Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Heeft iemand een how to van een Joendaai i10 ? Schijnt het zelfde filter als een Picanto te hebben. btw ik heb nog een gratis af te halen luchtfilter liggen voor de SP3 8000km mee gereden.
  2. bigwade

    7 jaar garantie

    Bij onderhoud elders vervalt wel de KIA INTERNATIONALE WEGENHULPGARANTIE. Dat moet je wel even meenemen in de kosten. Pech-hulp kan bij je autoverzekering zitten of je bent gewoon lid van de steunkousentrapliftenmakkelijkuitdestoelopstaanclub, de anwb
  3. Het laatste stukje marge voor de dealer (na aanhoudelijk downplayen waxoil) is nu ook ter ziele. Hier gaan slachtoffers vallen. Elmer bedankt, HAHAHA!
  4. Alles onder de V8 is BAMI-ALERT en GEEN Chevrolet, punt. Heb 11 jaar in deze auto mogen vertoeven: http://tinyurl.com/3lvzog Vandaar. Die Venga, tja da's wel een toffe kar natuurlijk, vanzelf
  5. Schande voor het logo, meer wil ik er niet over kwijt.........
  6. bigwade

    7 jaar garantie

    Voor garantie hoef je niet naar de Kia dealer w.b onderhoud. Dat is europees zo geregeld. (soms is dat europa ook best handig) Google maar eens op garantie+merkdealer+onderhoud. Op de anwb site is ook genoeg te vinden. BTW de dealer is niet altijd duurder of vervelend hoor. Voor onze i10 ga ik na matige ervaringen met de buurtgarage, dit jaar weer terug naar de dealer. Wel met goede afspraken w.b onnodige dingen als interieurfilter etc.
  7. Ah 2006 dat verklaard het. Titel topic ook niet goed gelezen ;-(
  8. Dat laatste zal toch niet serieus zijn ? Jongste bediende voor zichzelf begonnen voor de afrikaanse markt ?
  9. Alstu! http://www.kiaclub.nl/topic/7128-digitale-werkplaatshandboeken-kia/#entry120455 http://www.kiaclub.nl/topic/7128-digitale-werkplaatshandboeken-kia/
  10. Maakt niet uit, Remko wisselt tog elk weekend, begrijp ik.
  11. Mooie aanvulling Masimo. zondag heeft de rest van de week om zich in te lezen
  12. Met winterbanden
  13. Kom jij eens uit de "winterblues" gast
  14. Dus tog.....
  15. Met dank aan Remko .me http://www.kiaclub.nl/topic/12070-idee-voor-het-forum/#entry117048
  16. Zeker en Vast maar wat nu als je op andere momenten wilt sleutelen ?
  17. Huiswerk. Kijk es: http://bit.ly/YHQMUK Welkom hier.
  18. Ik begrijp het niet. De status van je auto staat toch luid en duidelijk op je "MijnKia" gegevens.. Is er naast dat systeem nog een 2e informatie-systeem van KiaMNL ? Volgens mij is er binnenkort een overleg van KCG met KiaMNL en misschien staat het onderwerp import auto op de rol. Er is al eerder duidelijkheid over gevraagd. NB KCG doet niks (en kan niks doen) aan individuele gevallen. Dit voor de duidelijkheid.
  19. Zo te zien kun je die net als een statiefpoot uitdraaien om hem langer te maken.
  20. ik zou deze even lezen http://www.kiaclub.nl/topic/7286-verbruik-nieuwe-picanto/page-50#entry120795 nb hiervoor een nieuw draadje beginnen is niet nodig.
  21. en sommige dus niet meer...
  22. @Jheroen Kunnen we terug naar een vorige versie van dit forum ? Kan een toekomstige update pas uitgevoerd worden als alle kinderziektes er echt uit zijn ? Waarom is deze update ineens gedaan ? kan dat niet in overleg ? Er waren immers geen klachten op het forum w.b. bereikbaarheid en functionaliteit.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...