Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Het zijn na lang wikken en wegen deze geworden: http://tinyurl.com/lvwofne Nieuwe banden zijn altijd prettig maar dit lijkt erg stil te zijn en fijn te sturen. Heb er net 25km mee gereden dus kan nog niet echt goed zeggen hoe of wat.
  2. Tot 90-100 km/h gaat het goed, daarboven gaat het heel hard met slurpen. Zeker met 4 m/v en bagage en het gegeven dat je die 1200km in 1 dag wilt doen. Dat worden snelheden van minstens 130-140 en dan loopt de meter gewoon; feit.
  3. Ik zou vooral voor een mindere rolweerstand gaan
  4. vroeger was een compressie meting standaard bij een LPG auto. Maar je zou eens kunnen bellen.
  5. Ik hoop dat je Bovag garantie hebt van een half jaar ? Je kunt je auto laten keuren door de ANWB Mocht er dan een kleppenprobleem zijn heb je een iig iets in handen om de boel op te laten lossen.
  6. Ja en waar laten wij de caravan ?
  7. Leg dat eens uit........ ?? Linkje van eerdere posting ?
  8. Daar staat een hele mooie jas ! Beer is overigens prima te nassen
  9. Klopt, maar voor controle remmen moeten de wieltjes er af en meer. Is gewoon uurtje factuurtje; Leuk is anders, dat wel.
  10. Kijk dat zijn de betere plaatjes. Goed gedaan, mooi gemaakt en helemaal helder
  11. Nieuwe Sponsoren ? Het was me nog niet zo opgevallen maar ik zie nu dat we wel 3 adverteerders in de homepage hebben staan. Het moet niet gekker worden, haha! Eén aanbieder heeft ook al wat postings gedaan. Maar eh………..Hoe werkt dit ? Zijn dit speciaal voor het forum geselecteerde bedrijven en kunnen we daar "blind op gaan" w.b. prijs/kwaliteit en garantie ? Wie bepaalt dat eigenlijk ? En waarom bedrijf A en niet bedrijf B die misschien net zo leuk en aardig is ? Vragen, Vragen…….
  12. http://www.kiaclub.nl/topic/13365-officieel-bericht-kia-motors-nederland-nav-overleg-dd-26-april-2013/#entry128876 punt 6
  13. Zag gisteren een posting met de vermelding van bruine plekken in de zuigerwanden van een 1.2 motor. Is dat vanwege die roestbenzine ? Je kunt ook cola aan je tank toevoegen ipv water, haha ! Blijft alles mooi schoon.....
  14. Kolere Theo, en alles zit er weer werkend in ? Mooi man. Heb je een voor/na plaatje ?
  15. Hey ouwe toetertechneut ! Van Harte !
  16. Toch bijzonder spul, die maistroep
  17. Ik mag in de zijspan ahw.. 'k ga daar natuurlijk wel ongegeneerd in de weg lopen terwijl Smart zijn Xenon er in laat schroeven
  18. Onze i10 van 2008 heeft hetzelfde. Zeer, zeer beperkte capaciteit. Het doet het net ahw. Elk jaar dat ding bij laten vullen helpt ook btw.
  19. Daar heb je toch geen vergunning voor nodig ? Sloot en Cardetails kunnen toch doen wat ze willen op een bedrijventerrein ? (op eigen perceel/grond ?) Ik heb 2x een toeterverherombouwdinges geregeld in Nieuwegein, denk je nou echt dat ik daar voor naar de gemeente zou zijn gegaan ? Het idee alleen al. We leven (nog) niet in een dictatuur hoor....... .
  20. Dat is een garantiegevalletje apart denk ik........
  21. dat kunnen de pimpmasters vast ook
  22. Nee, dat is helemaal niet leuk om te lezen.. Het gaat dus nergens over en de consument wordt gewoon belazerd.
  23. Snelheid is doorgaans niet het probleem. Richting des te meer...
  24. nou, dan is de locatie helder, toch ? Geef dat even door. De opkomst zal min of meer vergelijkbaar zijn met vorig jaar, dus wat is het probleem? Doet de uitdeuker niet meer mee ? .
  25. Kom je toch uit op het frietkot van Akersloot. Ik denk dat ik daar uiteindelijk mijn as laat frituren. Maar eh, het ging hier over het verbruik van de zeer populaire Kia Picanto. De rest kan naar het Kia Club Café
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...