Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. http://www.marskramer.nl/stoomreinigers/stoomeend-expert-met-9-accessoires.html?PathCatalog=NL_schoon_stoomr Ziet er ook wel 10 euro leuker uit dan dat ding in Zundert Mag ik dat zeggen ? ja dat mag ik zeggen..HaHa..
  2. BTW het ging hier over het niet starten van een Sorento. Zullen we weer eens terug naar probleem en oplossing?
  3. Ik vond de toon ook al zo dwingend. Nergens voor nodig.. Maar misschien heeft 2811 zijn dag niet
  4. sow da's wel even een stuk duurder dan 10 euri.. Lezen die gasten mee hier ?
  5. Ook die types van bijv. 2000 of ouder zijn toch ook best leuk ? Als er in de buurt van Utrecht een fraai exemplaar staat wil ik me best wel eens uitleven hoor. Laat maar weten.
  6. Ontvetten ? Cif Power Cream of Dreft *duikt weg*
  7. Waar blijven de Souls, Sorento's en ander spul ? Nog 1 week !
  8. Ach, ja.. Beetje laat, maar bij vertrek Zundert kregen we van de organisatie een leuk Kia tasje met goodies mee. Monstertjes, poetslapje en nog wat andere dingetjes. Zat een doosje bij met een lifehammertje. Tja die heb ik dus, dacht ik. Jaha, in mijn SP3 zat die, maar niet in mijn huidige auto. Leuk ! Ik ga morgen eens een plekje zoeken waar ik dat ding kan plakken.
  9. Je moet ook wel harder dan 20 gaan rijden Remko................
  10. bigwade (kleinelettersenaanelkaar) zit sinds jan 2012 niet meer in de Kia Contact Groep. NB er staan hierboven tig oplossingen dacht ik.
  11. Dat mag zeer zeker ! Het forum is er voor iedereen hoor, van Ja knikker tot doorgewinterde zeurmiep. Die laatste maakt overigens wel kans op de meest gevreesde award van dit forum, de AUW-gurk (http://www.kiaclub.n...34-de-auw-gurk/) Daarnaast wordt de zeurmiep vaak al verbaal gefileerd door andere leden. Het lost zich meestal vanzelf op. Het gros van de leden wordt vlot geholpen met eventuele probleempjes. Dat sommigen dan door blijven miepen omdat ze adviezen in de wind slaan, het zij zo Veel voorkomende problemen worden gebundeld en middels de KCG met de directie van KiaMNL besproken. Naast problemen hebben we hier ook grap en grol en soms een leuke bijeenkomst en dan blijkt zelfs de echte zeurdoos best aardig te zijn
  12. fornuis ?
  13. @Smart Even offtopic.. Je hebt die man toch wel van onze sfeervolle testdrive verteld ?
  14. Dames, heren, kunnen we USB dingetjes hier USB tips & tricks plaatsen ? Houden we alles bij elkaar. Wel zo handig.
  15. Dus toch de rubbers Je kunt ze ook even voorzien van wat vaseline Dat kraken komt waarschijnlijk omdat de rubbers te droog zijn en er misschien een soort was oid op de ontvangende kant zit. Je kunt ook bandenplak rubbertjes op die plaats plakken, denk ik. Mooi dat het weg is iig
  16. NouNou... Volgens mij bedoelt Leo het goed hoor
  17. +1
  18. bigwade

    R.I.P.

    http://www.powned.tv/nieuws/media/2012/08/statler_uit_the_muppets_is_doo.html MAAR NIET HIER !!! Alive and kicking
  19. Het is allemaal mijn schuld.. Ik open een topic en ineens heeft iedereen parkeer blutsen. Wat nu ?
  20. Als GS lezer/lid/reaguurder wordt je sowieso weggezet als onderbuik populist en dat is niet correct. Ik ben een lezer. Stukje huizen/hypotheken sloeg nergens op.
  21. Die NL versie zal er nog even niet komen denk ik. Voor dit jaar waren er 500 auto's voor NL bedoeld en dat is te weinig voor een vertaling. Ben stiekem wel heel erg jaloers op je auto http://www.kiaclub.nl/topic/9091-testdrive-kia-optima/ beviel erg goed. Nou nog een automaat
  22. Met dat laatste ben ik bezig, zelfs met neutraal advies van birdfeedertje, onze Kia bomenklauteraar. Buren zitten helaas in een groene ecologise waas.. Doettie anders nooit, dat niveau.....
  23. Ik kijk er niet van op Kan natuurlijk ook een gevalletje pech zijn die er al 2 weken staat..
  24. Hebben jullie ook iets tegen 8 treurende platanen die maar staan te zaadlozen omdat ze ongelukkig zijn omdat ze te dicht op elkaar staan waardoor ze in een van vorm overlevingsdrang van begin juni tot vandaag en waarschijnlijk ook morgen en alle dagen daarna zaad en haartjes staan te lozen ? Auto wassen heeft hier amper zin. K bomen.. Maarja GRL buurt hè..
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...