Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Het lijkt er op dat de dealers de OH-prijzen slag met de importeur hebben gewonnen.. Lijkt mij een gesprekspunt voor KCG !
  2. Met Dreft, HAHA!
  3. Rare vraag Remko. Onderhoud is onderhoud. Je kunt bij die Bosch (of andere) bedrijven ook een offerte laten maken. Dat onderhoud gaan ze doen, conform garantie afspraken met Kia.
  4. http://www.boschcarservice.nl/
  5. Tijd om eens buiten de deur te gaan winkelen.
  6. JaJa, maar het staat niet meer op de Kia site. Dit is geen goed nieuws !
  7. Ben ik nou gek of zijn de vaste prijzen op http://www.kia.com/nl/kia-rijders/home/reparatie-onderhoudstarieven/ ineens verdwenen.....?
  8. @Jheroen: Let op de aanwezigheid van een FlashLube systeem. Kijk de onderhouds historie na op kleppen stellen en onderhoud LPG installatie Laat de auto VOORAF ANWB keuren i.v.m. compressie. LPG onderdelen zoals verdamper etc. slijten ook, revisie is niet goedkoop. LPG rijden lijkt goedkoop en kan het zijn, maar als het mis gaat ben je ook meteen aan de beurt. Suc6 ! NB: Een dieseltje is doorgaans wat betrouwbaarder als er veel gereden moet worden.
  9. Gratis verzending...
  10. Kan dat ook ? Man, leuk spul. Krijg het wrsch morgen/ma binnen..
  11. Kijk-es of je hier wat kunt vinden http://bit.ly/13V5ilc
  12. Ze hebben kennelijk de nota van "Monaco" binnen gekregen...... Jeetje Wim, dit valt wel een beetje tegen. Kon de Kiaman ook vertellen waarom de Kialak van het Kiaplastic af waait ? Heb je ook gevraagd of het dak wel blijft zitten ? Wat een kul......
  13. Geen idee.. Anders gooien we er wat stoelen uit denk ik.
  14. Leuk, zit op zelfde pakket te wachten
  15. bigwade

    Koelvloeistof

    Geen punt. Garage heeft er waarschijnlijk iets te veel in gedaan. Normaal gesproken zakt het peil juist na eerste gebruik nieuwe auto. Remedie is wat extra bijvullen en dat is nu te veel geweest. Niks aan doen, over een week (of twee) is alles stabiel.
  16. Top ! Ik moet even kijken wat ik heb aan aansluitingen. Mijn manual zegt dat er een line out is. Had ik nog een werkbaar mail adres ? Stuur me dat anders via PB en dan kan ik wat plaatjes mailen. grtz!
  17. Cool, doen jullie ook een fiatje ?
  18. ja vanzelf, anders waren het blauwe stickertjes..
  19. Beetje kip en ei verhaal. Eigenaar heeft zwaar afgevende broek/jurk aan. Autobekleding vind dat spul niet lekker en verkleurd. Wie geef je nou de schuld…. BTW eigenaren van afgevend spul mogen bij mij thuis ook op de keukenstoel
  20. Da's voor de snelheids controle.
  21. Ineens trouwen ? Dan gaat dat tikken toch nergens over ? Leuk !, "ineens" kleine op komst ?
  22. helemaal leeg.....
  23. Ik krijg nooit berichtjes.........
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...