Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Damn, yep Sebastiaan...it is.... Ik was het al aan het verdukken..
  2. nietjes ?
  3. Ik kijk regelmatig naar automaten, maar daar moet je gewoon de hoofdprijs voor betalen hoor. 16.500 is de goedkoopste op autotrack
  4. Mag ik van Sander voor straf waarschijnlijk alleen als bagage mee....
  5. Ik heb laatst een middagje met Warmentuuter mee mogen rijden en ik zou niet weten (buiten fondsen) waarom je zo'n kar weg zou doen. De hoge zit, comfort en instap zijn onbetaalbaar. Zo'n Rio is voor mensen met nog een flexibele rug, haha! grtz!
  6. @Venga1 ; gaan we downsizen ?
  7. pst....... Smart... Mogen wij in dit sjieke hoekje van het forum eigenlijk wel berichtjes plaatsen ??
  8. Je kunt ook even met je probleem naar de betere bandenboer om te kijken voor een second opinion. Voor die Michelins zal je waarschijnlijk fors moeten bij betalen. Bandenboer (de goeie) kan zien waar het probleem van je huidige banden zit. Een goede bandenboer is rubber en dat is wat anders dan een dealer. Suc6
  9. Probeer het eens beter uit te leggen. In de D (drive stand) doet alles het gewoon ? Pook wil niet naar links voor manueel ? + en - werkt niet ?
  10. Beetje blonde vraag maar heb je al je unit instellingen al eens doorgelopen ? Wat mij met name opviel dat slecht geproduceerde muziek, ongenadig slecht klinkt. Bij radio zenders gaat het door een soort automatische optimaliserings saus zodat dit niet zo op valt. NB dat laatste had ik ook met een aangesloten iPod, wrsch ook een optimizer aan staan.
  11. bigwade

    Turbo stuk

    Balen joh..
  12. Raar verhaal, dealer die zwart werkt en wel een garantie stempeltje zou moeten zetten ?? Ook in België werkt het zo niet. Broodje Aap ?
  13. @Smart, over die Seagate mag je me komende donderdag bij de borrel bijpraten. Heb me vandaag verwend met 4 nieuwe vloermatten voor mijn niet-Kia. Ik had luxe velours matten in mijn SP3 en dat was erg fijn aan de voetjes. Voor 48,60 met 5,50 verzendkosten erbij krijg ik weer diezelfde prettige vloerbedekking in de rode waas. Nu nog open haardje http://www.automatten.nl Ik had er al een rubberen inleg-koffermat van vandaan. Prima spul en prettige orderafhandeling.
  14. JakkieBah, dit is doorgeschoten design of het moet de toiletpotkleur zijn die de boel verprutst. De oude ProCeed is nl, zelfs in grondverfwit, wel mooi. Smaak, het blijft lastig
  15. Engelse shit hè.. Pas als die dingen in Born gemaakt gaan worden wordt het wat.
  16. Hoeft niet persé een Bovag garage te zijn. Ook andere erkende vakgarages mogen onderhoud doen. http://www.anwb.nl/auto/onderhoud-en-reparatie/onderhoud-en-garage,/merkdealer-en-universele-garage.html Overigens zijn die garages niet per definitie goedkoper dan de dealer. Onze i10 hebben we een beurtje bij de buurtgarage laten geven en dat was uiteindelijk duurder dan de dealer (Geen apk meegenomen, airco vergeten etc.)
  17. Kia leder, wordt hier ook wel hondenkontenbont genoemd. (Credits GerW: http://www.kiaclub.nl/topic/4463-lederen-stuur/#entry36149 ) Stukje over onderhoud staat hier http://www.kiaclub.nl/topic/4732-venga-onderhoud-halflederen-bekleding/
  18. Veel leden lezen alleen hun eigen type forum. Dat is jammer, juist voor dit soort initiatieven. Dames heren, KiaClub lezers Kia Rijders, reageer eens.....
  19. Dames, heren; Veel plezier morgen ! Maak er wat leuks van en vergeet vooral geen foto's te maken. Zijn er ook indeweglopers die een (leesbaar) verslagje met foto's kunnen maken ? Dank!
  20. Dat KiaMNL zegt dat er geen of amper klachten bestaan over het schakelen van 1 naar 2 met een 2.0 SP3 handbak is aantoonbaar onjuist. Ons lid Banneman heeft uitgebreide mailwisseling gehad met Dir. After Sales en heeft uiteindelijk zijn SP3 2.0 omgeruild voor een 1.6 http://www.kiaclub.nl/topic/9188-resonantie-en-inhouden/page__view__findpost__p__87587 Banneman was zeker niet de eerste. Het inhouden van de automaat tussen 1 en 2 heb ik nog nergens gelezen en zelf in de 24000 km niet ondervonden. Halen we de types niet door elkaar ?
  21. Bij afremmen op motor is de brandstoftoevoer geblokkeerd. Dat is al ca 20 jaar bij elke auto
  22. En dan rij jij mee ? HAHAHAHAHAHA! Hé, dat is een heel leuk initiatief !! Is er een leuke baan in het midden van het land ? Is voor veel leden misschien iets handiger. Eerst maar even een animo check. Ik meld me (onder voorbehoud) aan als indeweglopend toeschouwer
  23. Zijn de camera's met de zomerspullen weer op zolder gezet ? Het is 14 september !
  24. Hey, niet zo achterdochtig.. onrust is een nogal ongelukkige woordkeus van Smart, dat dan weer wel. Er staan wat algemene dingen op de agenda, maar er zal vooral tijd gaan zitten in hernieuwde kennismaking en welke richting voor de toekomst word gekozen. 2/3 van de Kia directie is nieuw tenslotte. Verwacht geen discussie op "moertjes niveau" Maar heb vertrouwen, het komt goed.
  25. Er kan ook een foutje zitten in de montage van de wielophanging. Ik heb dat ooit met een Pontiac gehad. Een slimme monteur kwam na een hele tijd met een oplossing. De Ceed 2012 is een strak sturende auto en hoort niet te trillen boven de 100. Met de testdrive met 4 forumleden, mei jl, hebben we ook niks gemerkt van dit probleem. Dus terug die auto en ze zoeken het maar uit ! Suc6
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...