-
Aantal Items
11027 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
218
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door bigwade
-
nog 700 te gaan, en allemaal met een nieuwe witte ? Moeten we daar vrolijk over gaan doen ? Bij Fiat, Renault en Citroen hebben ze tenminste hippe kleurtjes. Zou Kia iets mee moeten doen
-
Zeker niet ! Maar effe goed kijken en die kliko 4 meter verschuiven gaat heel wat sneller dan eindeloos prutsen in photoshop. Het komt dus neer op goed kijken en ter plekke een afweging maken w.b. moeite om het uiteindelijke resultaat te kunnen krijgen.
-
Toffe Kar ! Veel mogelijkheden !
-
tot nu toe vind ik het best leesbaar
-
Er zijn hier poetsfundementalisten die je hier prima mee kunnen helpen. Er is een 21 emmer was-manier. Auto's kunnen gewreven en gekleid worden en zeau verder. Dat moet je je dealert niet laten doen, maar je lekker inschrijven op de 1e komende poetsmeeting.. Ik denk aan Zundert of iets anders.
-
Grappig, zo had ik em nog niet bekeken. Hier hebben we, zelfs in de stad, ook dubbelbaans wegen. Daar had ik w.b. de buitengebieden nog niet bij stil gestaan...
-
vanuit Frankrijk verzonden, denk ik...
-
Dat kan wel, en dat heeft te maken met hoek, perspectief, licht, lensgebruik etc. Grappenmakers die direct Photoshop roepen, tja. Ik heb het zonder geleerd en zelfs nu gebruik ik het amper w.b. missers, fouten opleuken etc. Een peuk op straat weg stempelen, dat doe ik wel en verder zie ik meer in software die wat meer sfeer in het geheel brengen, die je zonder enorme filterbakken, lichtsets niet zou krijgen, maar daar heb je photoshop niet voor nodig. En dan beheerst, zodat de argeloze kijker niet naar Harry Potter foto's zit te kijken (overigens niks mis mee !) .
-
Lag een aangereden schaap op
-
Als die woonplaats ±IJsselstein is zou ik de Utrecht dealer laten voor wat het is. Bij een kennis van me hebben ze zijn merkjes achterop met een schroevendraaier "gedemonteerd"
- 37 antwoorden
-
- 1
-
-
- achteruitverwarming
- eerste
-
(en 3 meer)
Getagd met:
-
Welkom. w.b. inrijden; gewoon mee rijden met de meute en niet steeds als eerste bij het volgende rode stoplicht aan willen komen.
-
Misschien helpt een sportstuur nog wat
-
ANWB keurinkje vooraf kost iets van 150 eu. Ik zeg doen. Kunnen ze ook zien of het een schade auto is, 20 voormalige eigenaren en meer. Automaat olie bij dit soort auto's gewoon 1-2 jaarlijks vervangen en de bak blijft als nieuw ! Laat het ons weten wat het wordt
-
Da's te vaag.. We zitten hier niet bij de omroep en je kan Nederlandsch Trots best vernoemen, denk ik. zoiets als van seumeren/mammoet toch ?
-
Dit leest toch niemand.
-
Kan jij deze zomer uit je dak in Lloret de Mar als wisselgeld...
-
Leren kijken dus
-
Jammer Liek, in deze gozer zit weinig progressie, lijkt wel. Laat inkomen en dan zonder inlezen ballen, zoo jammer..
-
Volgens mij heb je een uniek SMART T-Shirt met Kiaclub avatar. Ga daar maar eens mee in de kroeg zitten in Winterberg, haha!
-
Cursus voorlopig overbodig, haha! BrilFukkingJant ! idd begin hier eens mee Dank Liek !
-
Nee zeker niet. Ik ken de heren persoonlijk, hebben professioneel geen drol te doen met Kia maar toch is het verstandiger het te laten voor wat het is. Waarvan akte.
-
Goeie Tip, koop een SX50 nu, want die kost geen drol meer en heeeeel veel beter gaat het niet worden buiten misschien GPS, iets andere CMOS sensor. De video speed zal wel van 30 naar 60 frames/sec gaan en dat is echt zichtbaar. Een afweging dus.
-
Denken hè, het blijft nog even bij denken. Geen toezeggingen voorlopig
-
nee, zonder meer nee, ergerlijk ja. Dus niet na praten aub.
-
De basis is er zie ik al..