-
Aantal Items
11027 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
218
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door bigwade
-
Geen VSM pakket (o.a. Hill Assist) gemonteerd op kia rio
bigwade reageerde op snellejelle1985's topic in Rio 3
De Kia Club is geen probleemoplosser maar een club van Kia liefhebbers. Of je nou een paard, joendaai, fiat of een scania hebt doet er niet toe. Lid worden om je probleem opgelost te krijgen is niet de juiste insteek. Problemen met je auto dien je altijd eerst met je dealer op te lossen. Tips en tricks kun je hier wel naar hartelust delen. Met de nieuwe modellen zijn er ook een hele hoop nieuwe leden gekomen. Mensen die "zeuren" en mensen die mee willen doen Er ontstaan leuke spontane meetings, we hebben ineens een setje Pimpmasters, het kan allemaal. En daar gaat het ook om. Een leuk forum, voor en door leden. -
Geen VSM pakket (o.a. Hill Assist) gemonteerd op kia rio
bigwade reageerde op snellejelle1985's topic in Rio 3
Wat vind je zelf.? Wil je een nieuwe auto, Wil je meer dan de 450 aan bonnen voor bijv. winterbanden. Is het VSM pakket cruciaal voor je ? Laat even weten. nb als je zelf niet zo zeker in je schoenen staat, zoek even een bijdehandje in je directe omgeving die je kan helpen met dealer onderhandelingen. -
Geeeeeeen siliconen spray !!!! Dat gaat pas kraken !!!!
-
Geen VSM pakket (o.a. Hill Assist) gemonteerd op kia rio
bigwade reageerde op snellejelle1985's topic in Rio 3
Hoi Mill, Lees op zijn minst eens de 2 berichten boven je. Nog beter, begin bij 01 -
Ik zou bijna zeggen "helder"........
-
Welkom hier ! Wat zijn/waren de pijnpunten met de dealer ? Dat kan je hier gerust neer pennen hoor. W.b audio...(ander topic) Heb je al eens de settings van je radio doorlopen ? Ik had een radio zonder subwoofer en was er al blij mee
-
Geen VSM pakket (o.a. Hill Assist) gemonteerd op kia rio
bigwade reageerde op snellejelle1985's topic in Rio 3
Op 11/10 is Jelle dit draadje begonnen om de boel te inventariseren. De dagen erna zijn leden capriolen uit gaan halen om te kijken of ze de tools hadden. Rond 15/10 heeft KCG naar aanleiding van wat verontrustende postings van leden contact opgenomen met KiaMNL. Op reactie moest even worden gewacht ivm inventarisatie KiaMNL zelf. Het forum is ingelicht en alle Rio-eigenaren die het pakket missen hebben inmiddels een brief en een set waardebonnen op kenteken gekregen. Daarnaast geeft KiaMNL aan in gesprek te willen met klanten die hier niet mee eens zijn. Dat is een opening. Gisteren heb ik hier #551 aangegeven dat het probleem nu wel duidelijk was en dat gedupeerden nu een stap verder moeten gaan en willen. Je gaat akkoord met die bonnen of je wilt het anders. Dat kan dus. Inmiddels worden er nieuwe mensen lid die weer van voren af aan beginnen en soms wat minder aangenaam gedrag vertonen. Aan die mensen wil ik meegeven; lees eens even vanaf bericht 01 De rest van de gedupeerden zit nu in fase 2, van wat te doen. Ik stel voor dat we daar in de rest van dit topic op focussen zodat er voor iedereen een aanvaardbare oplossing komt en dat afzonderlijke leden van elkaar kunnen leren wat er wel en niet kan bij de onderhandelingen. (desnoods via PB) grtz! -
Voor de verzamelaars en andere liefhebbers van historisch goed heel erg sneu. Ik meen dat. Maar ik moet ook wel zeggen dat er in de mindere wijken van Utrecht ineens een ongehoord aantal oude MB220 Diesels rond rijdt met nieuwe kentekens. De partner van mevrouw Halsema (GL of wat daar nog van over is) deed daar overigens ook leuk aan mee met een stationcarversie. Nieuwe trend in mijn wijk. De Camper..DIESEL En dan met name VW bussen vanaf 2000 met een vette 2.5 TD motor. Die zijn best duur, maar je kan er riant in zitten, je betaald een kwart wegenbelasting (53 euro per maand in Utrecht voor een VW California) en klaar is kees. 1:16 is vast haalbaar en die dingen houden hun waarde. King of the road en het klootjesvolk kan milieutechnisch de tering krijgen. brrrrrr.
-
Die postkoets gaat nog best snel......
-
nr 7 #598 gabriel, bedankt!
-
Geen VSM pakket (o.a. Hill Assist) gemonteerd op kia rio
bigwade reageerde op snellejelle1985's topic in Rio 3
gabriel: Wel verdiend, gefeli met je trofee ! http://www.kiaclub.n...34-de-auw-gurk/ -
Geen VSM pakket (o.a. Hill Assist) gemonteerd op kia rio
bigwade reageerde op snellejelle1985's topic in Rio 3
Er staat niets over dat VSM pakket op de FB pagina, dus waar gaat dit over ? Aandacht voor sociale media ? Aan heel veel Kia klanten gaat het hele "hippe" FB en Twitter voorbij. Maar eh, bent u zo'n ingehuurd fake tiepje die fora beïnvloed middels dit soort berichten ? Het is maar een vraag -
Geen VSM pakket (o.a. Hill Assist) gemonteerd op kia rio
bigwade reageerde op snellejelle1985's topic in Rio 3
Kun je daar iets preciezer over zijn ? Wat heb je nu, wat krijg je straks, wanneer, hoeveel moet je bijbetalen, wie betaald de afleveringskosten etc. Dit is wat erg mager.. Oja en stel je even netjes voor, vinden we leuk. -
Ben ik benieuwd hoe jullie elkaar noemen.. Eric kale lab ? Cindy.......
-
En wat denk je dat er uit den mensch zelf komt ?
-
Geen VSM pakket (o.a. Hill Assist) gemonteerd op kia rio
bigwade reageerde op snellejelle1985's topic in Rio 3
We hadden er hier al één.. #484 U is nummer 2 ! Heerlijk, nog een normaal nuchter denkend mens -
Geen VSM pakket (o.a. Hill Assist) gemonteerd op kia rio
bigwade reageerde op snellejelle1985's topic in Rio 3
Wat maakt dat uit ? Ik neem aan dat de lijst van Kia direct uit de Kia Korea database komt Boeie toch ? De vraag is nu; wat ga je er nu mee doen ? -
Geen VSM pakket (o.a. Hill Assist) gemonteerd op kia rio
bigwade reageerde op snellejelle1985's topic in Rio 3
Dit zijn dingen die bij fabricage gemonteerd en getest moeten worden en kan niet achteraf door een willekeurige monteur worden gedaan. Het effect zou wel eens heel anders kunnen zijn dan bedoeld. -
Geen VSM pakket (o.a. Hill Assist) gemonteerd op kia rio
bigwade reageerde op snellejelle1985's topic in Rio 3
Strak plan; laat je de uitslag even weten ? Daar hebben we wat aan. btw dat 1e gaat niet lukken en moet je niet willen ivm productietoleranties. -
Geen VSM pakket (o.a. Hill Assist) gemonteerd op kia rio
bigwade reageerde op snellejelle1985's topic in Rio 3
Productie, probeer je eens in te leven. We hebben een Joendaai i10 van 10.500 euro. Prachtkar, Electrieke spiegel kost ca 350 euro. Zitten er 2 op 700 euro en zo gaat het verder. Denk nou eens na hoe dingen geproduceerd worden en wat kosten zijn. Ik dacht dat de discussie nu wel klaar was en ik zou nu graag alleen OPLOSSINGEN willen lezen. GA naar je dealer desnoods verzekeraar en laat weten wat DAAR uit komt. De rest is SPECULATIE. -
Geen VSM pakket (o.a. Hill Assist) gemonteerd op kia rio
bigwade reageerde op snellejelle1985's topic in Rio 3
printplaatje, sensoren, lopende band montage. Zoiets ? -
Geen VSM pakket (o.a. Hill Assist) gemonteerd op kia rio
bigwade reageerde op snellejelle1985's topic in Rio 3
Kia geeft aan dat er fouten zijn gemaakt bij productie. Kia schrijft alle Rio-eigenaren (1500-2000?) aan en erkent probleem, ook op dit forum. Kia geeft aan dat het pakket een 100 euro waarde heeft bij productie. Kia doet een voorstel van 450 euro in Kia-bonnen (4,5x de waarde) Kia biedt mensen die hier geen genoegen mee nemen een andere oplossing aan middels contact. Sommige Riorijders zijn verbaasd het schrijven überhaupt te krijgen. Sommige Riorijders interesseert het geen reet en kijken verlekkerd in de Kia catalogus. Sommige Riorijders willen eigenlijk dat pakket. Sommige Riorijders denken dat hun auto zonder dat pakket heel onveilig is. Sommige Riorijders voelen zich enorm tekort gedaan. Sommige Riorijders voelen zich opgelicht. Sommige Riorijders eisen na tigduizend kilometers een nieuwe auto. Sommige Riorijders willen de barricaden op om een enorme claim neer te kunnen leggen. Sommige Riorijders en anderen maken hier ruzie met elkaar om niks. Tip aan de gedupeerden. Laat je niet opnaaien door de emoties hier maar ga in goed gesprek met je dealer e/o KiaMNL, bevestig alle besproken zaken schriftelijk en probeer er in alle redelijkheid uit te komen. Bekijk ook dingen in perspectief, je kunt geen duizenden euro's eisen. Laat de afwikkeling ook niet te lang duren. Je zit als het goed is de komende jaren wel in die fraaie auto steeds naar dat Kia Logo op je stuur te koekeloeren. Laat eens weten wat jouw oplossing voor het probleem wordt in plaats van elkaar de tent uit te typen. Met vriendelijke groet ! -
en zo is het
-
Dan nog kun je je eerste posting iets anders doen. Ik heb er de pest aan als mensen lid worden, alleen maar info zuigen, niks toevoegen en denken dat jan en alleman 24/7 voor ze klaar staan zonder enige vorm van beleefdheid en/of tegenprestatie w.b. eigen ervaringen.
-
Hé, ga es bier halen, doe je dat ook voor een vreemde, Timo ?