Het was voor mij de reden afscheid te nemen van de SP2 jan 2011.
Het blijven hangen van de toeren icm de zeer matige bak was geen pretje om mee te rijden.
De SP3 met automaat was een verademing ( iig in ons platte land)
Beetje helderheid w.b rio 2003 en eventueel linkje naar eerder bericht was wat duidelijker dan de posting #12
Vind ik dus
Maar een GRATIS wintercheck is natuurlijk altijd fijn.
(Met gratis luchtballon met het KiaLogo voor de kleine, sprits voor moeders en een ventieldopje voor paps wordt dit weer een jummie herfst uitje )
Staat de auto binnen of buiten ?
Als de ruiten, na regen, nat zijn aan de binnenkant (condens) dan lekt er iets en is het dus vochtig in de auto.
Heb je met droog weer/geen regen en kouder weer geen last ?
.
Met 7 jaar garantie heb je natuurlijk alleen te maken met dingen die er buiten vallen en daar horen we niks over.
1:9 zal best optimistisch zijn en de WB is vast ook niet mals.
Maar ehh, vanwaar deze interesse ?
Als je geld zat hebt lijkt me dat prima.
En dan natuurlijk de automaat.
Heb ooit het genoegen gehad om met Ger.W mee te rijden en dat was helemaal oké
En....we hebben hier geen klachten gezien tot nu toe