Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Je hebt gelijk, dat zijn hele andere mensen.........
  2. Hadden we hier al een draadje voor.. http://www.kiaclub.nl/topic/10856-muzieksmaak/#entry107213
  3. Er zijn gewone banden, winterbanden en 4 seizoenen banden. Zomerbanden bestaan niet in NL al willen de bandenboeren je dit wel graag aanpraten. Gewone banden voldoen prima in ons land. De discussies nut en noodzaak van winterbanden moeten jullie maar googelen.
  4. http://www.kiaclub.nl/topic/11077-import-sportage-uit-belgie/#entry110369
  5. Het gaat goed komen ! (anders andere dealer) Welkom terug
  6. http://www.daparts.nl/contents/nl/p1736_AR604S.html
  7. Dames, heren.. Dat kun je dus ook in je profiel invullen. Is wel zo handig...
  8. http://www.vergelijk.nl/elektrische_verwarming/f/type_list/type_list%3dventilator/ http://www.vergelijk.nl/elektrische_verwarming/bionaire/bfh_420/specs.rhtml en een verlengsnoer... Motor wordt later wel warm bij het rijden
  9. +1
  10. Een kleintje....?
  11. Prettig getikt, haha! Leuk man !
  12. Die 3D modellen zijn voor computer 3D gebruik gemaakt en niet om in de kast te zetten
  13. Balen, volgende keer bij het parkeren ook even nadenken of net iets verder weg parkeren de deukkans verminderd. zie ook http://www.kiaclub.nl/topic/10392-ruim-parkeren/
  14. bigwade

    Koelvloeistof lek!

    Wat was het nou ? Het kan zijn dat de dealer slordig is geweest met de aflever-beurt en dus de koelvloeistof vergeten is. Bij de 1e lichting Venga's was dat soms ook zo. Laat even weten.
  15. probeer het hier eens http://www.armand-modelcars.nl/ Maken ook series op verzoek.
  16. De A klasse viel om omdat MB geen ervaring had met het bouwen van compacte auto's. Na die aanpassing was er overigens niet in te rijden vanwege raar sturen. (dag in zo'n huurbak moeten rijden) Bij de Audi TT zijn vanwege het ontbreken van zoiets als een kontstrip meerdere doden gevallen. Dat is wat anders dan een ontbrekend VSM pakketje of een winter kraakje hier en daar. Jouw dealer heeft gewoon echt steken laten vallen. appels en peren, maar ik zou me idd nog meer bescheten voelen als je met zo'n premium VAG product de behandeling krijgt, die gerwin1 heeft mogen ervaren.
  17. Doe je dat zichtbaar op straat vand.m, dat ruit voelen ? Wat zullen de buren daar wel niet van denken,
  18. KiaMNL bellen, en als dat niks wordt koop ontbinden ( contract wel even na laten kijken door een expert) Wat een aanmatigende opstelling zeg. Welke dealer is dat ?
  19. Oké, onder zachte dwang van Millgate (http://www.kiaclub.n...ov/#entry114644) mag u toch inzenden tot 21 december…… Best off komt daarna ! Lees voor de voorwaarden de vorige Best Pic's !!
  20. Best Pic 2012-dec ! Oké, onder zachte dwang van Millgate mag u toch inzenden tot 21 december…… Best off komt daarna !
  21. Wat een verhaal en wat geweldig dat het is opgelost ! Heb je foto's ? 800 pixels breed is prima voor het forum ! grtz en succes in de kou daar
  22. Ik voorzie een uitzending van Tros Radar........... (bier en pinda's pakkende...)
  23. WB achterklep gasveren, zie : http://www.kiaclub.nl/topic/6030-gasveer-achterklep/ en: http://www.kiaclub.nl/topic/5822-hebben-jullie-dat-nu-ook/#entry50371 en die link van Urbanfoto Ik geloof niet dat de RIO een slechte auto is. Gezien de grote vraag kunnen dit productie slordigheden zijn. Ik weet ook niet of de Koreaanse fabrieken andere kwaliteitsnormen aanhouden dan de Europese. Ik lees iig weinig klachten meer over in Europa gebouwde Kia's. Over 1 jaar zijn alle kinderziektes er vast uit en staat er echt een hele goede auto voor een nette prijs. @ iRetroVolver Urbanfoto en anderen. Jullie klachten worden gewoon niet serieus door de dealer opgepakt en dat is killing voor een merk maar vooral vervelend voor jullie. (zeker als je er 2 hebt) Veel van de ditjes en datjes moeten gewoon door de dealer opgelost worden. Jammer dat jullie dealers daar zo raar mee omgaan.
  24. Hoi Henk google even "kiaclub.nl+standkachel" dan komen er vanzelf een aantal topics boven. Suc6
  25. Over de foto's.. Het begin is er.. Die boom op die neus is niet zo "je dat" Fraaie kar ! Veel plezier ermee !
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...