Ook deze maand weer een Best Pic.
We proberen het jaar wel vol te krijgen.
Dames heren doe es je best, je auto of delen ervan creatief in beeld te brengen.
Hoeft niet persé jouw auto te zijn zolang het maar Kia is.
Geen KIEKJES maar doe er eens moeite voor om iets unieks te maken.
Bij voorkeur met iets meer dan een telefoon.
Ik zie ook graag meer leden meedoen met eventueel oudere modellen of gepimpte auto's.
Laat je gaan dus.
Denk wel steeds aan Kalenderkwaliteit
De bedoeling is dat de foto gemaakt is in de maand van het topic. Dus in dit topic foto's van november en geen archief foto's.
November staat voor herfst.
Zon staat laag, blaadjes verkleuren.
Probeer er wat moois van te maken !