Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. google hier eens op Auw-gurk edit:http://www.kiaclub.nl/topic/7034-de-auw-gurk/
  2. bigwade

    Update Venga

    Je geeft het al aan. richting Noord-Kaap.... Zou ik sowieso zonder winterbandjes nooit doen..
  3. Sow, da's serieus geld. Suc6 met de nieuwe tuut. !
  4. Doen !
  5. Want ?
  6. wit carbon ????????
  7. Grappig dat je dat zegt. Toen ik nog lid was van KCG heb ik de mannen van Kia juist gevraagd eens wat actiever op het forum aanwezig te zijn. KiaMNL gaf aan daar geen menskracht voor te hebben en wilde ook juist een onafhankelijke informatie bron. Gelezen wordt het wel. KCG heeft er samen met de directie voor gekozen om iig wel algemene berichten te plaatsen w.b de Kia. Zo is ook deze hele Rio actie ontstaan. De enige van wie we weten bij een dealer te werken is peterrrrrr en die heeft het nu veel te druk met zijn gezin. Verder zag ik laatst een posting voorbij komen van Kia Wolters, maar dan keurig met naam. Bij mijn weten is er op dit forum maar één lid die de auto juist op die VSM specificaties heeft gekocht en dat is Bloem33. Hij of zij is angstig op gladde buitenwegen. Omruilen dus voor een andere auto en geen discussie want het zit tussen de oren. De rest verwacht een nieuwe auto of riante vergoedingen vanwege het ontbreken van een extra printplaatje met wat sensoren (want dat is het "pakket") Het is nu duidelijk dat KiaMNL er voor kiest, om met elke gedupeerde een aparte oplossing te zoeken als het bonnen-gedoe niet werkt. Iedereen is er vrij in om te doen of te laten wat men wil en er zijn beste deal uit te sleuren. Overigens denk ik dat er dit weekend weer genoeg orders zijn geschreven, het was iig mooi proefrijweer.
  8. Stel je even netjes voor enzo, da's altijd wat aardiger dan direct een oplossing voor een probleem vragen in je eerste post.
  9. @Smart, die broodjes waren best oké, ik zou haar er zeker bijhouden als ik Raymond was. Kan me nog iets van een folie-dakje herinneren. Mevrouw Betominice had een hele sterke voorkeur, haha !
  10. Zo heb ik het ook gelezen. Als het voorstel 450 cash/bank was geweest ipv de gedwongen winkelnering was het helder geweest. Ik hoop dat daar snel iets op wordt gevonden. Het is goed dat de ANWB dit op pakt. Ik vermoed wel dat dit alleen gaat werken voor ANWB leden met juridische bijstand bij hun pakket. Zoals Bigmac hier ook al terecht opmerkt is er geen sprake van onveilige auto's. en als je dat incidentele heuveltje niet zonder automatische rem kunt pakken moet je terug naar de rijschool, haha! Dat knipperende knipperlicht kunnen de pimpmasters vast voor een tientje of 2 in je auto frotten en klaar is kees.
  11. Hou de postkoets maar in de gaten, mannen
  12. Ach, ik heb ook eens wat DVD tjes met een top2000 mogen ontvangen van een zeker lid. Dan is het niet moeilijk het goede werk voort te zetten..
  13. Lexar Jumpdrive USB 32 Gig voor 9,99 ex btw bij Staples/Office Centre Gaat op tournee, te beginnen bij RioTom RioTom, je hebt een PB !
  14. Hang er tijdelijk echt iets goedkoops neer dan kun je later alsnog kijken. Wij hebben warmwitte gordijnen van de lapjesmarkt (Utrecht) die schijnen mooi zonlicht door en hangen er met hetzelfde idee toch al 6-7 jaar HAHA!
  15. gtskolere waar haal jij die zooi toch altijd vandaan wijsneus ?
  16. Heerlijk, een normaal nuchter denkend mens
  17. Dat inladen is nogal werk Dat heb ik al gedaan.. Ik kan ook eens kijken of ik wat USB of DVD dingen jouw kant op kan gooien natuurlijk.
  18. Ik heb hier een hele collectie Bach, Mozart en Händel staan en nog veel meer. Mag je lenen om zelf in je iTunes te zetten.
  19. Toyota is net als Honda voor oudere mensen Tom, dat weet je toch. Zo'n Rio is dan toch iets te hip&cool HAHAHAHA!
  20. http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/10/gs_bullshit_call_miracle_wraps.html
  21. Helemaal mee eens. (buiten dan die frod)
  22. Marketing prietpraat om het lekker belangrijk te maken. ABS en een ESP (stability) zit gewoon op elke Kia dacht ik en dat doet exact het zelfde. De laatste puntjes op de i zal het VSM zijn die tussen ABS en ESP zit. Ook zonder VSM kun u rustig met nat weer de hoek om en alles heeft uiteindelijk zijn grenzen.
  23. VSM Dit is een aanvulling op ESP en zorgt voor een betere stuurreactie bij het rijden op een glad wegdek ,of wanneer de auto tijdens het remmen een verschil in weerstand waarneemt tussen de rechter- en linkerwielen. Als het VSM in werking is, gaat het controlelampje ESP knipperen. Als het Vehicle Stability Management werkt, voelt u mogelijk lichte trillingen in de auto. Dit wordt veroorzaakt door het aansturen van de remmen en is normaal. tot zover een stukje uit het bericht van Kia zelf. Het is dus een klein stukje laatste fine tuning op de reeds aanwezige ABS en ESP systemen. Het ontbreken maakt de auto vanwege de reeds aanwezige systemen niet ineens onveilig zoals sommigen denken.
  24. Prima, ik geef alleen aan dat de boel schriftelijk afhandelen duidelijker is dan telefonische toezeggingen. Ik lees volgens mij al 3 verschillende reakties vanuit die telefoongesprekken. Vandaar
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...