Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Knettergek, lekker daar houden !
  2. Geen schijn van kans..brrrrr
  3. Kijk, en daar is die grondverf nou voor bedoeld. "Hier had uw reclame kunnen staan"....... Dat werk
  4. zie maar voor de rest heb je helemaal gelijk. Weg met dat witte !
  5. Ja hé, fuck google Als het goed is moet het nu werken. https://mapsengine.google.com/map/edit?mid=zJ4sVYwgZsAc.kdwJG5PTNAWI Tips voor de NSA: Snelkookpan, Rugzak..
  6. Voor de foto-liefhebbers nog even wat specs. Camera Canon SX50 HS (plastic-fantastic) Foto locaties: http://tinyurl.com/nxts6jv
  7. ziek
  8. Misschien hadden we met de petjes aan de overkant moeten praten; daar zaten toch ook geen standaard blokjes in. Die met die blauwe rook wrsch wel, haha !
  9. Zo leek me een renault 4 f4 ook leuk met een V8 achterin. Zou te bouwen moeten zijn door de opleidingen destijds. Maar voor je het weet zit je vast aan kinderwagen en hypotheek... Het is er nooit van gekomen helaas edit; plaatje
  10. Ik zou best graag mijn Chevy V8 gevoel terug willen in mijn Fiat Idea. Was toch wat sloom heuveltje op en naar beneden richting Bretagne. Maar dat zal keurings-technisch wel weer niet mogen. Ben verder namelijk best tevreden over dat bakkie
  11. Het grote nieuws; Smart heeft Doetinchem voor donker gehaald ! via fax
  12. Zitten nu vast tussen de Toyota Supra's met bijbehorende chicks
  13. Ben je gek, goed spul hoor En het is geen witte, haha !
  14. Kersen smaken goed trouwens. Ben wel Smart kwijt... die zit waarschijnlijk nog in het maisdoolhof ......
  15. Leuk Wim ! Die 111111 tik heb ik ook. Mijn iPhone staat vol met km standen, lekker belangrijk ! HAHA!
  16. Die van de lachgas..... U is welkom ! HAHA! Wat mij betreft 1e prijs overall !
  17. Doe je achterklep eens open en kijk eens waar links en rechts de rubbertjes zitten. Dat kan in de klep of in de achterkant van je auto zitten. Halverwege achterraam links en rechts, denk ik !
  18. Bij die sportscars-meeting op dat andere terrein liepen wel andere chickies dan bij ons btw Zag ik toen ik weg reed, haha !
  19. Heren PM's en alle anderen; Bedankt voor de leuke middag. Bijzonder vond ik de ontmoeting met Gé_ die een zelfde rits in zijn nek heeft met vergelijkbare gevolgen van dien als ik. Die was ik op den internetwebs, zelfs na lang zoeken, nog niet tegen gekomen ! Gé_, als je dat goed vind hebben we nog eens contact. grtz!
  20. prioriteiten...
  21. Dat is een droog achterklep rubber. Beetje vasaline en het zou zomaar weg kunnen zijn. Heb het met mijn Fiat ook, maar ben te lui dat tubetje te zoeken
  22. Niet met de neerslag van de Hoogovens, haha !Tuut, morgen hard rijden, waait het er misschien van af. Let op op A2; traject controle !!! En voor de gasten uit het oosten Let op je snelheid, Utrecht hangt vol met camera's ! .
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...