OffT, gek en toch waar, gebruik eigen ifeun het minst voor bellen........
idd foto's, mailen, 9292 (al is dat hier vloeken natuurlijk), buienradar, route-tracking, en natuurlijk het onvolprezen Whatsapp.
De fotokwaliteit van de 4S is weer een stuk beter dan de 4 heb ik gezien...
Dus eh bellen.........
Waar gaat dat over, HAHA !