Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Echt ? Da's K !
  2. Welkom en veel lees/leer-plezier !
  3. Heer Remko, U zit te kijken naar een Mini ? Zou het niet doen..
  4. bigwade

    Je leeftijd?

    54 is natuurlijk al "stok" HAHAHAHA!
  5. De Editor is een core dingetje van een forum. (ik kan het in deze editor niet eens vet maken) Het werkt niet. Ik vind dit nogal balen. Ik begrijp dat er vernieuwingen moeten komen vanwege mobile dingetjes. Maar laat de reguliere browser-based dingen gewoon doorgaan. VB om de monacotestjonguhns een extra uitzwaai te geven moest ik uitwijken naar een andere browser. De editor deed geen kleur en lettergrootte in Safari. Alle volgende forum updates zijn welkom indien nodig, maar niet altijd gewenst vanuit ons als gebruiker.
  6. @Jheroen, mooi hè die <br/br> editor...... Nog steeds een gruwel hier op Mac
  7. Geen idee, het is iig wel hartstikke plastic. Rij anders even langs je dealer, die zal het ook geen gezicht vinden. Volgens mij valt dit onder lakgarantie.
  8. Marc, kun je even op deze reageren ? http://www.kiaclub.nl/topic/9411-sportage-16-gdi-op-g3/#entry122261
  9. Problemen komen ook vaak pas boven de 75000 km. Je plaatst je bericht 3x, maar kun je hier eens uitleggen hoe en wat. Je hebt een SP3. Door wie is de gas installatie ingebouwd. Hoeveel liter tank, bereik. Hoe zit het met garantie? Heb je kleppen laten stellen bij 30000 km Wat waren daar de extra kosten van ? Vertel dus even wat meer dan " hij doet het " Dank!
  10. Vroeg naar bed mannen, dan is het gauw morgen Heel Veel Plezier !! We zie graag de foto's en ook filmpjes !
  11. Kijk even op je bankafschriften online. Weet je wie het is en kun je meteen zien hoeveel je kunt brassen komend weekend.
  12. Dat moet je aan een erkende gasinbouwer vragen. Vroeger moest je van tank1 naar tank2 omschakelen. Dat gaf steeds een enorm arm mengsel waardoor de klepzetels als een dolle versleten/ingebrand waren. Met enorme kosten als gevolg. Je kunt ook kijken of ze niet 1 grotere tank kunnen plaatsen. En anders neem je het voor lief..
  13. bigwade

    Update automaat

    Rick, in je handschoenenkastje ligt waarschijnlijk je instructieboekje van de SP3. Als je het nu te koud vind, kun je hier op de site ook de digi-versie downloaden. Zoek even bij de C van cruise en er gaat een wereld voor je open. Suc6 edit/ beetje helpen; http://rmfh.home.xs4all.nl/KIA_Sportage_III.pdf 5/49
  14. Ben het even kwijt; Wat ?
  15. bigwade

    sportge 3 kleppen

    Hap……. Dat duurde slechts 6 uur en 36 minuten, haha !
  16. En zo komt Jan Splinter door de winter ......
  17. bigwade

    sportge 3 kleppen

    om te kijken of tie geschikt is voor LPG.....
  18. Het gaat om een Chevy Ventura en geen Van. Een Chevy Ventura is te vergelijken met een net zo brakke Opel Sintra. (zelfde auto) Tegen een echte Chevy Van (2650 kilo) heeft jullie Magentis echt geen kans weet ik bijna wel zeker.
  19. Vakantie auto voor de caravan geweest ? 6000 km/jr is natuurlijk niks. Type ? Welkom hier, veel plezier met je auto en je zult snel genoeg antwoord krijgen van de Sorento leden. Foto's vinden we ook allemaal leuk
  20. Wat is er mis met rood metallic... http://www.kiaclub.nl/topic/1591-sportage-binnen-yes/page-4#entry78442
  21. Leuke luxe bakken voor weinig Jouw kleur is idd wel behoorlijk mooier. Geniet ervan !
  22. Nog 7 nachtjes slapen.......
  23. Bij de kantoorhandel kun je kartonnen labeltjes krijgen met touwtjes of elastiekjes. Ben je voor <1 euro klaar. Vetkrijtje voor RA/RV/LA/LV op zijkant, ca 0,20 Eu doet het ook
  24. Het is eigenlijk http://www.slootautogroep.nl/ die je moet benaderen. Cardetails is poets en onderhoud, slootgroep repair, en dat doen ze heel goed. Eén lid is voor een akkefietje 's avonds geholpen, dat kan dus ook. BTW leuke auto, zeker geen grijze muis. Heb je ook interieur foto's ? Ik kwam op autoweek deze nog tegen: http://www.autoweek.nl/forum/read.php?6,4093984,page=1 Gaat over roest anno nu. Moet je nog wat extra's doen aan auto's van 6 jaar en ouder ? Onze i10 wordt 5 dit jaar en daar willen we nog lang niet vanaf, bijv. De Fiat begin ik ook steeds meer te waarderen en daar wil ik ook lang mee doorrijden, vandaar.
  25. Even naar Zundert.. google maar eens op Kiaclub.nl+Zundert.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...