Grappig dat je dat zegt.
Toen ik nog lid was van KCG heb ik de mannen van Kia juist gevraagd eens wat actiever op het forum aanwezig te zijn.
KiaMNL gaf aan daar geen menskracht voor te hebben en wilde ook juist een onafhankelijke informatie bron.
Gelezen wordt het wel.
KCG heeft er samen met de directie voor gekozen om iig wel algemene berichten te plaatsen w.b de Kia.
Zo is ook deze hele Rio actie ontstaan.
De enige van wie we weten bij een dealer te werken is peterrrrrr en die heeft het nu veel te druk met zijn gezin.
Verder zag ik laatst een posting voorbij komen van Kia Wolters, maar dan keurig met naam.
Bij mijn weten is er op dit forum maar één lid die de auto juist op die VSM specificaties heeft gekocht en dat is Bloem33.
Hij of zij is angstig op gladde buitenwegen.
Omruilen dus voor een andere auto en geen discussie want het zit tussen de oren.
De rest verwacht een nieuwe auto of riante vergoedingen vanwege het ontbreken van een extra printplaatje met wat sensoren (want dat is het "pakket")
Het is nu duidelijk dat KiaMNL er voor kiest, om met elke gedupeerde een aparte oplossing te zoeken als het bonnen-gedoe niet werkt.
Iedereen is er vrij in om te doen of te laten wat men wil en er zijn beste
deal uit te sleuren.
Overigens denk ik dat er dit weekend weer genoeg orders zijn geschreven, het was iig mooi proefrijweer.