Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Ga er wat aan doen ! Het wordt lente !
  2. AAAAAAAAAHHHHHHHH Goed gedaan jochie ! Veel plezier met de kleine Dikke kus voor de moeder !
  3. Mooi man, ik word weer emotioneel... 15 jaar !
  4. teringjantje, weer een tegeltje Jack..
  5. Die heeft een hele leuke andere hobby ! Heb het gezien en dat is echt uniek !
  6. Leuk man. Wil graag eens met hem mee: http://www.kiaclub.nl/topic/15176-wat-doet-den-kia-rijder-voor-den-kost2/?p=146419
  7. Dat had ik wel meegekregen hoor nu.nl etc
  8. Ik heb er werkelijk geen minuut van gezien, is dat erg ?
  9. lijkt me prima voor zo'n formaat auto
  10. bigwade

    car wrapping

    Het is een begin......
  11. Slechte woordkeus; ik ben er een keer geweest in opdracht van een corporate IT magazine.. En dat was vanzelf veeel leuker dan voor dezelfde opdrachtgever een bezoek bij een....bank.
  12. Poetins netwerk is zeer lokaal al is het huge. Maar hij heeft vast geen commerciële binding met Suikerberg, Google, Microsoft, Apple en al die andere machtswellustigen. Zolang we de dingen nog kunnen blijven versnipperen is er hoop. Nee, alle gekheid op een stokje; ik baal er van dat ik als bewust NIET FB gebruiker weer eens de lul ben omdat mijn tekst-service gekaapt wordt door nu juist het bedrijf waar ik niks mee te maken wil hebben.
  13. Tegeltje Jack, ik hou het niet droog......
  14. Ik blijf lekker op rood
  15. Bangmakerij en lees ook even de comments. Het gaat niet eens zozeer om veilig (we zijn geen criminelen, toch ?) anders is Threema ook een optie. Whatsapp is sowieso lek en Telegram is dat niet/minder, zeggen ze zelf. Lees vooral ook hun FAQ Het gaat er vooral om, vind ik, dat mijn berichtendienst/telefoongegevens/telefoonlocatie niks te maken heeft met google of facebook. Dat Poetin mee koekeloert zal me worst zijn. .
  16. Hoera ik heb eens een "beste antwoord" en zelfs een bedankje.. Ben ontroerd.......Dank !
  17. Witte auto's doelwit vandalisme: http://www.flickr.com/photos/41659357@N07/12676129755
  18. Het gaat hier ook heel langzaam maar dat maakt niet uit. Aan de 35 euro die suikerberg in mij heeft geïnvesteerd zal hij en zijn kompanen weinig lol hebben, dat is zeker.
  19. Talent ! TOF ! Heb er diverse "geliked" Even om leren gaan met Flickr w.b. settings; dwz goed kijken naar privacy settings en meer. Je kunt je aanmelden bij alle groepen waar je zin in hebt; voor alles is wel een groep. Ga vooral zo door ! Leuk !
  20. Ik heb er een keer rond moeten wandelen met camera Groots en Prachtig !
  21. Mijn Oma was vroeger ook de eerste met een telefoon in Appingedam. Is nog best goed gekomen
  22. Er zijn zat LPG gidsjes, al dan niet online. Kijk ook eens bij de ANWB
  23. Rechts boven, onder log uit zit een kwastje. Druk er maar eens op en dan kun je het forum alle kleuren van de regenboog geven, naar eigen smaak.
  24. Merk met telegrammen met zwagertje dat dat heel prettig werkt. Emoticons, alles is ± zoals WA Accountje maken kost je 45 sec en je krijgt een belletje met activatie code. Handig om even pen bij de hand te hebben... https://telegram.org
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...