11027 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
218
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door bigwade
-
Ik zeg niks
- 39 antwoorden
-
- 1
-
-
Tja Apple Love it ! Kost wat maar dan heb je ook geen gezeik.
-
WTGTF dus
-
Zeker geen brievenbus als nederrat
-
Miep kraak uut het Norden Maar ze heeft wel helemaal gelijk. Je auto niet in een aquarium parkeren wil ook helpen.
- 39 antwoorden
-
Heren, het tupperware gedeelte is nu wel klaar, toch ? Wat denken we van het serieuzere werk zoals turbo, V6, V8 etc F*ck de garantie tenslotte. Jullie kunnen zoooooveel meer
-
Vind dat wel wat hebben hoor, net als ingerolen. Moet kunnen buiten de taaltechnische strapatsen van sommigen hier die het erom doen.
-
en mereltjes
-
Volgens mij staat er dat hij er niets voor hoeft te hebben. Zo'n "flessie" is natuurlijk wel een mooi gebaar.
-
Soms gaan dingen niet zo snel als je zou willen Wim. Al zou Ja of Nee & Send amper tijd hoeven te kosten.
-
Dames heren, namen mogen hier gewoon; we zitten niet bij de omroep. Die brouwerij heeft vast een naam en die grote vervoerder ook. Mogen we best trots op zijn !
-
Nergens last van met de kattro-stasjione bandjes..
-
Klopt, heb er een prepaid kaartje en laat de auto's er met de duizend emmers methode wassen voor een happy hour tarief incl. happy end w.b. zuigen. 13- 14 minuten later kun je weer verder met je leven MET een schone auto. No swirls included.
-
+1
-
Wie noemt z'n kind nou naar een fiets ? Jack van Harte !
-
de meeste idd
-
zwagers krijg je erbij, daar heb je niet echt zelf voor gekozen.
-
Lekker blijven karren met die zuipschuit; ik ga ze ook weer steeds leuker vinden. Stuurt legendarisch ! Ruime zit, ruitje in achterklep en wordt gegarandeerd niet gestolen. Wat wil je nog meer Het zal je laatste V6 zijn want dat mag niet in dit land want u bent foei een verschrikkelijke vervuiler, dat werk. Geniet er nog even van
-
Deze bedoel je ? http://www.kiaclub.nl/topic/7034-de-auw-gurk/ Veel nieuwe leden kennen deze gewilde bokaal nog niet. Gek genoeg is het zelden nodig om hem af te stoffen
-
Elke keer die link naar criminaliteit en/of politie. Weet niet of dat zo goed is. En nee ik ben niet zuur !
-
ambtenaar ? Ga je mond spoelen.........
-
Misschien geeft ze ook 7 jaar garantie. Even zonder dollen, t'is een fraaie dame ! ik zeg doen !