Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Ik zeg niks
  2. Tja Apple Love it ! Kost wat maar dan heb je ook geen gezeik.
  3. WTGTF dus
  4. bigwade

    Uw BOETES

    Zeker geen brievenbus als nederrat
  5. Miep kraak uut het Norden Maar ze heeft wel helemaal gelijk. Je auto niet in een aquarium parkeren wil ook helpen.
  6. Even kijken of het kan en mag en dan stop je er gewoon een ding van de Varta in. De groeten met dat S&S, toch ?
  7. Heren, het tupperware gedeelte is nu wel klaar, toch ? Wat denken we van het serieuzere werk zoals turbo, V6, V8 etc F*ck de garantie tenslotte. Jullie kunnen zoooooveel meer
  8. Vind dat wel wat hebben hoor, net als ingerolen. Moet kunnen buiten de taaltechnische strapatsen van sommigen hier die het erom doen.
  9. en mereltjes
  10. Volgens mij staat er dat hij er niets voor hoeft te hebben. Zo'n "flessie" is natuurlijk wel een mooi gebaar.
  11. Vraagje, wat bedoel je hier mee ? We leren graag !
  12. Soms gaan dingen niet zo snel als je zou willen Wim. Al zou Ja of Nee & Send amper tijd hoeven te kosten.
  13. Dames heren, namen mogen hier gewoon; we zitten niet bij de omroep. Die brouwerij heeft vast een naam en die grote vervoerder ook. Mogen we best trots op zijn !
  14. Nergens last van met de kattro-stasjione bandjes..
  15. Klopt, heb er een prepaid kaartje en laat de auto's er met de duizend emmers methode wassen voor een happy hour tarief incl. happy end w.b. zuigen. 13- 14 minuten later kun je weer verder met je leven MET een schone auto. No swirls included.
  16. Mooie kar, veel plezier ermee!
  17. Wie noemt z'n kind nou naar een fiets ? Jack van Harte !
  18. de meeste idd
  19. zwagers krijg je erbij, daar heb je niet echt zelf voor gekozen.
  20. Lekker blijven karren met die zuipschuit; ik ga ze ook weer steeds leuker vinden. Stuurt legendarisch ! Ruime zit, ruitje in achterklep en wordt gegarandeerd niet gestolen. Wat wil je nog meer Het zal je laatste V6 zijn want dat mag niet in dit land want u bent foei een verschrikkelijke vervuiler, dat werk. Geniet er nog even van
  21. Deze bedoel je ? http://www.kiaclub.nl/topic/7034-de-auw-gurk/ Veel nieuwe leden kennen deze gewilde bokaal nog niet. Gek genoeg is het zelden nodig om hem af te stoffen
  22. Elke keer die link naar criminaliteit en/of politie. Weet niet of dat zo goed is. En nee ik ben niet zuur !
  23. ambtenaar ? Ga je mond spoelen.........
  24. Misschien geeft ze ook 7 jaar garantie. Even zonder dollen, t'is een fraaie dame ! ik zeg doen !
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...