Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. We hebben: http://www.kiaclub.n...en-iphone-tips/ en deze http://www.kiaclub.n...sb-tips-tricks/ Heb zelf een iPhone en een SP3 gehad maar de iPhone alleen als telefoon gebruikt in de auto. Muziek werd gedaan middels zoiets als dit. Kun je gewoon laten zitten. Ik kon ook de iPhone met die kabel niet lekker kwijt. Dan de vraag, hoe lang zijn je ritten en hoe belangrijk is dan de volledige toegang tot je alomvattende jukebox ?
  2. Ik betwijfel het of je die kabel gaat gebruiken. Een Mini USB stick heeft ruimte voor tig albums en kun je gewoon laten zitten. (Ik had een keer mijn SP3 open laten staan, en jawel hoor, winkelmuntje 50ct, iPod kabel en laadsnoer TomTom waren weg, maar mijn mini USB stick stond nog fier in zijn aansluiting )
  3. Dat is idd wel heel bijzonder, zie ik ze hier in europa nog niet doen..
  4. Jheroen heeft nog nooit zo vaak gepost als deze week, haha!
  5. Doen die in België lampjes dan ? Ik dacht dat dat eigen verantwoordelijkheid was. Vroegah, liet ik elke 50K km alle lampen vervangen. (reed ik ook veel meer)
  6. Laat maar komen, schrijf het van je af ahw
  7. Kerst bonus NL director after sales zakt onder nul dit jaar, vandaar
  8. Ik vermoed een automatische instelling bij 1e bericht. Dat mag er van mij direct uit want de mensen dienen zichzelf voor te stellen.
  9. Helder verhaal, dank. @all Chiptunen van benzine motoren zonder turbo heeft zelden zin. Er is genoeg over chiptunen te vinden op dit forum. Een enkeling met een benzine motor is er wel tevreden over. 2-300 euro is een hoop geld.
  10. bigwade

    Update Venga

    Tijd voor dat velgengedoe had je in fototijd kunnen steken, met deze mooie herfstdag Keuzes, dus niet janken. w.b die vergaderingen, drama man, zo zwaar allemaal........
  11. Eigen iPhone4, met rubberen rand, nieuwstaat, wordt mee gegooid, want het kan .(1,25 jr oud) iPhone zoon, 3.5 in lederen hoes, altijd in broekzak, in nieuwstaat (2,5 jr oud) iPhone dochter 3.0 met rubber rand, 3 jr oud, nieuwstaat. iPad 2.0 met rubberen rand, wordt mee gegooid, 1 krasje 1,5 cm op screen de rest is als nieuw.. Die hele appel reut w.b. hardware interesseerd me geen reet, het gaat me om bediening, ondersteuning, OS en algemene acceptatie. En daar mee is de appel gewoon nummer 1, punt. Niks mis met andere phones
  12. Ding schijnt wel snel te gaan lekken. Maar eh....... hoe kan dit ? Maken, verpakken, adverteren, verzenden, winst maken... en dat alles voor 25 euro ? Denk alleen al aan het gewicht. Bizar !
  13. Leuk ! We zien weinig reacties meer van leden met type 2, dus het moet een uiterst solide auto zijn (heb zelf een zwarte gehad) Veel plezier met je auto.
  14. bigwade

    Update Venga

    Had je mooi de tijd gehad je Venga in het bos te zetten voor de best-pic okt. Dit is weer zo jammer........
  15. CWA.. Clean Window Assist. Is een extra pakketje Even zonder dollen, dat het niet werkt kon wel eens de bedoeling zijn. Ik heb op veel auto's mooie krassensporen in de zijruiten gezien van zand en andere onzin.
  16. Krijgen wij hier binnenkort ook een "nietzolike" mogelijkheid ?
  17. Even serieus, haha , het is natuurlijk wel even aardig te weten wat de spelregels zijn en hoe je áán en van punten af kunt komen. Bij hoeveel punten ben je weg en is dat voorgoed, dat soort vragen. Die punten openbaar vind ik ook een hele aardige. Weet je meteen met wie je van doen hebt. Hey, leuke forum gadget
  18. Ja echt, dat is mijn wat minder belichte kant als het ware, haha!En ik doe het graag !
  19. Echt ?, doorie.........
  20. Ik sta nog op nul ! Ik zie het alleen bij mijn eigen berichten/avatar. Het is natuurlijk veel leuker als iedereen dat kan zien !
  21. Heb ik weer, Wat is DIT Jheroen ?
  22. ZUCHT.... Lees nou eens EERST eens voorgaande berichten zoals http://www.kiaclub.nl/topic/10822-geen-vsm-pakket-oa-hill-assist-gemonteerd-op-kia-rio/page__st__600#entry109598 GEEN nieuwe berichten meer van, goh ik heb een brief met bonnen. LEES eerst de hele draad. We gaan graag verder met de oplossingen ! Daarnaast is onnodig quoten hier niet gewenst. Lees de forumregels.
  23. ach die gaat na zijn VSM/bonnetjes gedoe gewoon weer fierljeppen.. Horen we nooit weer wat van..
  24. Tja je kunt een flapdrollenpost zo doen als bovenstaand of je kan nog wat verder kijken wat andere leden zoal doen http://www.kiaclub.nl/topic/5826-wat-doet-den-kia-rijder-voor-den-kost/ Dat daar leuke real life contacten uit komen (waar je wat aan hebt) zal je vast verbazen. Het is echter echt zo. Maar met dit gedrag zal je niet zover komen, denk ik.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...