Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Onvermijdelijke vraag...... Hoe heet ze ? Welkom hier.
  2. bigwade

    Update automaat

    Welkom terug Der Rudi Zo zie je maar weer dat af en toe kijken en posten best nuttig is..
  3. Hallo Peter, welkom terug Ik heb het verhaal van 2011 nog eens terug gelezen.. Wat gaat de tijd toch snel, haha. Wat ik uit je nieuwe verhaal niet begrijp is of Garage Denissen nu moeilijk doet of een andere garage. Je hebt het van Denissen "zwart op wit" en ook jouw "MijnKia" is correct ingevuld. Waar zit dan nu het probleem en wie doet er moeilijk. Dat komt niet echt naar voren in het stuk hier boven.
  4. Kan nog steeds niks met Mac-OSX 10.6.8 met Safari Versie 5.1.7 (6534.57.2) Dit is via FFox Heb ook het idee dat de boel veel trager is w.b. bekijken. Zowel in Safari als FF
  5. Bij Firefox 12 doet de editor het wel Popup rechts onderin blijft
  6. test edit; het woord test (hierboven) kan ik nu op computer 2 (imac 27 10.6.8 met Safari Versie 5.1.7 (6534.57.2) wel plaatsen in een basis lettertype Pop-up zie plaatje aub graag asap retour "oude" werkende versie. Dit is niks NB IE gebruikt bijna niemand meer ! Zie nu ook dat ik geen plaatje toe kan voegen anders dan via link en editor doet het niet:
  7. Ik wil hier even geen beeld bij hebben.....
  8. wifes genoeg maar ik vermoed dat je wifi bedoeld. Is wat rustiger voor het thuisfront van de heren, tenslotte..
  9. Ik vind werken en passie een hele lastige combi. Dat geldt voor 98% van de werkende bevolking denk ik.
  10. Ben je gek, aan de achterkant boven de keuken heb je kamers van 30 euro... Buiten dat, met 4 man op hok valt het toch mee ?
  11. Geen gekke locatie trouwens http://goo.gl/maps/fB9K5
  12. Er zit stof op de camera sensor.....
  13. Kroketten in Akersloot zijn beroerd, maar uit eigen ervaring weet ik dat ze er in die omgeving ook niks van bakken. Dat wordt dus een weekendje tobben. Zwembroek mee mannen en veel plezier !
  14. rode inleg........... tja
  15. Is voor héle kleine bandjes, tog ?
  16. bigwade

    Werkplaats info

    http://www.kiaclub.nl/topic/7128-digitale-werkplaatshandboeken-kia/#entry120455
  17. http://bit.ly/ZpB2Zn
  18. Ik ben dan heel benieuwd naar de reden. Waarom is dit zo gedaan ? Een ROC stagiaire, topmonteur met een black-out ? het kan allemaal. Ik zou, afgezien van de kosten, een eerlijk antwoord willen, ook al is het misschien gênant.
  19. bigwade

    Groen lampje stuurkolom

    Groene stroom......
  20. bigwade

    Groen lampje stuurkolom

    Vooral dat laatste....... btw is de vorige eigenaar nog te traceren ? Die zal het toch wel weten ?
  21. bigwade

    Groen lampje stuurkolom

    Groene mistlamp.
  22. bigwade

    Groen lampje stuurkolom

    Schietstoel ?
  23. Defecte mistsensor ?
  24. bigwade

    Groen lampje stuurkolom

    groen is dat het stuur werkt, denk ik rood niet zo Ik heb geen idee, maar maak eens een plaatje, dat wil nogal eens helpen
  25. In welke werkplaats in de EU gaat deze operatie plaatsvinden ? Wil ook nog wel eens uitmaken
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...