Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Bij googelen op Rio in de winter kwam ik hier op uit http://tinyurl.com/a46aupu Maar dat zal je vast niet bedoelen........
  2. Nee, bij mijn SP3 bleef het laatste nummer braaf in het geheugen. In mijn huidige auto heb ik al die luxe niet.. Tip; Probeer eens een andere stick.
  3. Als ik google op "kiaclub.nl+usb begint bij eerste nummer" krijg ik dit http://tinyurl.com/b8ohngg Je bent niet de eerste
  4. Verder helpt zoeken ook heel goed. Niet met de zoekfunctie van het forum, maar via google met "kiaclub.nl+zoekterm" Probeer het maar eens uit
  5. Laten we Pierre en eventueel bicmac even ruimte geven om te reageren. Met 347 km per maand lijkt het op gemiddelde ritjes van 3-4 km. Met elke auto rij je dan 1:8 Motor wordt nooit warm, automatenbak ook niet.
  6. +1
  7. Hallo Pierre, Jullie rijden 347 km/ p mnd met de Pica. Stel de auto rijdt 1:8 = 43 liter benzine per maand Stel de auto rijdt 1:14 = 25 liter benzine per maand. Verschil is 18 liter benzine per maand ofwel 30,60 Eu met een prijs van 1,70 per liter. In werkelijkheid zal het verschil kleiner zijn. Als je kijkt naar de werkelijk kosten per maand zoals afschrijving, wegenbelasting en verzekering zou ik me niet al te veel zorgen maken w.b. verbruik t.o.v. de totale kosten. Gewaardeerd lid bicmac kan je uitleggen waar het probleem van het hogere verbruik met de Picanto ligt. Waarschijnlijk de korte ritten i.c.m. de automaat. KiaMNL kan daar helaas niks aan doen. Auto om of inruilen is niet verstandig als je vrouw er verder prettig in rijdt. Die meerprijs van 360 eur per jaar haal je nergens meer terug namelijk. NB het is niet verstandig je telefoonnummer op een forum te plaatsen. Je kunt dit weg halen. Suc6 !
  8. @Gebruiker Geen beren zoeken… Auto kopen, nota garage is bepalend voor bijtelling en wb. Verder alle aanpassingen in het redelijke. Bij gouden velgen zal de fiscus de wenkbrauwen gaan fronsen.. Bij normale velgen niet. Plakfolie, belettering e.d. is direct aftrekbaar als kosten. Niet moeilijk over doen als het een marginaal deel van je totale bedrijfskosten is. Suc6!
  9. OffT, gek en toch waar, gebruik eigen ifeun het minst voor bellen........ idd foto's, mailen, 9292 (al is dat hier vloeken natuurlijk), buienradar, route-tracking, en natuurlijk het onvolprezen Whatsapp. De fotokwaliteit van de 4S is weer een stuk beter dan de 4 heb ik gezien... Dus eh bellen......... Waar gaat dat over, HAHA !
  10. Keurige plaatjes !
  11. Zeker niet en die Kia is heel nuttig.. ! Grappen en grollen worden wel zeldzaam op dit forum. Jammer..
  12. bigwade

    Schroeven weg in motor

    Ah, dus daar hoort dat pretpakketje te zitten
  13. Lente banden..
  14. Als het goed is, is er een pretpakket (en néé, geen VSM of 450 eu bonnen) vanuit KiaMNL onderweg naar Kiske ! Kiske, we verwachten op z'n minst een fotootje....... Daarnaast sluit ik me aan bij Smart. Zijn er anderen die zoiets een jaartje willen doen ? Ik wil best helpen, maar ben het een beetje beu de kar alleen te trekken.....
  15. HaHa, het zal eens niet ! Hé gozert, veel plezier met je nieuwe huis en een geweldig 2013 ! grtz
  16. Tel even tot 5 als de lampjes van je contact branden en start dán pas.. De onderhuidse dames en heren (zoals pompen en elektronica) komen dan weer bij de les...
  17. Je peilstok uiteraard...
  18. Gaan ze ook nog inbreken in Maarssen...... http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/912194/inbraak-bij-winnaar-oliebollentest-maarssen tuigh is het.
  19. Beetje kalt denk ik..
  20. Je betaald naast de man ook een stukje werkplaats p/u Wat kost een goede parketteur vandaag de dag per uur ?
  21. Neen, met name IN Utrecht was het K.. Nr 1 is overigens kwartiertje rijden Ook Utrecht maar dan provincie.
  22. De WINNAAR van de Best Pic 2012 is met 9 stemmen de winnaar van Best Pic november geworden, kiske uit Bergen op Zoom. kiske, PM me even je adres. KiaMNL heeft een aardigheidje voor de winnaar ter beschikking gesteld. Op 2 met 4 stemmen xtra40 met de juli inzending Op 3 met 3 stemmen joepnd met de augustus inzending Iedereen een prettige en veilige jaarwisseling en ik draag het stokje graag over aan een andere vrijwilliger die hier in 2013 zijn tijd in wil steken. kiske aub een reactie vóór 7/1 anders gaat de prijs naar nummer 2 Met Vriendelijke Groet bigwade
  23. Stemmen kan tot 22:00 vanavond ! Doe mee !
  24. http://tinyurl.com/bhyf9ew
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...