Hallo Peter, welkom terug
Ik heb het verhaal van 2011 nog eens terug gelezen..
Wat gaat de tijd toch snel, haha.
Wat ik uit je nieuwe verhaal niet begrijp is of Garage Denissen nu moeilijk doet of een andere garage.
Je hebt het van Denissen "zwart op wit" en ook jouw "MijnKia" is correct ingevuld.
Waar zit dan nu het probleem en wie doet er moeilijk.
Dat komt niet echt naar voren in het stuk hier boven.
Kan nog steeds niks met Mac-OSX 10.6.8 met Safari Versie 5.1.7 (6534.57.2)
Dit is via FFox
Heb ook het idee dat de boel veel trager is w.b. bekijken.
Zowel in Safari als FF
test
edit; het woord test (hierboven) kan ik nu op computer 2 (imac 27 10.6.8 met Safari Versie 5.1.7 (6534.57.2)
wel plaatsen in een basis lettertype
Pop-up zie plaatje
aub graag asap retour "oude" werkende versie.
Dit is niks
NB IE gebruikt bijna niemand meer !
Zie nu ook dat ik geen plaatje toe kan voegen anders dan via link en editor doet het niet:
Kroketten in Akersloot zijn beroerd, maar uit eigen ervaring weet ik dat ze er in die omgeving
ook niks van bakken.
Dat wordt dus een weekendje tobben.
Zwembroek mee mannen en veel plezier !
Ik ben dan heel benieuwd naar de reden.
Waarom is dit zo gedaan ?
Een ROC stagiaire, topmonteur met een black-out ? het kan allemaal.
Ik zou, afgezien van de kosten, een eerlijk antwoord willen, ook al is het misschien gênant.