Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Nee Sebastiaan heeft em netjes warm gereden van te voren en verder heeft Smart het rustig wegrijden keurig verzorgd.We moesten wel tekenen voor een verhoogd eigen risico Of dat met de auto of met reputaties te maken heeft weten wij niet.
  2. Zo; de eerste filmpjes hangen te drogen…. Binnenkort een verslagje van deze TESTDRIVE Kia Pro Ceed GT Turbo !!!!!!!
  3. De Anac zit vlakbij http://goo.gl/maps/nyY6R Je komt er langs ahw
  4. Willen is kunnen !
  5. BTW Jantje, wat doen wij met een 760 ? Op gas ? Waar is je aaaaaaaaaaaaaaigo gebleven ?
  6. Hou je een beetje rekening met andere posters, vooral die met nuttige kennis ?
  7. Jij mag niet meer raden.. Bij de Chiemsee zijn we maar weer es omgedraaid.
  8. Ook al is het een Dacia, je aanwezigheid, kennis, kunde, relativering en de vaardigheid van selectief fileren wordt hier door een (zeer) select groepje nog steeds erg gewaardeerd
  9. Dat ligt meer aan de locale drank denk ik.
  10. Ik zou gaan posten en dat beest helemaal lek slaan. Tuigh, die marters. In een heel oud topic vond ik de oplossing in de vorm van een wc blokje ergens monteren. Hoefde zelfs geen A-merk te zijn..
  11. zo'n dag naast Smart…… Gelukkig hadden we wat te bepraten
  12. Jantje..........he's back ! LEUK !
  13. Sept 2008 de SP2 ! had als eerste 7jr garantie
  14. toen niet...
  15. Remko, van Harte! 27 !
  16. Daarom zijn ze 2ehands ook nogal duur http://www.autotrack.nl/tweedehands/kia/venga/10205706 is de goedkoopste automaat op autotrack.nl
  17. Maar op dit moment niet. Het lijkt er op dat het forum en alle (oudere) topics voor google onzichtbaar zijn. Google maar eens op kiaclub.nl+waxoyl Ik krijg maar 4 hits. Ik heb Jheroen al een berichtje gestuurd.
  18. Klopt, die http://www.kiaclub.nl/topic/7192-vakantie-ervaringenhoe-deed-de-sp3-het/page-3#entry64804 Maar de zoekfunctie doet het niet meer via google. Heb Jheroen al een berichtje gestuurd. .
  19. Gas is om op te koken..
  20. Dat was een verhaal van Cobus met een SP3 rond juli 2011 Bericht is helaas onvindbaar....... Goed dat Kia dit heeft aangepast
  21. Ik kan me een topic herinneren met iets van een caravan, "marterschade" Italie etc. Kort samengevat kwam het er op neer dat alleen de auto werd opgepikt en dat het gezin met aanhanger of caravan doodleuk werd achter gelaten bij een parkeerplaats langs de autostrada. Kan het even niet zo snel vinden, google werkt niet goed meer op het forum. Man was niet te spreken over deze service
  22. Kijk hier eens https://www.carsom.nl/ of deze http://www.boschcarservice.nl/ en vraag 2 is ja.
  23. Het blijft wel knagen, hoe komt zo'n beesie op zo'n dak om zich daar aan een antenne te vergrijpen ??
  24. We kunnen wel spreken van een Marterprobleem denk ik zo...
  25. En dit is inclusief wegenbelasting; St Malo, Frankrijk, 26/7/2013 17:02
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...