Het is natuurlijk of/of en niet en/en..
Mag ik jullie adviseren om alles schriftelijk te doen, bellen werkt heel verwarrend merk ik nu.
De één zegt dit, de andere dat en dat geeft onrust.
@Alexx61, onnodig quoten wordt hier niet gewaardeerd.
Blijft wel dat een 550D en verder natuurlijk beter is w.b 100% beeld beleving in Photoshop.
Een compact met een kleine sensor is geen spiegelreflex en kan daar nooit aan tippen.
Wat betreft draagbaarheid is de SX50 wel oké, al heb ik gisteren 4 km met ook een statief gewandeld.
Het lensbereik van de SX50 in zo'n klein doosje is natuurlijk wel bijzonder.
lees ook even http://www.kiaclub.nl/topic/9305-welke-cameras-gebruikt-de-kia-rijder/page__st__40#entry95325
Dat is inderdaad type 3 zoals je ook hebt kunnen lezen op mijn AutoWeek linkje.
Eric, we houden hier ook van een grap op zijn tijd,
zeker in deze "onzekere" Rio tijden.
Bel voor het VSM even met je dealer en ga anders volgende week heel erg genieten
van je nieuwe auto !
grtz!
Ik heb mezelf na een zomertje met een Canon SX40 gespeeld te hebben op een SX50 getrakteerd.
Sluit mooi aan op mijn S100 die ik altijd op zak heb.
Proeffoto's zien er goed uit.
RAW bestanden icm de Canon DPP software doet het zoals gewenst.
Vet wreed is het lens bereik van de SX50
Die gaat (omgerekend naar kleinbeeld) van 24>1200mm
Een soort Joop van Tellingen (RIP) camera.
Op oneindig is die 1200 stand vanwege lucht vervuiling wat rommelig, maar binnen
kortere afstanden kun je er verbluffende dingen mee doen.
Statief is wel een aanrader
BTW ik zie dubbele strepen en dat ligt niet aan mij of mijn iPad.
Bij autoweek oid is er net zoeen van start gegaan, kan niet anders..
Trend gezet ?
Testing CTA....
Cold Torque Assist
Lezen mensen die hier lid worden om alleen te melden dat ze bonnen van Kia hebben gekregen ook
de rest van de berichten in dit draadje door ?
Begin daar eens mee.
Staat je auto dan ook bij de dealer ?
maw heb je hem ingeleverd ?
Doorrijden en een koopovereenkomst willen ontbinden lijkt me tegenstrijdig.
Ik heb dit eerder elders gevraagd aan een ander die een nieuwe auto wil maar daar kreeg ik
geen antwoord op.
Beste Eric, gezien je posting hier heb je internet en misschien zelfs wel google.
Die van mij geeft ook resultaten van vóór 2011
Dan had je kunnen zien dat de Rio al sinds 2000 wordt verkocht in NL
bijvoorbeeld op http://www.autoweek.nl/model/kia/rio
Heb je hier wat aan ?
Die heeft RGA !
Maar stil hoor, dat hebben ze niet allemaal.
Straks moet Kia extra printcardridges voor de kado bonnen kopen..
RGA=Road Glue Assist (2014)
Google even op "dealer onderhoud verplicht" en er gaat een wereld voor je open.
Daarnaast wegwezen bij die dealer.
Ik zou me gestalkt voelen door dat soort berichten.
Tja, weer een creatieve zaterdag is een algemene term waar ook anderen in posten.
Je kunt hier ook een blog aanmaken:
http://www.kiaclub.nl/blogs/
Die's dan helemaal van jullie zelf.
Maar eh, vol ? waar zie ik dat, HAHA!
Ga lekker door mannen !
@Bloem33;
Hoe ver sta jij inmiddels in je vervolg traject ?
Heeft de RBVerzekering reeds contact opgenomen met KiaMNL e/o dealer ?
Laat es weten..
edit, Bloem33 heeft bericht hierboven weggehaald.