Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Linkjes wel lezen hè. Kijk ook even dit filmpje: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1011071 De Tango te Nieuwegein wordt gevuld door Q8
  2. Tja, en dan heb je zo'n dealer die niet zo met zijn klanten om gaat. Wat dan ?
  3. Mis ik een instructieboekje van de Sorento 2010 en verder ?
  4. LPG+KIA=NIETDOEN ! Echt, ik meen het. Ik heb diverse Yanks met garantie op LPG gehad en was erg blij dat de koppen-revisies (totaal 6 bij 3 auto's) onder die garantie vielen. Google even op kiaclub.nl+LPG en je krijgt een leuk resultaat w.b. Kia. Een enkeling heeft mazzel, voor de rest is het niet zo oké. Met de kennis van nu zou ik in geen enkel geval een 2e hands Kia op LPG kopen.
  5. bigwade

    Stand kachel

    Het antwoord van Kia is een juridische "uit het pakje". Niks aan onze auto veranderen, anders vervalt de garantie..dat werk. Zet die hele bubs er nou gewoon in en laat het gaan. Als die dingen deugdelijk gemonteerd zijn is er noppes aan de hand.
  6. Ja hé, da's vestzak/broekzak. Linksom/rechtsom wordt je gewoon genaaid. Met CO2 heeft het al lang niks meer te maken.. @Scorpio76..zoek een kekke diesel !
  7. Ah, neee...
  8. @Mike wordt er ook iig erg stil van.......
  9. Het gaat hier idd over de uitzending. De iemand die +100 over het optreden van Sebastiaan deed was ik. Ja, ook ik ken hem en vind nog steeds dat hij het netjes heeft gedaan in de uitzending. (slangenkuil) Dat Sebastiaan geen mandaat heeft om meer te kunnen bieden is jammer en zegt misschien iets over de NL organisatie van Kia. Die vind ik persoonlijk erg star. Dat zou een stuk royaler kunnen en dat trekken ze idd maar af van het reclame budget. Voor nu zit dat er kennelijk nog even niet in. Ik hoop dat ANWB leden en anderen die met hun verzekeringen iets voor elkaar krijgen dat toch blijven melden in het andere topic. W.B. filmpje was het schaatsen over het water van de Rio prachtig om te zien dat dan weer wel.
  10. Dat weet ik nog niet, misschien aan mijn schoen.. Voorlopig gaat het dingetje ingezet worden voor een (zwembad) studieproject van zoon. Het leek me voor de wintersporters hier iig wel een leuke tip Die GoPro's op die helm kosten al gauw 300 euro+ p/st.
  11. Heb zojuist dit dingetje besteld: http://tinyurl.com/c4ypuba Kun je overal aanhangen om leuke shots te maken..
  12. Diesel rijdt heerlijk ! Altijd trekkracht. Ik heb 20 jaar LPG gereden en zou dan nu niet zo snel meer doen. Het is alleen jammer dat de overheid diesel zo af knijpt.
  13. Lange oprit
  14. bigwade

    Pauzefilmpjes

    http://video.elsevie.../#!clip/2084444 http://video.elsevie.../#!clip/2077968
  15. Venga1 En van HARTE !
  16. @sarkesteijn Heb jij draadglas ruiten ? Doe es een GPS fix met die TT aan je computer. Zo nu en dan mag je een unit updaten van de bazen van TT, echt ! Ik heb er 2 maar mag een half jaar wachten voor nummer 2. Rare jongens...
  17. Daar had ik em in mijn Sportage ook.. Dat is een paar keer maar echt net goed gegaan, haha! Ik denk dat een oplossing ala Remko.me, helemaal links zo gek nog niet is..
  18. bigwade

    Tip: Plastidip..

    Krijg je er ook nog een plakje worst bij
  19. Zouden ze bij Valk-Motive (http://www.valkmotive.nl/webshop/claxons) nu ook 3869 Stebel Nautilussen verkocht hebben ?
  20. zo jammer weer hè...
  21. Ho Stop ! Remko.me beschrijft hier http://www.kiaclub.nl/topic/3706-usb-tips-tricks/page__st__160#entry110982'>http://www.kiaclub.nl/topic/3706-usb-tips-tricks/page__st__160#entry110982 de werking van een 32Gb stick. AUB alles wat betrekking heeft op USB graag in DAT draadje plaatsen. USB is type-onafhankelijk en nieuws is dus voor elke Kia van belang. Dank ! http://www.kiaclub.nl/topic/3706-usb-tips-tricks/
  22. @Smart. Het juridische stuk van HB ging over 2e hands verkoop van de 1e naar een volgende eigenaar....en heeft niet zoveel met KiaMNL te maken. Met je reactie op dijk48 ben ik het 200% eens, met name de laatste zin.
  23. Als we het over de discussie "veilig" gaan hebben zou ik voor héle andere maatregelen gaan pleiten, zoals alle vrachtwagens met een kenteken ten oosten van Berlijn weren, Rijbewijs inleveren bij 70 en meer. Daar is alle ruimte voor in het KiaClubCafé, zwengel de bitterballen maar aan Zonder dollen, zoals ik het heb begrepen is alleen 1 onderdeeltje van het VSM actief voor de veiligheid en dat is een nog betere communicatie tussen stuurbekrachtiging en ABS. Het gaat om de laatste paar %.. is dat dan minder veilig ? Zoals Beach hier aangeeft http://www.kiaclub.nl/topic/11326-vanavond-in-radar-19-11-kia-rio-zonder-beloofde-opties/page__st__20#entry112554 "maar ik kan me ook niet voorstellen dat zo'n opa het voor elkaar krijgt de VSM aan te krijgen haha" lijkt me dat helemaal juist.
  24. Zal vast balen voor ze zijn, maar ze worden nu gedwongen ook die stap w.b. motortechniek echt te gaan maken. Bouw, betrouwbaarheid en vormgeving is al in orde, nu dat laatste nog. (Missers, zoals VSM heeft elke fabrikant wel eens gehad, dus daar gaat het hier niet over.)
  25. Het ontbreken van een extra pakket zoals het VSM pakket is net als het wellicht ontbreken van lederen bekleding, navigatie, subwoofers, metallic lak etc. geen gebrek. Nogmaals, de auto is gekeurd ook zonder VSM en is gewoon 5 sterren safe, fact. Het ontbreken van het VSM is geen gebrek maar ook zeker geen defect, zie boven. Samengevat; dit is voor 2ehands verkoop onnodige bangmakerij. Hou hier nou eens mee op en ga de dingen regelen met dealer en/of KiaMNL, al dan niet in combinatie met je verzekering. Men weet nu hoe de Kia paaltjes staan, een slimme rechtsbijstand haalt er misschien meer uit. Dat gaat vast tijd kosten en daar moet je zin in hebben.. Keuze is aan een ieder.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...