Dat VSM pakket zal een Arduino achtige aanvulling zijn met wat sensoren.
Dat zal ook niet meer dan 100 euro kosten aan spullen plus bestaande software.
De rest zit immers al op je auto.
Dit systeem wil je niet ingebouwd hebben door een willekeurige NL Kia monteur, ik iig niet, het is een onderdeel van de productie in de fabriek.
NB aan nieuwe leden:
Stel je even netjes voor in het voorsteltopic.
Verder is er hier op de Kiaclub ook een hele hoop andere, vooral leukere, dingen te ontdekken, denk alleen al maar eens aan de Pimpmasters met hun projecten (ook via Facebook te volgen), de parkeerplaatsbijeenkomsten, toeterombouwdagen, poetscursussen, allerhande tips&tricks enz.
Als jullie alleen lid zijn geworden voor het ontbreken van het pretpakket en verwachten dat het forum dit gaat oplossen kan ik vertellen dat dat em in ieder geval niet gaat worden.
@JeroenB, dat op datum en kenteken is idd erg jammer.
Kan dat niet anders KiaMNL ?