Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. gevlogen dus....
  2. http://www.kiaclub.nl/topic/9091-testdrive-kia-optima/#entry80142 We zijn nu 648 dagen verder en er zit werkelijk geen enkele progressie in. Gesloten, dicht en vooral niet welkom.
  3. Voorkant ook gezien ? brrrrrrrrrrrr.
  4. Hoe is het met de boom?
  5. Kwam bij toeval deze tegen: http://www.miniinthebox.com/nl/ Zit geinig spul tussen. Heb 2 led zaklantaarns gekocht. Effe zien hoe dat gaat.. Bij de AC-tion is deze week een achteruitrijcamera in de aanbieding http://www.action.nl/products/view/id/5405/-p/?utm_source=Nieuwsbrief&utm_medium=product&utm_campaign=week46
  6. Leeeeeeeeeeeeeezen http://www.kiaclub.nl/topic/13194-picanto-subwoofer-plaatsen-hulp-gevraagd/ http://www.kiaclub.nl/topic/11062-weer-een-creative-zaterdag-van-de-pimpmasters/page-20#entry125646 Ja zo'n ding is feest X700 eXCalibur
  7. ik meende toch bijna zeker de auto in een soort golden wrap gezien te hebben...vandaar kerstbal..scuzy! Over mijn Canta+ mag je echt alles roepen
  8. Ik voorzie hele coole foto's voor het Fiat forum, haha ! Is de kerstbal nog intact ?
  9. Maar........ Wie reed er dan ? 1 van die 23 honden ??
  10. Ben even in de war.. Ga er toch van uit dat JIJ in de auto zat ??
  11. Ik maak me wel zorgen w.b. temperaturen. Hebben die mannen geen winterstop ?
  12. LEUK ! Mooie plaatjes !
  13. Weer wat geleerd.. http://www.dietotenhosen.de/
  14. Wat was het ook al weer........ Geen klus zo raa.................
  15. Valt best mee hoor........ En als je er in zit zie je het toch niet
  16. Heb gisteren de voorrruit van onze i10 laten vervangen bij Carglass. (NWgein) Dit naar aanleiding van mail van verzekeraar. Koste me geen drol, incl. nieuwe Bosch ruitenwissers. Nu was ik niet zo'n fan van CG maar dit hebben ze perfect gedaan. Nieuwe spullen, alle ruiten schoongemaakt en auto gezogen. Zeer behulpzaam en net personeel. Actie met gratis wissers loopt t/m nov. Met 3 of meer putjes krijg je een ruitvervanging. Hoed af. Kijk wel even naar je eigen risico. Eega is erg blij met helder zicht !
  17. Top! Heb je linkje naar leverancier voor de andere leden ?
  18. bigwade

    Claxons

    Doen ! ga je echt van genieten, zekers met zo'n gebakkie. In mijn Canta+ heb ik nu de nepper Stebel uit Korea. http://www.ebay.nl/itm/Horn-compact-Air-Horn-car-vehicle-yacht-boat-motorcycle-bike-RV-Airhorn-Red-/260919784573? Ze worden ook steeds goedkoper lijkt wel. Dat ding verwarmt mijn hele motorruimte en dashboard (vanwege hogere plaatsing) http://www.kiaclub.nl/topic/11062-weer-een-creative-zaterdag-van-de-pimpmasters/page-43#entry135748 En manmanman wat een genot ! En natuurlijk alleen mogelijk gemaakt door de heren pimpmasters
  19. Flessenpost ?
  20. Dat is vaak als lampjes de geest gaan geven. Als je het links EN rechts hebt zou ik even langs de dealer gaan vanwege die befaamde 7 jr garantie..
  21. Krijg jij zonder die mannen de auto niet meer mee ?
  22. Ik weet niet wat ze er in gezet hebben maar lees deze even; http://www.kiaclub.nl/topic/14098-philips-h7-x-tremevision-lampjes-gaan-snel-stuk-jammer/
  23. En bm rijdt in een deel van NL waar je kunt RIJDEN ipv stilstaan. Dat helpt ook enorm met ventileren
  24. Plaatjes ? Liefst duidelijk....
  25. Ook stuitend....
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...