Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Dat subje is niet duur en het overall geluid knapt er heel leuk mee op. Doen !
  2. Die zit, dank zij de pimpmasters, sinds vandaag ook bij mij in de auto.Ik heb een standaard Blaupunkt dingetje in mijn Fiat en had de deurspeakers al laten vervangen. Als ik de sub eerder had gekregen had ik dat waarschijnlijk niet gedaan. Het geluid, en met name de overall power, neemt er behoorlijk van toe. Volgens boekje zou de Blaupunkt 4x30W moeten zijn, maar de ramen gaan er op half vermogen al bijna uit. De sub is prima af te stellen op normaal gebruik. Het zal allemaal een heel stuk beter kunnen maar voor deze prijs kun je je audio behoorlijk opkrikken. Daarbij moet ik wel zeggen dat inbouw iets langer duurde dan ik had verwacht vanwege de hoeveelheid (behoorlijk dikke) kabels en bijv. de voedingkabel doortrekken naar accu. Hoed af voor de heren Eelko en Theo die dat meer dan uitstekend hebben gedaan. Draden mooi wegwerken, zekering in de zekeringskast ( niet vanzelfsprekend), kabelboom keurig getaped, etc. Een stuk zorgvuldiger werk dan de montage van mijn vorige sub in mijn Chevy bij een originele audioboer. Ik ben er echt heel blij mee. Edit, linkje: http://www.kiaclub.nl/topic/11062-weer-een-creative-zaterdag-van-de-pimpmasters/?p=125646
  3. Johan, bedankt voor de geestelijke support terplekke
  4. Die zit met tuutende oren breedgrijnzend aan het bier in de laatste zon
  5. Zo'n Sub is übercool. Dankzij de pimpmasters zit hij nu onder de stoel. Verwarming kan wat lager en verbruik neemt vast toe Met een zekering van een kerncentrale..., het werkt en hoe.. :lol: :lol: :walkman: :clap: Heerlijk wat een herrie ! Mannen bedankt !
  6. Kosten-afweging. Sportage wordt geloof ik in Korea/EU/USA gemaakt dus zo gek is dat niet.
  7. Zowel USA als Korea. De NL auto's komen uit Korea.
  8. blonde vraag.. Zit er voldoende gas in de tank ? Zo ja dan snapt het systeem dat niet en is er ergens een sensor in de war.
  9. Krijg het toch wat warm.. zaterdag gaat het gebeuren.. Er moet wat los naar het schijnt......
  10. lezen... badrand, de rand van het bad van het ouderlijke huis.
  11. komkom, een Optima is toch wel even iets anders dan een ceed hoor. zie: #35
  12. @bicmac; grappig dat deed ik met shampoo overhemden en broeken vroeger ook met die set, op de badrand
  13. Ah, alleen beeldvulling.. Ik neem dan aan dat jullie op zijn minst een brandstofvergoeding hebben gekregen om te komen ?
  14. 2,3 en zeker geen 3 ! Foutje dealer !
  15. onthutsend stil vanuit de Zandvoort gangers.......
  16. Prima idee, kop je de gegevens even door naar spoekie28? En echt, maak foto's en filmpjes !!
  17. Opa en Oma waren een dag later iig erg blij met een doosje met 60 resultaten Op de grijpgrage vingers van de familieleden moest wel af en toe een pets. Ik had de groeiende collectie uitgelegd op een lege tafel. Geeft wel héle leuke reacties btw. Zoals van een neef van 14. "Oké er komt nu een witte print uit aan de bovenkant, dus dit is het ?" Die heeft een paar hele bijzonder minuten gehad
  18. Tipex.....
  19. Ach, er zijn toch zat andere leuke dingen te lezen ? Of kijken jullie alleen in het Picantodeel ?
  20. Regen, zeewind, duinen (heuvels)...... Dat wordt een fraaie uitslag
  21. Vandaag een Fuji Instax Wide 210 camera gekocht.. Soort van Polaroid/direct klaar camera. Morgen famille feestje en de jarigen (88 en 90) krijgen direct de resultaten FotoWinkelMan zei dat ze die dingen ook nogal verhuren voor bruiloften en andere feestjes vanwege Facebook-vrije (niet digitale) foto's……. Camera kost geen drol en de foto's per stuk zijn 1 euro filmpje: Fuji Guys - Instax 210 Instant Camera - YouTube
  22. Dames, heren.. wat er ook gebeurt, wij verwachten toch wel een ruim verslag van deze happening middels foto's en Youtube filmpjes. Dus hoppa, opladen dat spul, refresh geheugenkaarten en GO !
  23. Bij de Anac wasstraat (met lappen) heb ik daar geen last van. Het kan ook aan je ruitenwissers liggen. Verder gebruik ik soms Würth Sabesto Actief ruitenreiniger. http://tinyurl.com/cjqycbu
  24. wie's die kip Remko ?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...