Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Cool en waar plak je de dashcam ? Met zuignap tegen het Holleder screen ?
  2. Let op aanbieding is een alu versie die niet hoog kan. Die van het filmpje is een hele, dure andere Carbon variant, die wel hoog kan.
  3. Voor dat geld wel Even serieus; hoe vaak gebruiken jullie navigatie ? Ik hooguit 1x p/mnd
  4. Maak em desnoods wakker
  5. http://www.bol.com/nl/l/elektronica/alle-tomtom-navigatiesystemen-met-lifetime-mapupdates/N/4286292365/index.html
  6. Met gemak Italiaans kwaliteits product Varta/Bosal/Bosch/Tata en Shell 30K gereden sinds aanschaf en slechts 3 factuurtjes, 1x bandjes, 1x beurtje, 1x sensor (en oh wacht, 4, de subwoofer en 5 een eBay toeter..) De i10 heeft een laatje onder de dames stoel. Mapje is net zo dun, maar deze staat nu op de 95K km. Koreaans topspul ! (made in India)
  7. Ik heb het idee dat dealers in BE nogal anders omgaan met hun klanten dan in NL. Zeer vreemd. NB; Kan het zijn dat jullie tegen een slecht aangebrachte waxoyl laag aan zitten te kijken of bestaat die „pantser bescherming” niet in BE ?
  8. Mooie dingen ! Ik heb je maar op "Follow" gezet
  9. @CN toch is het geen gek idee dit op factuur te melden. Zelf bewaar ik van beide auto’s kopiefacturen bij het OH boekje/mapje. Mocht je eens uitwijken naar een ander OH bedrijf weten die tenminste wat er wel en niet gedaan is. Het zit immers toch al in het systeem; dus why not ? NB De gemiddelde leaserijder ziet volgens mij nooit een factuur
  10. Kennis van me had hetzelfde. En gedoe met cuppende banden. Door meermalen wisselen van banden zijn er door lomp insteken van het pneumatisch masjien beschadigingen gekomen met dezelfde resultaten. Auto is 2 jr oud en alle velgen zijn gratis vervangen. Dealer Kia Utrecht.
  11. Een video statief wordt meestal waterpas gezet zodat je bij het pannen niet ineens misselijk wordt. De kop heeft dan vaak alleen een omhoog/omlaag instelling. 2D ahw Een fotografische kop kun je pannen (draaien), om de lens as kantelen en omhoog/omlaag instellen, 3D ahw. Ben zelf er dol op deze http://www.cameranu.nl/nl/statieven-en-toebehoren/manfrotto/koppen-foto/manfrotto-322rc2-grip-action-ballhead/h283_1205_7658?utm_source=googleshopping&utm_medium=site&utm_campaign=affiliates&utm_content=statieven-en-toebehoren,koppen-foto&gclid=CKjHh83Jjb0CFSfmwgodG0IAKw Is zowel voor links als rechtshandig gebruik.
  12. Webshop maakt toch foto's ? Lijkt me een volkomen logische zakelijke investering. Die van MP is een 055 De kop is een videokop en daar heb je niet zo heel veel aan. Maar er zijn vele leuke koppen die er op passen. Screenshot van een bieding op MP voldoet om het administratief te verwerken.
  13. Manfrotto 055 is een tijdloos statief en dat kun je als je er normaal mee om gaat 30-50 jaar gebruiken. Carbon statieven zijn heel sterk, een stuk lichter, maar vaak duurder. (leuker op vakantie vanwege gewicht) Als je het kunt wegschrijven op je webshop zou ik gaan voor een statief van ca 200-250 euro (Gitzo/Manfrotto/Feisol/Brenbo) 29/30/31mrt is er een fotobeurs in Nijkerk http://www.professionalimaging.nl
  14. Bloeit hier iets moois op ?
  15. Wat zoek je ? Er zijn er veel, van heel zwaar tot flut. Ook hier; een merk heeft goede after market service. Gitzo en Manfrotto zijn DE merken (is inmiddels 1) en doen het goed. Maar ook Feisol (http://www.feisol.com/0823product.html) is een aanrader, met name de traveller, die past in handbagage en heeft een hele goeie hoogte. http://www.feisol.nl Mono-poles van http://www.cameranu.nl/nl/statieven-en-toebehoren/fanotec-pole/h6384_r8 zijn prima Kunnen lekker hoog, remote wenselijk 1been dingetje, goed en voor weinig http://www.cameranu.nl/nl/statieven-en-toebehoren/velbon/monopod/velbon-ultra-stick-l50-monopod/h284_1071_387784 Aanrader.
  16. Mooi man
  17. Denk het niet. Maar verkoper zal een andere hebben. Maar eBay is w.b leuksigheidjes sowieso feest. Op fotogebied geweldig, met name voor de echte merken. Het duurt soms even maar het komt vaak aan
  18. Heb hier een grip besteld voor de 550D (-700D) http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=231014880443&ssPageName=ADME:L:OC:NL:3160 22,40 euro incl. verzenden Zo'n handgreep is heel handig. Het pakt met grotere handen lekkerder vast en voor staande foto's heb je een 2e ontspan knop. Nadeel; jij en je camera zien er (te) professioneel uit en dat kan op straat lastig zijn met mensen met korte lontjes.
  19. We.. Heer Smart zal vast gaan reageren en kunnen adviseren over het glimwerk
  20. Welkom ! Carens ! , weer eens wat anders dan de petjes Kia's, haha !
  21. Aan de avatar te zien is pir een hele snelle. pir, veel plezier hier en welkom !
  22. Kersen is bij mijn weten 1/2 juni maar met dit weer weet je het niet. Ze waren wel lekker
  23. Vind je ? Het is een mening. We hebben het in NL 80 jaar met gewone banden gedaan. Toen waren er geen winter/lente/zomer/herfst banden. Gezond verstand en rustig rijden. Veilig, dat kun je namelijk zelf doen !
  24. Van CN kan ik het hebben..
  25. Of zie ik iets over het hoofd ? Prijzen zijn nogal (fors) hoger dan die van Kia. AW heeft nu een duurtester en ik heb meerdere enthousiaste berichten over dit gebakkie gehoord. Ook w.b. verbruik 3 pitter, en datzelfde torretje zit toch ook in de gehaktstaaf ! Snap het even niet.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...