Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Mijn laatste aanwinst is een nep Stable Nautulis toeter uit korea. http://www.kiaclub.nl/topic/11062-weer-een-creative-zaterdag-van-de-pimpmasters/page-43#entry135774 Ingebouwd door de pimpmasters. Veel voor weinig zeg maar. Ik gebruik de toetert bijna dagelijks. Hier in de Randstad is zo'n ding een essential. Was vandaag in Leiden en een paar puistenpubers op hun fietsjes vonden het nodig om door de driehoekjes op het fietspad te gaan. Die lagen dus bijna een meter verder op het asfalt na het toeteren, haha ! 50 meter verderop stonden wel BOA's ter handhaving en die begrepen niet hoeveel herrie uit mijn Canta de Luxe kwam, en of dat wel uit mijn auto kwam. Verwarring alom. Heerlijk. Wel opletten; onnodig toeteren kost veel geld ! .
  2. Met happy ending waarschijnlijk Sta ik dan met mijn zuigslang van de Anac...
  3. Tja je probeert iedereen zo snel mogelijk te helpen en die vraag stond er dus niet om 00:18, vandaar mijn vraag.....................
  4. Dat plastic van de kabel was vast niet lekker. Ik weet ook niet wat een steenmarter culinair doet, steengrillen ?
  5. NouNou, gewoon overnemen; ik wil het wel eens zien. Koprevisie is al gauw 2500 euri en dat kan niet uit op een installatie van 2000 euro. Meestal is die schade 75000 km later en heet de gasboer ineens hééél anders Trouwens die Angela (brief vand.M) wordt wel beroemd zo met die prachtinfo
  6. Van Harte beiden !
  7. Niet om 00:18
  8. Welkom, en ehhhh, wat is de vraag ?
  9. @CN, ik heb het topic even door getijgerd maar kan het niet meer vinden. Ging jij nou eens een weekje nagenoeg zonder luchtfilter rijden om het optrek/stadsverkeer-verbruik te tackelen zoals jouw chef werkplaats voorstelde ? Zit dat nog in de pijplijn ? We horen het
  10. HaHa dat begreep ik al hoor. Crum zit nu waarschijnlijk in al zijn WPHboeken te koekeloeren hoe het nu werkelijk zit met den Kia's hedentendaaghe.. Geef die man ook een kans
  11. Jij hebt ook altijd wat hè.. Laten we eerst Syl haar probleem maar eens oplossen. Syl geef je een gil (dat rijmt) als het is opgelost ? Gaan we daarna voor CN aan de slag
  12. Veel plezier ermee ! Hebben we beeld ? Vinden we leuk !
  13. ManManMan, dame vraagt HIER hulp en niet bij de ANWB...... Xtra, Crum en anderen kunnen gewoon helpen vanuit ervaring.
  14. Welkom hier ! Je moet em nog inrijden lees ik. Hou er rekening mee dat je bandjes wel eens ± op zouden kunnen zijn. Het rubber is na 6 jaar niet helemaal jofel meer. Had het met mijn Fiat ook, auto was 5,5 jaar toen ik hem kocht (jan 2012) en had slechts 29000 km gereden. Voor de zomer dit jaar heb ik bij 47000km toch maar even de bandjes vervangen. Dat rijdt een stuk prettiger
  15. Nou, er zit weer een lampje in van 13 euro (philips H7 30+) en nou eens kijken hoe lang DIE meegaan. Kon er aan de dameskant wel veel makkelijker bij
  16. Ah juist die, die kon ik niet meer laden. Niet kopen dus die dingen ! Wordt een teleurstelling. BTW ik had een 30+ en zo'n Xtreme 100+ er samen in zitten en zag kijkend naar auto (vanaf afstand) geen verschil in helderheid. Morgen maar even een 30+ dingetje halen en dan kijken wat verder het plan wordt. Xenon in een oud bakkie als mijn Canta de Luxe, ik weet het niet. Wat kost dat en wat kost het als het stuk gaat..... De route naar Edam ken ik inmiddels, haha ! Dat wel. .
  17. BTW SM ik rij altijd met licht aan, altijd gedaan, en dit waren de "toppers" w.b. levensduur.. (not) Heb er inmiddels meer over gelezen van mensen waar lampjes helemaal niet zo makkelijk zijn te wisselen zijn (VAG) en die baalden behoorlijk. Philips heeft de gebruikers reviews (voor mij iig) onzichtbaar gemaakt op de website.
  18. Ja hé Eindhoven, haha Daar verzinnen ze die dingen. Maar eh, nee die heb ik onwetend uit het rek van Halfords getrokken in Maart. Nooit meer dus. Het kost me ook nogal moeite die dingen te vervangen vanwege weinig gevoel in handen. Trek ik die klep weer open om even te kijken hoe het aan die kant zit, zie ik toch die nieuwe claxonniaire weer shinen; feest ! .
  19. Ik schreef hier : http://www.kiaclub.nl/topic/12609-defecte-bms-boordcomputer-door-pilot-xenon/#entry121143 dat ik zo tevreden was met de X-tremeVision lampjes van Philips. Nou, nu niet meer. De dingen zijn beiden overleden na 6 en 7 maanden en nog geen 9000 km. Poef, weg ±80 euro. Vanaf nu gaan de 30%+ lampjes van Philips er weer in, maar dan voor 13 euro/st. Maakt w.b. zicht ook niet veel uit hier in Utrecht. http://www.atu.nl/producten/24-lamp-h7-philips.html Kijken hoe lang die mee gaan.
  20. Het wordt na 8805 berichtjes en 5 jaar wel eens nadenken wat ik hier zonder Kia nog doe, dat wel, haha !
  21. Beloofde plaatje. Mannen gaan vuistdiep de Fiat in via wielkast vanwege claxonniaire, dan ben je echt baas !
  22. Ik had daar met mijn Canta-de-Luxe ook wel kunnen staan BTW Veel van die auto's komen bij mij de wijk niet in vanwege drempels. Hoe handig is dat ? Geweldig om te zien. Zo'n hele achterbak vol audio, de ultieme uitdaging voor junk e/o bontkraag !
  23. Tja gek hè Met die getunede turbo toetert, rijdt hij zuiniger, klinkt de auto rustiger, pakt hij beter op bij lage toerentallen en is het wegrijden vanuit stilstand ineens een stuk prettiger. Zou Kia iets mee moeten doen ipv een stickertje afblaffen !!
  24. Same here ! Was ook al bekend met andere auto's met het zelfde euvel. Even wennen en goed uitkijken.
  25. Je kan toch wel zien dat die van Theo getuned is hè.... Prachtig mannen !
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...