Zelf één dingetje van ±60 eu (ietsje te hard op A27), maar mevrouw bigwade deed een rood stoplichtje in Amersfoort, nog één in Utrecht, paar keer 5-7km te hard en een onterechte parkeerboete in Delft.
De laatste doet zeer, want aantoonbaar onjuist maar het is ons betaalbonnetje tegen het woord en visuele observatie van een „ongeletterde BOA”.
U mag het voor laten komen, maar dan betaald u een fors bedrag griffiekosten, dat werk.
Totaal ca ±6-700 eu sinds 2008.
Beetje jammer, dat wel