Dit concept met hoge entree en een locatie voor een groot deel van NL nogal uit de route gaat niet werken.
Na de laatste meeting, een jaar geleden hebben we zowel Richard als Autosloot de hemel in geprezen.
Terecht !
Of dat voor hun heeft gewerkt weet ik niet.
Deze opzet met een malle dorpsvergunning gaat iig niet werken.
Ik vind het echt jammer dat het zo moet, de expertise van zowel Ries als Autosloot was voor de bezoekers van 2012 een eye-opener, kijk er de berichten maar op na.
Misschien is 18/8 in de Meern voor beide bedrijven nog haalbaar.
Langs de A12 mag namelijk alles zonder vergunning