AUB alle vragen en info in http://www.kiaclub.nl/topic/3706-usb-tips-tricks/ plaatsen.
Houden we de boel bij elkaar.
USB is tenslotte een algemeen dingetje.
Dank
De zoekfunctie via google werkt beter dan die van het forum.
dus kiaclub.nl+zoek term.
Dat is al meermalen uitgelegd en ik doe slechts een voorzetje.
Het antwoord hoe je hier foto's plaatst staat daar namelijk tussen.
Kers op de cake is toch echt een subje..http://www.kiaclub.nl/topic/11062-weer-een-creative-zaterdag-van-de-pimpmasters/?p=125646
gaat niet alleen om meer herrie, maar het klinkt zoveel voller.
dankzij deze posting van Theo
http://www.kiaclub.nl/topic/8680-audio-installatie-kia-rio/?p=123879
U geeft aan dat dat was op een testbank van een kennis.
U is van België ?
Hoe geloofwaardig is die kennis en wat merk je zelf aan het tekort van ca 20% van je vermogen.
In NL hebben we de ANWB waar je onafhankelijke testen kunt laten doen, met certificaat.
Ik neem aan dat in BE hetzelfde is.
Dooddoener eerste klas, maar let op je rechter voet.
Vaak wordt het gas dieper ingetrapt dan nodig.
Auto rijdt er niet harder van ahw.
Probeer je gas steeds zo hoog mogelijk te houden, zonder dat je vertraagd.
Je zal zien dat dat uitmaakt.