-
Aantal Items
11027 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
218
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door bigwade
-
Ben het helemaal met je eens. Maar het MAG niet in dit land. Diesel is hier EVIL vanwege BAH. In DE en BE, onze buren, denken ze daar heel anders over, gelukkig. Jammer, jammer, jammer.. @all, Denk ook eens na bij komende verkiezingen en lees je eens in.
-
Het gekke is dat dealers en/of medewerkers amper mee lezen. Crum als monteur bij een dealer is er één van en ook medewerkers van Kia-Wolters en Kia Breda Oosterhout lezen mee. Wat de rest doet is heel vaag. Zelf was ik klant in Houten en daar werd dit forum als "geinig, ±boeie" weggewuifd.
-
Ik word ook al even gedoogd, dus het kan !
-
Stoere bak !
-
Feli Stadsgenoot !
-
Beetje gekke wrap
-
wil me bij deze aan de kia-rijders voorstellen
bigwade reageerde op klankie's topic in Nieuwe leden / Introductie
Klinkt goed, maar misschien blijf je hangen bij dit merk vanwege ongeëvenaarde kwaliteit Klachten over de SP2 hebben we hier zelden tot nooit. (buiten nogal dorstig)- 6 antwoorden
-
- rijders
- voorstellen
- (en 7 meer)
-
Tijdens de poetsmeeting in Zundert aug 2012 is het gebruik van siliconen in en om een auto ten alle tijden afgeraden. Mijn ervaring is iid ook dat dingen er juist van gaan kraken.. Maar ik kan het helemaal mis hebben, dat dan weer wel.
-
Van horen zeggen
-
Top, leuk etc. Plaatjes hè, vinden we leuk ! Veel plezier met je nieuwe auto, wat is het geworden ? Type, motor, uitvoering. Genoeg ook te lezen hier, zowel zin als onzin
- 14 antwoorden
-
- hoort
- voorstellen
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Opbrengst van je gewicht ? Vertel ! Jack kan binnen lopen
-
jeej man, dat is 166!! pagina's terug, haha !
-
Met modellen vliegen is altijd leuk Die Theo kan het vuur wel oppoken hè; ben benieuwd wanneer het staat te gebeuren. De eerste verkreukelde GT moet er nu toch wel zijn om als donorblok te fungeren..
-
Jeuk, dat soms ook
- 39 antwoorden
-
- 1
-
-
Kijk en dan wordt het leuk kan ik uit eigen ervaring vertellen. Maar ehh, trek je zo'n Rio dan niet aan stukken ? En hoe fietsen we zoiets door de APK ongemerkt
-
http://www.flickr.com/groups/kiaclubnl/ moet je wel kunnen zien.
-
Al 4 leden op Flickr ! http://www.flickr.com/groups/kiaclubnl/members/
-
Mafkees !
- 39 antwoorden
-
nee tegeltjes hier in zeldzaam.
-
Nah, het is wel eens fijn feed-back te krijgen en dat het breder gezien wordt, dat wit.. Wit, tja..... Grondverf.
- 39 antwoorden
-
Zit dit dan nog niet in jullie pimp pakket ? Huur es een halletje voor weinig
-
Mijn lente bandjes dartelen er al sinds juni vorig jaar onder. En ze hebben me ook ingefluisterd dat ze klaar zijn voor het woest hete asfalt van Spanje komende zomer, indien nodig.