Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Gehad op mijn SP3 altijd doen. In Duitsland ook nog eens spotgoedkoop.. http://www.kia-shop.de/
  2. bigwade

    OLIEBOLLENTEST

    http://tinyurl.com/co7ct69 Sommige plekken maar mijden…
  3. Veel Plezier !
  4. Het wordt 08 voor mij. Dames heren, er kunnen nog zat stemmen bij !!!
  5. Ach, het is gelukt, we hebben een aifeun..... @ERG. +1 verstuurd vanaf "me" leesplankje met bwtalk
  6. @Azzaro Dat was een broodje aap verhaal.. Bij mijn weten heeft geen enkele Prius gefaald door CC
  7. google even op Scheel, ASS, Recaro oid en je bent al een heel end op weg. Er zijn ook bedrijven die die dingen gebruikt aanbieden, nieuw kun je ze zo goed als op maat bestellen.
  8. Je hebt gelijk. Wordt doorgegeven. Wat staat er in je OH boekje ?
  9. bigwade

    BEST Pic 2012

    Het gaat om het verkiezen van de Best Pic 2012 van de maand winnaars 2012.. (wat vaker op andere delen rond kijken dan alleen het Riodeel is ook wel eens aan te raden) Graag alleen stemmen in het Grande Finale topic. Foto inzendingen zijn gesloten.
  10. bigwade

    BEST Pic 2012

    ach, voor het algemene clubgevoel moet het kunnen Het zijn jullie foto's tenslotte. wat zei je nou........... 7_1 ?? Zal nog eens kijken, haha!
  11. bigwade

    BEST Pic 2012

    Kijken jullie ook eens even verder dan je eigen forumdeeltje ? Doe es mee…. http://www.kiaclub.nl/topic/11846-best-pic-2012-de-grande-finale/
  12. bigwade

    Best Pic 2012

    Kijken jullie ook eens even verder dan je eigen forumdeeltje ? Doe es mee…. http://www.kiaclub.nl/topic/11846-best-pic-2012-de-grande-finale/
  13. bigwade

    BEST Pic 2012

    Kijken jullie ook eens even verder dan je eigen forumdeeltje ? Doe es mee…. http://www.kiaclub.nl/topic/11846-best-pic-2012-de-grande-finale/
  14. Ik heb lang zitten twijfelen tussen 10 en 08 10 vanwege gewaagde idee en zeer goed gelukte uitvoering en 08 vanwege ruimte, ritme en subtiel kleurgebruik. Ben er nog niet uit….
  15. Soms is het niet eens opzet maar klopt zo'n werkplaats figuur in de compu gewoon kleine beurt in ipv oliebeurt. Echt, blijf bij de les en neem desnoods printen mee.
  16. nee, nee en nog eens nee ! Je kunt met een print van de vaste prijzen naar je dealer. Als die iets anders wil berekenen leg je gewoon uit dat je naar een andere dealer gaat die zich wel aan de afspraken houdt.
  17. KiaMNL hanteert vaste prijzen: http://www.kia.nl/kia-rijders/home/Reparatie-onderhoudstarieven/ en http://www.kia.nl/-/media/NL/Add-ons/Downloads/Downloadable%20files/Reparatie-Onderhoud-Tarieven.pdf Oliebeurt RioUB 116,- (1,2L) 113,- (1,4L) incl. btw Dealers rommelen maar wat met interieurfiltertjes etc. Mensen, bij de les blijven, print het uit en confronteer je dealer ermee !
  18. Dames, heren, Best Pic van 2012 is afgesloten. Het ging een beetje met ups en downs. Zo had bijvoorbeeld september geen enkele inzending en december bleef steken op één inzending. Beetje jammer. Aan de andere kant hebben we maanden, mei, juli en november met wel 2 1e plaats winnaars. We gaan nu door voor de "Grande Finale" en dat gaan jullie bepalen. Hieronder staan alle eerste plaats winnaars van 2012 Bekijk de index goed en geef het nummer aan wat jouw absolute nummer 1 is. (en waarom is natuurlijk ook leuk) Sluitings datum van de beoordelingen 30-12 22:00 Doe Mee ! Hoge resolutie beeld van de index, om ze groter te kunnen bekijken, kun je downloaden door op onderstaande link te klikken. http://tinyurl.com/cozvcw2
  19. December is per nu gesloten. De 1e, 2e EN 3e prijs gaat deze maand naar patrickceed. Kerel Van Harte !! Dames, heren, dank voor ALLE inzendingen !
  20. http://www.kiaclub.nl/topic/10392-ruim-parkeren/
  21. @Ketelbinkie w.b. de Hankook banden, die komen niet uit China maar waarschijnlijk uit Hongarije http://tinyurl.com/d2m3mpc en http://nl.wikipedia.org/wiki/Hankook_Tire Oorspronkelijk komt het merk, net als je auto, uit Zuid Korea. Dat de Venga gebouwd is met de goedkoopste materialen is gezien de lange garantie kul. @Pombal12, die gasveren van de achterklep is bij koud weer een algemeen probleem, google maar eens op Kiaclub.nl+gasveren
  22. +1
  23. bigwade

    Winterbanden!?

    Daar zat ik net naar te kijken. Volgende bandjes worden waarschijnlijk deze oid
  24. Als ik dit lees zou ik het bij die olie die je noemt houden.. http://forum.australia4wd.com/index.php?/topic/19228-automatic-transmission-fluid/
  25. Elk jaar bak-olie wisselen helpt enorm. Het staat niet in het boekje, maar het helpt echt, beslist. Doe eens een google met automaat en olie verversen..
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...