Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Duskes wachtwoord is blijven hangen in een inbel verbinding vanuit Espania denk ik
  2. Gewoon nooit vooraan bij het stoplicht staan dus
  3. voor, maar het zijn en blijven karrenwielen. Smaak dus.
  4. Manman, plastidip, die houden we er in. Jij bent eigenlijk toch ook wel een wandelende Conrad Catalogus, is het niet ? Briljant ! Geen klus zo pip met toch een tip spuit het af met plastidip
  5. bigwade

    Nu officieel

    Die laatste hebben we hier met dank aan Smart ook digitaal en kun je tijdens de nabeschouwingen prima op je tablet bekijken (pdf's) Digitale instructieboekjes Kia btw die bochtverlichting gaat aan met je richting aanwijzer.
  6. bij bijv. het woord "éénmalig" kreeg ik allemaal rare tekens bij de éé, het lijkt nu over
  7. Misschien schoonmoeder bij verplicht transport. Laat die lekker achterin aan de sigaar trekken, toch ?
  8. Dubbelposten, rare leestekens als berichten van een plain tekst bericht worden gehaald, niet weg kunnen halen van berichten. Rare aankondigingen waarschuwingsstatus, etc. Doe es terug naar zoals het was ! Dit is niet prettig. grtz F
  9. Jury rapport augustus.. AlexVB +bw Op éénzame hoogte: joepnd compositie kon nog iets beter maar de rest was al 100 % Maak voortaan meer foto's van het zelfde onderwerp en ga thuis eens kritisch sorteren. Vlak er achteraan (kan dat eigenlijk? ) op 2 : patrickrio Echt zomer ! Ook hier compo kan iets beter, insect zit precies in het midden.. op 3: Mini0101 onze bonnenstrijker.. Prachtige plaat, mooie compo.. Hier moet jullie het even mee doen... BTW is er een getalenteerde DTP'er op het forum die al eens iets kan verzinnen voor een forum kalender 2013 ? .
  10. Welkom op het forum en veel plezier met je auto. Instructieboekjes kun je hier vinden: http://www.kiaclub.nl/topic/2841-digitale-instructieboekjes-kia/
  11. Nee, maar het hoeft je eigen Kia niet te zijn hoor.
  12. Best Pic 2012-sep ! Ook deze maand weer een Best Pic. Dames heren doe es je best, je auto of delen ervan creatief in beeld te brengen. Hoeft niet persé jouw auto te zijn zolang het maar Kia is. Geen KIEKJES maar doe er eens moeite voor om iets unieks te maken. Bij voorkeur met iets meer dan een telefoon. Ik zie ook graag meer leden meedoen met eventueel oudere modellen of gepimpte auto's. Doe es gek dus. Denk wel steeds aan Kalenderkwaliteit De bedoeling is dat de foto gemaakt is in de maand van het topic. Dus in dit topic foto's van september en geen archief foto's. September is begin van de herfst. Zon gaat al wat lager staan, etc. Probeer er wat moois van te maken De jurering van aug komt asap. Happy shooting !
  13. dash kastje niet helemaal goed dicht ? Ik vraag het maar omdat je de eerste bent EN omdat je de auto weg hebt gezet in de garage voor wat langere tijd. We horen het. Suc6
  14. bigwade

    KIA in de USA

    Heb 20 jaar yank gereden, met plezier. Het kan helaas niet meer en dat moeten ze ook daar gaan beseffen. Al zal het lastig proppen worden met 90/120/180 in een Aygo.
  15. Doet de dealer ook niet. Ga nou es uit van het positieve.. Er komt een oplossing, middels communicatie met dealer en importeur. Klant wordt geholpen, punt. Zo vinden wij hier op het forum dat het zou moeten zijn.
  16. bigwade

    Bezoekje dealer

    HaHa, luxe paard..met je Honda.. Schroef in de Pica nou maar es wat leuke "spiekertjes" in en misschien een race uitlaatje en dan wordt het vast nog wat
  17. Fabrieks garantie claims worden in overleg met KiaMNL afgehandeld. Een dealer is geen producent en is niet aansprakelijk voor productie fouten. dat is de fabriek, die zich laat vertegenwoordigen door de importeur.
  18. Binnen verlichting aan laten staan ? Wandelen in WaZ is sowieso altijd oké, btw
  19. Dat heb ik ook..
  20. Mooie kar idd. Eh, wielen en bandenspecialist ? Forum aanbiedingen ? www ? grtz!
  21. bigwade

    Waxoil

    Je moet even op het linkje klikken hoor
  22. bigwade

    Waxoil

    Wax Oil, Wax Oyl, Waxoyl, DOEN OF LATEN
  23. bigwade

    Bezoekje dealer

    Ach, met zo'n Twingo had je weer andere ellende, en dan net na dat ene jaar garantie. Verplichte beurtjes bij dealer zijn onzin, prijzen onderhoud niet extreem en verder heb je gewoon een heel kek wagentje. Dealer lost de ellende maar op. Dusssssssssss.
  24. bericht verwijderen werkt niet meer...
  25. Kan die Smart niet gewoon weg met zijn haperende K-pad ? Hahahahahahahahahahahaha! Nee, dat zou ik niet willen..
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...