Mannen, hij doet het fantastisch !
Bij de nette schoonouders van mijn dochter even een welkoms roffel gegeven.
Dat is in die wijk niet gebruikelijk, haha !
Bij het weggaan rond tienen nog even een goodbye tuuter gedaan (om de hoek, dat wel)
Leuk neven effect van de plaatsing is dat het geluid binnen (via dasboardkastje) ~net zo hard is als buiten, maar dan wat scheller.
Bedankt voor de gastvrijheid en montage !
Het was weer top.
WT, mooi verslagje van de trip met je Harley brommobiel
Mijn fotootjes plaats ik morgen even.
grtz!