Heeft iemand een how to van een Joendaai i10 ?
Schijnt het zelfde filter als een Picanto te hebben.
btw ik heb nog een gratis af te halen luchtfilter liggen voor de SP3
8000km mee gereden.
Bij onderhoud elders vervalt wel de KIA INTERNATIONALE WEGENHULPGARANTIE.
Dat moet je wel even meenemen in de kosten.
Pech-hulp kan bij je autoverzekering zitten of je bent gewoon lid van de steunkousentrapliftenmakkelijkuitdestoelopstaanclub, de anwb
Alles onder de V8 is BAMI-ALERT en GEEN Chevrolet, punt.
Heb 11 jaar in deze auto mogen vertoeven:
http://tinyurl.com/3lvzog
Vandaar.
Die Venga, tja da's wel een toffe kar natuurlijk, vanzelf
Voor garantie hoef je niet naar de Kia dealer w.b onderhoud.
Dat is europees zo geregeld.
(soms is dat europa ook best handig)
Google maar eens op garantie+merkdealer+onderhoud.
Op de anwb site is ook genoeg te vinden.
BTW de dealer is niet altijd duurder of vervelend hoor.
Voor onze i10 ga ik na matige ervaringen met de buurtgarage, dit jaar weer terug naar de dealer.
Wel met goede afspraken w.b onnodige dingen als interieurfilter etc.
Ik begrijp het niet.
De status van je auto staat toch luid en duidelijk op je "MijnKia" gegevens..
Is er naast dat systeem nog een 2e informatie-systeem van KiaMNL ?
Volgens mij is er binnenkort een overleg van KCG met KiaMNL en misschien staat het
onderwerp import auto op de rol.
Er is al eerder duidelijkheid over gevraagd.
NB KCG doet niks (en kan niks doen) aan individuele gevallen.
Dit voor de duidelijkheid.
ik zou deze even lezen
http://www.kiaclub.nl/topic/7286-verbruik-nieuwe-picanto/page-50#entry120795
nb hiervoor een nieuw draadje beginnen is niet nodig.
@Jheroen
Kunnen we terug naar een vorige versie van dit forum ?
Kan een toekomstige update pas uitgevoerd worden als alle kinderziektes er echt uit zijn ?
Waarom is deze update ineens gedaan ? kan dat niet in overleg ?
Er waren immers geen klachten op het forum w.b. bereikbaarheid en functionaliteit.