Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Da's toch een beetje auw hoor Vind het wel stoer. Wat voor XC70 is dat ? 2.5 Turbo ?
  2. Ik ben ook wel eens vreemd gegaan met Dubro of huismerken afwasmiddel. Heb dat 11 jaar met een Chevy Van gedaan en toen die ingeleverd werd zag die er nog net zo uit als dag 1. Kreeg dikke complimenten van de Kia Dealer ! Inmiddels heb ik begrepen dat dat echt helemaal niet goed is (wist ik veel, zie boven) en heb me vorig jaar augustus vervoegd in het landelijke Zundert om me bij te laten scholen door Richard van Cardetails.nl tijdens de KiaClub Summer Poetsmeeting. Mijn echtgenote heeft ook wat in de kast staan maar die poetsdamesenheren kunnen er ook wat van zeg, poepoe…… Ik denk dat ik wat vooruit ben gegaan, heb nu een paar poets dingetjes en ben sinds september autotechnisch bijna Dreftvrij. De fles blijft nu wat vaker onder het aanrecht, maar met at random typen hier, denk aan het aantal berichten, schiet ik soms weer eens in mijn oude reflex. Sorry
  3. HaHa, leuk ! Maar ik bedoelde meer de info onder je avatar. Daar kun je bijv. je woonplaats en auto invullen.
  4. Niet om het een of ander, maar zo ziet het er ook uit. Sticksel boven op zit ook al wat losser. Heb je toevallig zo af en toe een sleutelbos in den kondtzak ?
  5. Brute Bak ! ow ja, je foto-skills gaan ook leuk omhoog
  6. Testdrive was het tog ? Herejee wat een gebep, haha ! Hoeveel kratten kunnen er in Hoeveel honden Hoeveel meisjes van de musical. Dat werk dames heren, is wat telt !
  7. Welkom Henk Vul je profiel nog een beetje aan 4 nachtjes nog.. Op tijd naar bed, dan is het gauw morgen.
  8. Welkom Rob, vul je profiel nog een beetje aan
  9. Kan zo'n kind wat langer blijven zitten als je gaat winkelen....
  10. Zo'n zelfde club met haal en breng service ben ik 2mnd geleden ook tegen gekomen. Ik kan er nu niets meer over vinden. Geeft te denken. Het aardige van deze site is wel dat je aangesloten bedrijven kunt zien. Dat was bij de andere website niet.
  11. @Creative Name, volgens mij gaat het om 2 dingen. Inrijden en verbruik. Dat door inrijden een auto lekkerder gaat rijden is bekend. Maar kun jij, met je enorme berg aan technische kennis, verklaren dat o.a. de auto van bicmac vanaf dag 1 hetzelfde verbruik heeft gehaald bij vaste trajecten en normaal gebruik ? (inmiddels 57.000km) Ik heb dezelfde ervaring met onze i10 (1.1 4pitter met 77.000km)
  12. shipped=verzonden
  13. Jouw ruitenwisser zat toch niet gepopt ? tog ?
  14. Wij hadden een gepopte plaat aan de voorkant van de i10. Na 1x carwash hing die plaat alleen nog aan het dubbelzijdige tape in het midden. Zit nu weer ouderwetsch vast met schroeven.
  15. En toen waren er nog drie..... Alex, bedankt ! Blijf je nog wel op dit forum actief als moderator etc. ? grtz!
  16. Remko, hoezo adviesprijs ? Het waren toch VASTE prijzen ? Zijn er al leden met dezelfde auto die verschillende offertes hebben voor dezelfde beurt ?
  17. Specialmade, je hebt wel een punt, maar het lijkt er op of Kia die vaste OH prijzen aan het loslaten is. Voor het bereken van totale autokosten wordt dit dus een lastige
  18. dat is 26 euro meer en dat is niet uit eventuele btw verhoging van afgelopen herfst te verklaren.
  19. Mevrouw tuut bedient de fietspomp voor de benodigde luchtdruk.
  20. Correct xtra40, maar dit moet echt even afgevinkt worden. Het loslaten van de vaste OH prijzen is nieuw.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...