Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. http://www.kiaclub.nl/topic/2841-digitale-instructieboekjes-kia/
  2. Gek soort wantrouwen, ik heb best wat gekocht en vooral veel verkocht via bijv. marktplaats. Nooit genoegen genomen met ruk en ook nooit ruk geleverd. Opgelicht ? Ja één keer op het www, door een Duitse Foto groothandel 300 euro weg, zoef.
  3. We gaan het zien Elmer. Hou vooral ook de Duitse Kia website in de gaten w.b. onderhoud. In jouw boekje staat die 30K/2jr en die kun je aan houden. De oliebeurten zijn er m.i. tussengerommeld..maar we gaan dat zien.
  4. Misschien Ik doe heel veel via Marktplaats en ken daarnaast de gemiddelde apple gebruiker best goed, denk ik. Er is echt niks mis met een 3-4 mnd gebruikt toestel. Afgeragd ? Mijn ex 3G die nu ruim een jaar in dienst is bij mijn dochter ziet er uit als nieuw. (rubber hoes) Mijn zoon's iPhone 3GS zit in een sleeve en ziet er uit als nieuw. Mijn eigen iPhone 4 zit in een rubber hoes en is als nieuw. iPhone gebruikers gaan doorgaans iets anders met hun spullen om dan Nokia tiepjes. Bij de aangedragen adressen kun je zonder problemen een 4S kopen die niet is afgeragd.
  5. Ga je nou echt de randjes van de handel opzoeken voor dat laatste tientje korting ? Kijk eens op http://www.beslist.nl/elektronica/d0000260744/Apple_iPhone_4S_16GB.html Daarnaast is er weinig mis met een net niet nieuwe voor de helft van de prijs. Er lopen zat mensen rond die het nieuwste van het nieuwste MOETEN hebben. Als dat ene krasje 2-300 euro scheelt, so be it.
  6. Dat heb ik je hier afgeraden http://www.kiaclub.nl/topic/10482-plastieken-deurpanelen-enzo-kuisen/page__st__20#entry104606 Wel lezen hè, ik zeg ook wel eens wat zinnigs
  7. Goed adres, dank voor de tip @Smart; op tweedehandsmac.nl staan plenty gebruikte 4S phones. Vind de (vraag) prijzen wel aan de hoge kant.
  8. bigwade

    poging tot inbraak

    Dronten, een Pride.... Het moet niet gekker worden. Ik hoop voor je dat alles via je verzekering goed geregeld wordt zodat je weer zsm als voorheen rond kunt rijden. Sterkte !
  9. bigwade

    Nu officieel

    Leuk man ! Heb ook even, in between, op het Volvo forum rondgedwarreld, in de race voor een XS70 oid en de reacties waren aardig maar een stuk minder direct dan hier.
  10. tweedehandsmac.nl is een beter adres.... Marktplaats begint idd te verpauperen.
  11. Ik zeg applaus ! Heldere antwoorden. Dat niet iedereen hiermee geholpen zal zijn is ook duidelijk, maar welke autoimporteur doet dit überhaupt ? KCG mannen en KiaMNL; goed bezig en bedankt !
  12. Komt natuurlijk nog wat bij aan ditjes en datjes en dan zal het richting 33.000 gaan, maar dan nog. Met de kennis van nu zou ik , als ik in die lease categorie zou zitten, geen problemen met zo'n prachtbak hebben. Daar gaan meer mensen achter komen. Het verbaast me overigens dat er maar 94/500 van die sloepen op kenteken staan. Het zal toch niet aan onze winterse testdrive hebben gelegen ?
  13. Google eens op "poetsen+kiaclub.nl" Of kijk bijvoorbeeld eens bij Remko's poetscollectie. http://www.kiaclub.nl/topic/8499-remkomes-poetscollectie/ Daar staat echt zoveel informatie over poetsspullen. Daar moet je wat mee kunnen
  14. scherp weer Smart..
  15. bigwade

    Afscheid

    Fraai hoor, mooie sjees. Wat me wel op valt is dat ze dit soort auto's zo weten te beprijzen, dat het kantelpunt altijd hoog ligt. En dat is jammer. Er staat veel groen voor de deur ahw maar daar merk je weinig van vanwege hoge aanschafprijs. Maar eh, automaat, fantastisch toch ? En hé rood.. wat is daar mis mee ?
  16. bigwade

    Turbo stuk

    Welnee joh, geen hond leest dit forum...
  17. Ik ga nog steeds voor ruim parkeren http://www.kiaclub.nl/topic/10392-ruim-parkeren/
  18. bigwade

    Turbo stuk

    Ik voorzie een technisch "Haren" Dames heren, donaties voor het steunfonds zijn welkom. w.b. beeld dacht ik meer aan Warmentuuter, die zit daar ook in de buurt en kent de fotogenieke kanten van Xtra40
  19. Je doet dat inderdaad subtieler dan ik, mooi man was iets met tenen, dacht ik..
  20. bigwade

    Turbo stuk

    Wellicht is er ook ruimte om in de weg te lopen. Ik ken een zeer deskundige die ook nog eens goed met camera om kan gaan. Ik verhoog mijn bijdrage naar 10 euro voor het steunfonds "werk derden"
  21. Ja het kan in Utrecht ! Een BON krijgen omdat je je 020 Fisker aan een 030 stroompaal in 030 hangt. En dat in een GroenLinks(rip)wijk. Nou heb ik niet zoveel met Amsterdammers maar dit vond ik toch wel heel stuitend. Staat notabene bij de juiste paal, maar mag er kennelijk alleen zo'n Greenwheels bakkie aan de prik hangen, BAH. Brute kar die Fisker en een tijdelijke aanwinst van mijn wijk. Enjoy de plaatjes.. En stuur die bon maar naar Aleid.
  22. bigwade

    Afscheid

    Yaris, what else ? Denk ik. Veel plezier en je hoeft idd niet te kruipen Als Toyo eigenaar mag je hier overigens ook doorhobbelen hoor. Doen er meer, naar het schijnt
  23. bigwade

    Turbo stuk

    Onder het mom van "Help xychix de weg op" doneer ik Eu 7,50 in een (benzine) steunfonds voor de helpers om de Sor weer aan de praat te krijgen
  24. bigwade

    Turbo stuk

    Ik las laatst "Geen Klus Zo Raar Of Ik Krijg Het Voor Elkaar" Misschien dat je die eens op de koffie kunt vragen..
  25. bigwade

    Tamme Cee'd

    TW heeft wel een punt. Tijdens de testdrive hadden we 2 auto's tot onze beschikking. De ene met automaat de andere niet ( en die was ook nog eens wit) De witte leek idd wat sloom, de automaat ging van jetje. Het zal met bakverhoudingen te maken hebben, maar ook zeker gevoel. Het Kiaclubtestteam vond het iig een hele prettige auto btw die strepen zullen nu toch wel weg zijn ?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...