Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Ben je er na jaren gedoe met je partner eindelijk uit, gaat zo'n navi zich er mee tegenaan bemoeien, zucht..
  2. Welkom, ik hoop dat je een leuk kleurtje hebt gekocht. Tegenwoordig heerscht er hier een soort van witte waanzin
  3. bigwade

    Glad Stuur

    Hier op het forum zijn we grote fans van de AC-tion hoor.. Heb een draadloze muis voor 3,49 gescoord en die doet het al 2 weken ! inclusief batterijen !
  4. http://bit.ly/1aVwlRl staat volgens mij zelfs iets over in je instructie boekje.
  5. Die is al een module verder. Ik zit nog in de kringgroep zelfbeheersing..
  6. Hoi Aida, Welkom ! vanzelf, maar.. ik ben een beetje moe, vandaag alleen al zeker 8 nieuwe leden met witte auto's... Het houdt niet op.....
  7. nog net op tijd; van harte !
  8. Alweer een witte.. Welkom Remco !
  9. Welkom Flip! een witte...
  10. lang over zitten dubben, dat wel......
  11. Mooi merk man, Fiat. Henk.....Veel plezier met je Kia, toch geen witte mag ik hopen ?
  12. Geen punt ! U vraagt, wij draaien !
  13. Stoere sjees ! Veel plezier ermee ! kijk deze eens: http://www.kiaclub.nl/topic/15060-lichtjes/?p=144647
  14. Bijna 4 jaar USB lief en leed te vinden op: http://www.kiaclub.nl/topic/3706-usb-tips-tricks/
  15. Noemden ze dat vroeger niet 'los"rijden ? NB stuur trilt ? tijdens het rijden of ook bij stationair ?
  16. Ben het hier VOLKOMEN mee eens maar er moet natuurlijk ook naar remmetjes en andere heel belangrijke dingen worden gekeken met de witte jas aan vanuit de dealer.....
  17. nee dat was die 100 kilo
  18. ^^ aan jou hebben we ook wat.......
  19. Kan die straks ook door een waterkraan ?
  20. Je bent er even niet bij ahw, haha ! Even terug komen op die gehaakte Morris Die krijgt nog een wat hogere WTF factor want dat haak- en breiwerk komt uit een subsidie-potje van de gemeente Utrecht om het leed van een tijdelijk afgesloten fietstunneltje te verzachten.. Ik zeg knattergak ! .
  21. Welkom hier Zoeken gaat het beste via google met "kiaclub.nl+zoekterm"
  22. Wie zal het zeggen... Die Sander blijft btw zo ook leuk in de picture
  23. heerschappij ? Ik moest het weer even opzoeken.......
  24. De achterkant:
  25. Ik denk eerder dat het breiwerk dan op straat ligt, haha
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...