Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Hoeveel wielkasten heb jij, 5?
  2. Van Harte !
  3. Bedankt iedereen !
  4. Dat is met de SP3 nou net niet het geval, want 6 bak.
  5. En je mag ook al niet tunen... Heeft ze een leuke zus ? Zou ik daar mee verder gaan
  6. bigwade

    Sorento 2.4

    Goeie Tip ! Dol op blije mensen ! Jantje, doe die laatste dus maar...... ca 10-13K op autotrack met redelijke km standen.
  7. bigwade

    Sorento 2.4

    Die regeling gaat op de schop en die Landcruisers zijn verschrikkelijk duur in onderhoud. Ze roesten als gekken. Ik heb een vriend met 2 van die dingen, niet eens zo oud, en die was voor de APK dit jaar behoorlijk aan de beurt. Nieuwe dorpels, banden en nog veel meer. Eén van de 2 wordt gebruikt als donor auto....
  8. bigwade

    Sorento 2.4

    je zegt in #2 toch echt sportage v6....
  9. Ik leer wel van je.. Die kende ik nog niet !
  10. Moet je niet zeggen.. Die M70 zijn 4 Picanto motoren aan elkaar ahw. 4x3 cyl. is weer 12 en 4x 1 op 4 is weer 1 op 16 en zo zijn we weer bij het gemiddelde verbruik van de Picanto, tog ? Wat deed die Solex ?
  11. Polen en Roemenen zijn als de dood voor de Brabantse Bea, dus dat zit wel knor..
  12. DOEN ! is het korte antwoord Ga proefrijden in een roerbak en een automaat is het lange antwoord. Heb je het geld, ga voor de automaat ! (en dan liefst de diesel)
  13. @jeroen: Dank je voor je research ! Ik ben er inmiddels achter dat de aanschafprijzen voor deze auto's tot op de komma worden uitgerekend. "U heeft een brandstofvoordeel icm met MRB, dus wij kunnen meer vragen", dat werk Het gaat altijd om omslagpunten. Heeft niks met techniek en milieu te maken, helaas. Zooooo jammer !
  14. bigwade

    Sorento 2.4

    Jantje die Toyota's zijn enorme roestbakken en gruwelijk duur in onderhoud. Een SP2 V6 is goedkoop te krijgen maar lust echt 1:7-1:8 Verder niet echt mooi, al vind ik ze weer steeds leuker worden, maar wel goed !
  15. Hey John, je kunt altijd nog eens een taxi nemen voor het gevoel, haha !
  16. Leuk idee ! Welkom trouwens !
  17. Wat is je kenteken ? Probeer het hier eens http://www.onderdelenlijn.nl/ Er is vast ook een Hyundai variant van die Carens en dat zou je ook nog kunnen zoeken. Als je een partnummer hebt wordt het wat eenvoudiger. Een Kia Dealer kan je daar bij helpen.
  18. Dat zeg ik, een echte auto De v8 is ook te doen en beslist zuiniger.
  19. Mooi hè, stukje nederigheid. Ze kijken ook anders naar je onderweg, weet ik. Zou je die ringen auto er eens niet uitdoen en eens op zoek gaan naar een fraaie 750 E32 van midden '80. Dat was een echte auto..
  20. Begrijp ik het goed dat het hele gezin Name het nu met de Pica moet doen ? En dan ook nog naar Julianatoren ?
  21. Mooi man, veel plezier met je auto !
  22. Alles boven de 1:10 is winst bij kia Tog ?
  23. Monteuse...... Hebben wij beeld ?
  24. Eens met Smart U kon dit niet weten.. (om nou op de vind ik leuk knop te drukken terwijl ik bedoel "ben het er mee eens" ging me te ver)
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...