Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    Lakschade

    Heb ook nog nooit rooie meeuwen gezien, ook wel lekker..
  2. Nou nee, maar het stomen heeft beslist geholpen, of hij er daarna dubro over heeft gedaan hoor ik komende donderdag. Auto zag er volgens zijn eigen zeggen sierstripsprekenderwijs errug goed. ahw nieuw, uit iig. Klaar dan toch ?
  3. Xtra40, met 125 bedankjes van onze leden ben je onze hulptroepen-topper en dat mag wel eens gezegd worden. Gozert.. Dank namens vele leden !
  4. Auto direct bij dealer inruilen of (deel) geld terug.
  5. @Smart; Het zal ook eens niet hè..... @Jheroen; wat gaan we merken of zouden we moeten merken ?
  6. Moet je wel een FB account hebben en dat heb/wil ik niet.
  7. We zijn de beroerdste niet.. http://www.kiaclub.nl/topic/9946-wax-oil-wax-oyl-waxoyl-doen-of-laten/
  8. Kijk eens op Autotrack.nl Ik zie voor SW-2009 prijzen van 8.945 tot 14.950 Ik zou het eens bij een paar andere dealers proberen.
  9. BTW kijk je uit in Italië w.b marters #56 en verder.. grtz!
  10. Ik zat nou net in een stukje progressie, maak jij het weer klein, jammer.......
  11. bigwade

    ECO on/off

    In Suske en Wiske taal: Lekker verkwistend gas geven en dan rap..
  12. Dank je wel ! Ik heb de link van het topic doorgestuurd.
  13. Ik ben even het recept kwijt om wasstrepen van kunststof delen te verwijderen.. 1) Stomen 2) interieurspray (wat voor soort?) 3) uitpoetsen 4) en dan ? Is voor een kennis van me die heeft zijn Zafira nogal uitbundig lopen "witten"
  14. bigwade

    Nu officieel

    Vrouw heeft smaak Claxon : http://tinyurl.com/8olwsny toets even op luister...en vergelijk dat met je toetertje straks
  15. En er zit waarschijnlijk een steenmarter vast tussen de distributie en e.o.a. spanrol
  16. Op KIA CLUB( POETSDEMO) & SUMMERMEETING 18-08-2012 te ZUNDERT ism CARDETAILS.NL zag ik de Rio van RioTom. Prachtig mooi Carbon (folie) dakje, zou ook zeker eens naar kijken. Staat een witte heel goed... Kunnen ze bij autoschade Sloot ook verzorgen, begreep ik, voor lagere prijzen dan gangbaar. Suc6!
  17. bigwade

    Nu officieel

    Veel plezier met je aanwinst. Ik zou beginnen met de claxon lees: TOETER OMBOUW TE NIEUWEGEIN SPIII TOETER OMBOUW TE NIEUWEGEIN SPIII- 2012 28 april
  18. Was dah op dah stuur ??
  19. En Rem kon ook al niet meedoen met de grote jonguhns...
  20. Dat van die maismeuk vind ik opmerkelijk Het zou niet moeten kunnen...
  21. Done vanaf 2 locaties
  22. Marmoleum vloer, tapijt, zwarte aanslag op voegen badkamer, ontdooien vriezer, verzin het zou ik zeggen. Multi, multi machine
  23. Kärcher SC 1502 ZS stoomreiniger vergelijken? KIESKEURIG vóór ... Nog geen eend
  24. http://www.tuning-gids.nl/deurbeschermers_voor_voertuigen.htm
  25. Mijn eega zweert bij onze stoommachine. Ik word er een beetje bang van, HaHa Zo'n mini is best handig, zag ook al een versie om de ramen mee te doen. Snoerloos lijkt me top
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...