Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Nee maar zoonlief heeft ook nog iets geprutst met een raspberry pi (doet van alles) maar daar wou ik snoertjesgewijs wel eens van af moet het appelding nog binnen krijgen (di oid)
  2. Dico de Pico Welkom hier ! Foto's vinden we altijd leuk. Voor info zoeken/vragen; begin eens te zoeken met "kiaclub.nl+jouwzoekterm" in google. Dat werkt beter dan zoeken op dit forum zelf.
  3. Van Harte en welkom Foto's, die vinden we leuk !
  4. Cool die JB set !! Ik heb gisteren een AppleTV unit in de A-Store gekocht op Black Friday voor 88 euries Ben benieuwd...
  5. Met de weer berichten van Den Haag Centraal toch ?
  6. Achteruitrijstuurverlichting met richting pijlen kan ook iets worden, denk ik..
  7. zit er ook verlichting op de pedalen btw ?
  8. Een vintage Picanto ! We zijn dol op plaatjes Welkom hier !
  9. Als het maar op de wieltjes is.. Welkom hier !
  10. Wij zijn dol op Floor's van 22 Welkom tussen de krasse knarren Fotootjes van de voiture zijn we altijd dol op.
  11. Welkom, prachtige auto ! Kan ook nog alle kleuren gespoten worden
  12. Welkom ! Gebruik ook vooral de zoekfunctie kiaclub.nl+jouwvraag/onderwerp in Google. Het meeste werk w.b. de Sportage3 is namelijk al gedaan Oja foto's, vinden we leuk !
  13. Maken jullie die brieven open ? Ik heb een heeeeeeele stapel, haha !
  14. Heer Smart gaat mij vast voor dames heren.. Maar die kan natuurlijk ook in een bussie.
  15. En als je buitenspiegel verwarmd is wordt het meer een soort toerenteller
  16. peiptoon, gehaktstaaf....... Alles goed verder ?
  17. http://www.kiaclub.nl/topic/10387-gekocht-nieuwe-picanto/page-2
  18. http://www.kia.com/be/kia-service/onderhoudsintervallen/
  19. bijna uitgeschreven
  20. nee joh.... maar het is nou niet echt anders dan de andere Canons sinds 2009 en daar heb ik ruime ervaring mee
  21. kom maar eens babbelen
  22. Nog net op tijd... Van Harte, en volgende keer een.....
  23. Ook in jouw auto komen we graag gummen hoor TESTDRIVE KIA OPTIMA Even praktisch, je zult buiten je broer hier helaas amper een soortgenoot op dit forum tegen komen met de zelfde auto. Zo jammer want ik ben een groot fan van deze auto ! (mits niet wit) Probeer het ook op autoweek oid om soortgenoten te vinden. Hou ons hier igg wel op de hoogte ! Succes!
  24. bigwade

    Stebel nautilus

    Links: http://www.kiaclub.nl/topic/5265-claxon/ http://www.kiaclub.nl/topic/7789-toeter-ombouw-te-nieuwegein-spiii/ Handleiding: http://rmfh.home.xs4all.nl/DHZ%20claxon%20v1.pdf
  25. Gewoon heenrijden, stoppen, uitstappen, Canon S100 aanzetten, klik en gauw die warme auto weer in. Thuis een toefje snapseed er overheen en klaar. BTW sommige Akerslooters zijn van ellende maar onder de plu gaan vissen omdat dat kot dicht is. Treurig toch ? .
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...