Het is eigenlijk http://www.slootautogroep.nl/ die je moet benaderen.
Cardetails is poets en onderhoud, slootgroep repair, en dat doen ze heel goed.
Eén lid is voor een akkefietje 's avonds geholpen, dat kan dus ook.
BTW leuke auto, zeker geen grijze muis.
Heb je ook interieur foto's ?
Ik kwam op autoweek deze nog tegen:
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?6,4093984,page=1
Gaat over roest anno nu.
Moet je nog wat extra's doen aan auto's van 6 jaar en ouder ?
Onze i10 wordt 5 dit jaar en daar willen we nog lang niet vanaf, bijv.
De Fiat begin ik ook steeds meer te waarderen en daar wil ik ook lang mee doorrijden, vandaar.