Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Onjuist in die zin dat Kia aangeeft hoe de situatie was, 15k of 12 mnd en dat was nou juist niet zo. Voor verschillende leden zijn die extra oliebeurten als olie op het vuur
  2. Dat is aantoonbaar onjuist. In de Duitse Wartungsintervalle van augustus 2011 staat klip en klaar dat de 1.6 van modeljaar 2012 (leverbaar v.a. ±juni 2011) pas na 24 maanden of 30000km de werkplaats in moet en NIET eerder. Die oliebeurt is er later tussen gefrommeld..
  3. Je hebt misschien een punt. Die afleverkosten zou ik misschien wel weigeren....
  4. Dat is dus onnodig, extra vervuilend en op jouw kosten. http://www.kia.nl/ki...rhoudstarieven/ De diesel gaat om de 2 jaar of om de 30K km naar de dealer, wat het eerste komt. Dames heren, let op je boekje !! Dealers zien u misschien wel heel graag elke 5000km om die dure olie te wisselen, maar dat is NIET de bedoeling. Ook niet van Kia Korea, die juist voor duurzaamheid gaan.
  5. Ik zal het wel niet begrijpen, maar auto met of zonder VSM wordt toch elke maand minder waard ? Die kosten heb je toch gewoon altijd ? Dat je dat niet merkt omdat je auto betaald is is een ander verhaal.
  6. Nee, je krijgt een nieuwe auto en Kia neemt de helft van het verschil voor zijn rekening. Da's halve afschrijving en dat is zo gek nog niet, lijkt me.
  7. Waarom ? Je hebt toch vervoer gehad gedurende die tijd ? Dat zou dan gratis moeten zijn ?? Ooit van afschrijving gehoord ? Het voorstel van Kia lijkt me zo gek nog niet .
  8. beetje zoeken helpt http://www.kiaclub.nl/topic/2841-digitale-instructieboekjes-kia/ suc6
  9. Kun je dat ook poetsen dan ?
  10. Ik denk dat een 42 inch Flatscreen en een volleder bankstel van minstens 3-4 meter ook wel eens een kans zou kunnen maken.
  11. bigwade

    Turbo stuk

    xtra40 heb jij je al laten gipsen voor Madame Tussauds ? Is misschien wel nodig……. Als dat samen met Theo is wordt het wel een hele boel gips. Maar goed, zo gaan de zware jongens nou eenmaal We gaan het zien en we volgen de beelden hier en op jullie FB page. Dank voor alle inspanningen !
  12. bigwade

    Turbo stuk

    Goed gelukt Theo, je hebt em van zijn beste kant, HAHAHA!
  13. bigwade

    Turbo stuk

    en ook ik wil graag dat rekening nummer via PM Ik ben heel benieuwd hoe de proefrit gaat verlopen. Pimpmasters; TOP We zien graag de foto's
  14. bigwade

    Turbo stuk

    Morgen gaat het gebeuren. Mannen, we willen wel beeld van rokende herstart en meer. Ik hoop dat Theo een snelcursus heeft gedaan w.b. foto/video voor het optimale beeld. We wachten gespannen af......... Sterkte en succes!
  15. Rinus, excuus, mea culpa ! Zie em nu op een goed scherm en hij is idd groots ! (heel klein verbeter-puntje zou kunnen zijn dat je het linker bovenhoekje even "dicht" photoshopt)
  16. We zien hem (nog) niet..
  17. Ja Joh, het is een hele mooie plaat maar hartstikke onscherp. Dus als je hem kunt overmaken met een serieuze camera met eventueel een statiefje, maak je beslist kans Het idee is iig heel goed.. Nu de uitvoering nog.
  18. Dames heren, we zijn op zoek naar kalenderfoto's. Die zijn op zijn minst een beetje scherp. AUB geen toevallig leuk gelukte kiekjes, maar bewust gemaakte foto's ! edit: Rinus heeft hierboven een andere versie geplaatst en die is top !
  19. Bij mijn weten staat bij de stand clima altijd (min of meer) de airco aan.
  20. http://www.kiaclub.nl/topic/7789-toeter-ombouw-te-nieuwegein-spiii/ http://www.kiaclub.nl/topic/9311-toeter-ombouw-te-nieuwegein-spiii-2012-28-april/ even doorlopen voor het veranderen van de piepcavia
  21. De fles wijn staat er nog Lees #202 en dan ook wat berichten ervoor en erna. google; kiaclub.nl+ISG+wijn wil ook helpen.
  22. http://www.automatten.nl/ Goed adres, prima spul en voor de nieuwe Rio zijn zowel rubber matten als achterbak insert te verkrijgen. Ik heb er 2 keer besteld en ben uitstekend geholpen voor een prima prijs.
  23. bigwade

    Turbo stuk

    Tsja die donaties, daar had ik ook wat meer van verwacht. Maar ja, het blijft natuurlijk wel een Kia forum hè, hahahahaha! Laat via PB even weten waar ik mijn 10 euro kwijt kan en wellicht dat anderen toch ook nog wat over hebben voor het steunfonds van dit project.
  24. Dames, heren. Die Poll kan ik ook niet vinden. Die zal opgestart moeten worden door RIO eigenaren. KCG is een contact groep en geen probleem oplosser. Dus maak een Poll aan. Verder lees ik iets van iemand die lid is geworden om 2000 euro schadevergoeding of een vol lederen interieur te eisen. Nou die is hard op weg om de fel begeerde bokaal, de AUW-gurk te bemachtigen.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...