Ach, met zo'n Twingo had je weer andere ellende, en dan net na dat ene jaar garantie.
Verplichte beurtjes bij dealer zijn onzin, prijzen onderhoud niet extreem en verder heb je gewoon een heel kek wagentje.
Dealer lost de ellende maar op.
Dusssssssssss.