-
Aantal Items
11027 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
218
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door bigwade
-
Uw gemiddelde snelheid over langere periode is..........
bigwade reageerde op bigwade's topic in Kiaclub Café
Op jouw manier zijn hits bij google denk ik nogal vaag, tog ?- 25 antwoorden
-
- 2
-
-
- uw
- gemiddelde
- (en 5 meer)
-
En bij het koelvak wederom vanwege te lage temperatuur van dat muntje.
-
Zal eens denken aan een cursusmiddag ergens in April
-
Zo'n openbaar venster als Flickr is een aardige stok achter de deur om toch je best te doen. Het gaat niet om hoeveelheid. Warmentuuter is de Kiaclub.nl Flickr pagina gestart en als je een account hebt en leuke Kia foto's hebt kun je je aanmelden bij die pagina. Gaat allemaal kinderlijk eenvoudig. En het gaat alleen om foto's dus geen Feesboek gezeur
-
Heerlijk een ZWARTE ! welkom hier en tof dat je goed geholpen bent. Je had overigens echt niet hoeven wachten om lid te worden zodat je je wel en wee van de radio had kunnen delen, hier.
-
Heb ik geprobeerd met Best Pic 2012, zoek maar na; maandelijkse wedstrijd. Het kostte best tijd en de animo was er alleen tussen feb en oktober, daarna was het zo goed als over.
-
Alles is te koop Ben nu sinds 2013 lid en heb 2 kleine dingetjes verkocht; staat niet in verhouding met de tijd die ik er in heb gestopt (gem. 10-15 minuten per foto) Het gross is gemaakt met mijn zak-compactje, de Canon S100, die ook het RAW formaat aankan.
-
Mooie Sony ! Prachtige camera. Helaas is de Sony RAW software wat minder en heb je al gauw andere dure pakketten nodig om het onderste uit de kan te halen. Software die bij de camera hoort is de helft van die camera. Canon levert (als enige, voor zo ver ik weet en gratis) een uitstekend, vlot werkend, pakket mee waaronder DPP; de RAW converter van Canon, die op maat geschreven is voor de sensoren van Canon. Backwards compatible t/m 2002 D30 bestanden ! Zie: http://tinyurl.com/m2plc8a Basis tutorials : http://www.learn.usa.canon.com/galleries/galleries/tutorials/dpp_tutorials.shtml Plaatje maken is 1; eruit halen wat er in zit is 2. Vlotte computer met een kalibreer baar scherm (geen goedkope laptop of iPad dus), een vaste opstelling met weinig/constant licht en een heeeeeeeeeele hoop tijd doen wonderen. Kijk voor inspiratie eens op Flickr.com daar zit een hoop rommel bij maar ook hele goede fotografie. Ik heb daar ook een hobby /fun-accountje : http://www.flickr.com/photos/bigwade/ En de Kiaclub.nl staat er ook :http://www.flickr.com/groups/kiaclubnl/ Suc6
-
Uw gemiddelde snelheid over langere periode is..........
bigwade reageerde op bigwade's topic in Kiaclub Café
Mooi da's één, nu de rest nog...- 25 antwoorden
-
- uw
- gemiddelde
- (en 5 meer)
-
Uw gemiddelde snelheid over langere periode is..........
bigwade reageerde op bigwade's topic in Kiaclub Café
Die zitten niet 5000km achter je aan. Terug On Topic:-)- 25 antwoorden
-
- 1
-
-
- uw
- gemiddelde
- (en 5 meer)
-
Welkom. plaatjes ?
-
Uw gemiddelde snelheid over langere periode is..........
bigwade reageerde op bigwade's topic in Kiaclub Café
Jack, omdat mensen eindeloos kunnen neuzelen over hun verbruik. Als je gemiddelde snelheid 15-30 km/h per 5000km is en je klaagt over een enorm verbruik is dat ineens verklaarbaar..- 25 antwoorden
-
- 1
-
-
- uw
- gemiddelde
- (en 5 meer)
-
Die heten Bob, doorgaans..
-
Uw gemiddelde snelheid over langere periode is..........
bigwade reageerde op bigwade's topic in Kiaclub Café
Boekje Jack, RTFM... Misschien hebben niet alle Kia's dit. Maar vaak een A en B registratie; kun je zelf instellen dus bijv. A km/tank en B km/ tot reset. Mijn Canta+ heeft dit, mijn SP3 had dit zeker en SP2 weet ik niet meer.- 25 antwoorden
-
- 1
-
-
- uw
- gemiddelde
- (en 5 meer)
-
Kun je deze dan eens invullen ? Uw gemiddelde snelheid over langere periode is.......... Ben dan erg benieuwd
-
Grappig, Ik heb hem al eerder gepost, maar ben hem kwijt. Nieuwe Kia's hebben boordcomputers. Je kunt daar bekijken wat je gemiddelde snelheid is over een periode. Dat kan zijn tankperiode of trip-B langere periode. Ik kwam deze tegen en dat lijkt me nogal hoog: #10 Bij mijn Canta+ is de compu 13 jan gewist en ik kom na een maand op een gemiddelde snelheid van 37km/h. (best vlot, haha !) Met mijn SP3 in 2011 kwam ik met volop werk in de randstad etc. op 49km/h; standplaats Utrecht. Met de Canta+ kwam ik voor de reset ook uit op een ca 47 km/h Utrecht/randstadverkeer. Laat eens weten wat jullie gemiddelden zijn over bijv. 5000km en meld daar ook je regio bij. Kan leuk worden want het heeft ook alles te maken met de verbruikscijfers.
- 25 antwoorden
-
- uw
- gemiddelde
- (en 5 meer)
-
Hoe lang heb je plezier van een momentsleutel...
-
Welkom ! Fraaie kar ! Zit er toevallig een boekje in je dashboard-kastje ? Die zou je eens kunnen lezen. We hebben ze ook digitaal: Digitale instructieboekjes Kia Have Fun !
-
Die Velsatis is natuurlijk wel een hele unieke auto geweest. Vind em tijdloos fraai. Veel plezier met de Sor. Bij vragen en problemen direct hier aan de bel trekken; er zijn zat techneuten die advies kunnen geven.
-
Hebben wij een link ?
-
Doe jij iets in die richting ? Portier bij de Plus oid ?
-
Fraaie auto, veel plezier ermee. Sterkte met de wegenbelasting
-
Die 300C in V8 versie is de enige uitzondering (is eigenlijk Mercedes S-Klasse) Helaas ontbreken de fondsen.